طراحی سایت ارزان در کرج

طراحی سایت شرکتی و خدماتی بیاسا


به نظر شما چگونه می‌شود حتی در خواب با مشتری در ارتباط بود و درآمد داشت؟

امروزه در دنیای بازاریابی آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی وبسایت بسیار رواج پیدا کرده است. به طوری که صاحبان کسب و کار و فروشندگان محصولات برای شروع کار خود پیش از این‌که به فکر اجاره محلی برای شروع کار باشند، به فکر طراحی وب سایت و معرفی کسب و کار خود به صورت انلاین هستند.

بسیاری از مشاغل تمام فضای کارشان در اینترنت و فضاهای مجازی است که از این طریق کسب درآمد می‌کنند. پس اگر شما هم اجاره یک مغازه یا دفتر برایتان مشکل است، نگران نباشید تنها با ایجاد یک سایت خوب می‌توانید در کار خود رشد کنید و درآمدی بیشتر از فروش حضوری داشته باشید. در مقاله قبل درباره طراحی وبسایت در کرج توضیحات مفصلی گفته شده است و در این مطلب درباره طراحی سایت ارزان در کرج (البرز) صحبت خواهیم کرد.

مطالعه نمایید:طراحی سایت در یزد یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟

مطالعه نمایید: 11 رمز و راز طلایی طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت ارزان در کرج

اگر ساکن کلانشهر کرج هستید، یکی از شرکت‌های معتبر که هم طراحی سایت ارزان در کرج (البرز) را انجام می‌دهد و نیز پشتیبانی و آموزش رادیگان دارد را انتخاب کنید. شرکت‌های بسیاری در این زمینه همچون بیاسا، مرشینا، سه سوت و… در این زمینه به شما کمک می‌کنند.

 برای طراحی وبسایت درابتدا باید نوع کسب وکار خود را مشخص کنید که با توجه به آن وبسایت طراحی شود. مثلا:

طراحی سایت شرکتی، طرای سایت فروشگاهی، طراحی سایت آرایشی و بهداشتی ، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت رستوران و فست فود و… دارای مشخصات جداگانه‌ای هستند.

چرا به دنبال طراحی سایت ارزان در کرج (البرز) باشیم؟

کرج از بزرگ‌ترین و پر جمعیت‌ترین شهرهای کشور است. همچنین بیست و دومین کلان‌شهر پر جمعیت خاورمیانه محسوب می‌شود. این کلان‌شهر نیز مانند بقیه شهر‌های پیشرفته جهان دارای امکانات شهری و تکنولوژی روز در همه کسب و کار های است.

از کسب و کارهای کوچک و نوپا گرفته تا بزرگ و قدیمی همه برای معرفی حیطه شغلی یا محصولات خود دارای سایت و همچنین پیج‌های فضای مجازی هستند. علت هم این است که امروزه تمامی مردم از اینترنت استفاده می‌کنند و بیشتر زمان از شبانه روز را در اینترنت و شبکه‌های مجازی می‌گذرانند.

پس خیلی واضح می‌توان گفت که در این زمان اگر شرکت یا فروشنده محصولی وبسایت نداشته باشد از رقیبان امروزی خود عقب افتاده و از همه مهم‌تر یک بازار کار و فروش به وسعت کل دنیا و مشتریانی به اندازه کل جمعیت دنیا را از دست خواهد داد.

مردم برای خرید محصول یا دریافت خدمات ابتدا آن را در اینترنت سرچ کرده و سایت‌های مربوط به آن را جست و جو می‌نمایند. اگر فروشگاه یا شرکتی خدمات مورد نیاز آن‌ها را ارائه دهد که دارای وبسایت باشد، ترجیه می‌دهند بدون رفتن حضوری و صرف کردن زمان زیاد، در منزل و از طریق وبسایت کار خود را انجام دهند.

وبسایت ارزان در کرج:

خودمانی‌تر بگوییم همه الان به دنبال راحتی هستیم و جزو آرزوهایمان است که در خانه بنشینیم و خرید کنیم و خریدهایمان را درب منزل برایمان بیاورند و تحویل بگیریم.

اینترنت به این آرزوی انسان‌ها رنگ حقیقت بخشیده و در سراسر جهان مردم برای خرید محصولات مورد نظر خود و یا پیگیری‌های اداری مثل کارهای بانکی دیگر نیاز نیست حضوری وقت تلف کنند. کافیست با دسترسی به اینترنت به سایت مورد نظر رفته و سفارش خود را پیگیری کنند.

در ایران شرکت‌هایی همچون اسنپ فود، دیجی کالا و… راحتی را برای مردم فراهم کرده‌اند.

اگر ساکن کلانشهر کرج هستید می‌توانید از این فرصت یعنی هم جمعیت زیاد این شهر و هم استفاده زیاد مخاطبان از اینترنت که مساوی است با مشتری زیاد، استفاده کنید.

کسب و کارهای کرجی و هم استانی به شدت به دنبال طراحی وبسایت و آنلاین کردن کسب و کار خود هستند. ایده‌ها و خلاقیت مدیران مشاغل و مشتریان، رقابت را در این زمینه زیاد کرده. تمامی مشاغل به دنبال آنلاین شدن و طراحی سایت در کرج هستند.

طراحی سایت ارزان در کرج

اکنون به پاسخ چند سوال کلیدی شما در رابطه با طراحی سایت ارزان در کرج می‌پردازیم:

مزایای داشتن وبسایت چیست؟

  • داشتن یک سایت باعث حرفه‌ای و معتبر نشان دادن فروشگاه شما می‌شود. با ایجاد وبسایت برای کسب و کارتان به مشتری‌های بالقوه خود نشان می‌دهید که در کارتان حرفه‌ای هستید.
  • امروزه کسب و کارهایی که بخش آنلاین و به خصوص وبسایت ندارند، خیلی کمتر دیده می‌شوند و به نوعی فاقد اعتبار و قابلیت‌های کافی برای نیازهای روز متقاضیان هستند.‌‌
  • اگر با شرکت‌های خارجی در ارتباط باشید حتما متوجه اهمیت وبسایت برای آن‌ها شده‌اید. در واقع می‌توان گفت ملاک اعتبار شرکت یا کسب و کار شما داشتن سایت با اطلاعات کافی از شماست. ایجاد یک وبسایت معتبر تأثیر اولیه خوبی بر بازدیدکننده‌گان دارد.در آنها اطمینان مضاعفی نسبت به شما، محصولات و خدماتتان ایجاد می‌کند.
  • مشتریان شما می توانند از طریق وبسایت به راحتی به اطلاعات کسب و کار شما دست پیدا کنند و هر گونه سؤال و ابهامی را با شما در میان بگذارند.
  • داشتن مشتری در سایر شهرها و حتی کشورها. اینترنت یک فضای بی مرز و بوم است و از همه‌ی مناطق دنیا به آن دسترسی دارند. با استفاده از این قابلیت می‌توان محصولات خود را نه تنها به همشریان بلکه به ساکنین سایر شهرها و حتی کشورها معرفی کنید و بفروشید.

مزایای مجموعه طراحی سایت

  • حذف هزینه‌های اجاره مغازه، استخدام کارکنان، دکوراسیون، پول شارژ، پول آب و برق و گاز. با داشتن وب سایت مناسب دیگر نیازی به اجاره مکان و یا استخدام فروشنده یا کارگر ندارید و لازم نیست هر ماه حقوق بدهید و تمامی سود را خود استفاده می‌کنید.
  • در دسترس بودن سایت شما در هر ساعت از شبانه روز برای بازدید و خرید مشتری بدون نیاز به ارتباط شما با مشتریان. حتی اگر شما در دسترس نباشید یا دفتر کارتان یا مغازه تان بسته باشد. سایت شما در هر ساعت از شبانه روز در دسترس است و مشتریان می‌توانند از آن دیدن کنند و با الگوریتم‌های تعین شده در سایت خود سوالات مشتریان هم بی پاسخ نمی‌ماند حتی اگر مستقیما با شما در ارتباط نباشند.
  • همچنین سایت شما می‌تواند همچون سایت‌های فروشگاهی معروف مانند: دیجی کالا، دیوار، ترب و… امکاناتی از قبیل دسته‌بندی محصولات بر اساس رنگ، اندازه، قیمت، درگاه پراخت و خرید انلاین، کد تخفیف، ثبت نظرات و پیشنهادات و… داشته باشد که موجب افزایش مشتریان شما می‌شود.

سئو سایت در کرج

سئو کردن سایت بسیار مهم است تا در سرچ گوگل سایت شما در اولین صفحه و سرچ قرار بگیرد. آیا تا به حال وقتی که در گوگل دنبال چیزی می‌گشتید، نتایج صفخه سوم گوگل را هم چک کرده‌اید؟ به احتمال زیاد هیچ‌ وقت به صفحه سوم نرسیدید و اطلاعات خود را در همان چند نتیجه اولیه پیدا کرده‌اید. به همین دلیل سئو بسیار مهم است. اگر یک کسب و کار آنلاین یا سایت دارید و مخاطبان شما نمی‌توانند شما را بین نتایج صفحه اول پیدا کنند، مشتریان خود را از دست می‌دهید. به همین راحتی.

طراحی سایت ارزان در کرج

داشتن یک وبسایت بهتر است یا پیج فضای مجازی؟

  • افرادی که چیزی در گوگل سرچ می‌کنند خیلی کم پیش می‌آید برای سرگرمی این کار را انجام بدهند. پس اگر فردی محصول شما را سرچ کند قطعا قصد خرید دارد. اما معمولا در پیج‌ها و کانال‌های فضاهای مجازی بیشتر به قصد سرگرمی از محصولات شما دیدن می کنند.
  • شما روی وب سایت کنترل کامل دارید.
  • مشتریان به شما بیشتر اعتماد می کنند.
  • می توانید از مزایای سئو استفاده کنید.
  • مدیریت محصولات راحت‌تر است.
  • احتمال فیلتر شدن سایت خیلی کم است.
  • مشتریان امکان پرداخت از درگاه‌های بانکی را دارند.
  • به کمک سئو می‌توانید از سرمایه‌گزاری رایگان گوگل استفاده کنید.
  • در پیج‌های فضای مجازی دسته بندی محصولات به راحتی وب سایت نیست.
  • اعتماد سازی در آن به راحتی وب سایت صورت نمی‌پذیرد.

نمی‌توان گفت که فقط داشتن سایت یا فقط داشتن پیج در اینستاگرام، تلگرام و دیگر فضاهای مجازی کافی است. بلکه داشتن هر دو برای شما سود آور است. با داشتن یک پیج خوب محصولات خود را معرفی کنید و با داشتن یک سایت خوب به کار خود اعتبار دهید و امکان خرید را از سوی مشتریان بالا ببرید.  

طراحی سایت ارزان در کرج

چگونه صاحب یک سایت ارزان در البرز باشم؟

شرکت‌های بسیاری هستند که برای شما طراحی سایت انجام دهند. برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت باید قابل اعتماد بودن آن، حرفه‌ای بودن در کار و تجربه را در نظر بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که نسبت به بهایی که دریافت می‌کند سرویس خوبی ارائه دهند و از تیم پشتیبانی خوبی برخوردارد باشند. در کرج شرکت‌های خوب طراحی سایت همچون بیاسا وجود دارند که اعتماد صاحبان کسب و کار را به جلب کرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره با متخصصین طراحی سایت بیاسا می‌توانید به سایت بیاسا مراجعه یا با تیم قوی بیاسا مشورت کنید.

یک وب سایت خوب و پربازدید باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد:

  • دامنه و هاست مناسب
  • ux طراحی ساده
  • طراحی ریسپانسیو یا واکنش‌گرا
  • ایجاد پل‌های ارتباطی
  • محتوای خوب و هدفمند
  • استفاده از کلمات کلیدی
  • از همه مهم‌تر محتوا گذاری اصولی بر مبنای سئو و بهینه سازی وبسایت

 

طراحی سایت ارزان در کرج

بیاسا طراحی سایت کرج:

با انتخاب یک شرکت طراحی سایت ارزان خوب در کرج همچون بیاسا می‌توانید از سئو عالی در گوگل بهره مند شوید و روزانه افراد زیادی به فروشگاه انلاین شما سر بزنند. اگر شما سایتی داشته باشید که با مهندسی دقیق طراحی شده باشد، مدیریت آن آسان و دلچسب خواهد بود. شرکت طراحی سایت بیاسا به همراه تیم حرفه ای خود می‌تواند مشاوره رایگان و تخصصی در اختیارتان قرار دهد. همچنین با توجه به درخواست و سلیقه کارفرما وبسایت را به صورت سفارشی سازی طراحی نماید.

قیمت طراحی سایت ارزان در کرج (البرز) به چه عواملی بستگی دارد:

هزینه طراحی وبسایت‌ها با توجه به نوع کسب و کار و قابلیت‌ها متفاوت است. قیمت طراحی سایت شرکتی به دلیل کم بودن برگه ها و نداشتن محصولات از سایت فروشگاهی ارزان‌تر است. راه اندازی سایت با هزینه‌های خیلی پایین نشان از استفاده‌ی هاست ارزان و کیفیت کار پایین و نیز هزینه‌های بسیار بالا هم بدور از انصاف است.

هزینه‌های پرداختی که برای طراحی سایت در کرج (البرز) نظر گرفته می‌شود شامل:

  • خرید دامنه
  • خرید هاست
  • راه اندازی و نصب سای
  • خرید قالب سایت
  • خرید اینماد، ساماندهی، پنل پیامکی و … برای سایت‌های فروشگاهی نیز اضافه می‌گردد.

برای اطلاع از هزینه‌های طراحی سایت ارزان در کرج می‌توانید به سایت byasaa.com سر بزنید. و یا با شرکت بیاسا تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصین بهره مند شوید.

برای هر نوعی از کسب وکار می‌توان وبسایت داشت و در فضای مجازی خود را معرفی کرد. اگر یک شرکت هستید که نیاز به معرفی کسب و کارتان دارید. با داشتن وبسایت شرکتی شماره تماس و همچنین راه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعیتان را در آن به اشتراک می‌گذارید. برای کسب وکارهای که محصول برای فروش دارند وبسایت‌های فروشگاهی پیشنهاد می‌شود که به واسطه آن می‌توانند در سایت‌های رابط مانند ترب، ایمالز و دیجی کالا فروش داشته باشید و موازی با فروش نیز سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *