طراحی وب سایت شرکتی در کرج

طراحی وب سایت خدماتی، فروشگاهی ، شرکتی در کرج


 طراحی وب سایت شرکتی در کرج بسیار پرتقاضا می‌باشد. اگر صاحب شرکت هستند، محصولی تولید می‌کنید، کالایی به فروش می‌رسانید و یا خدماتی ارائه می‌دهید، طراحی سایت شرکتی در تجاری سازی کسب و کارتان بسیار با اهمیت می‌باشد. در واقع سایت، شناسنامه کسب و کارتان به حساب می‌آید. با طراحی وبسایت و سئوی سایت کسب و کارتان به صفحه اول گوگل راه پیدا می‌کند و دسترسی کاربران به سایت شما در سریعترین زمان ممکن انجام می‌گردد.

طراحی سایت یکی از روش‌‌های کاهش تبلیغات می‌باشد زیرا برای معرفی کالا یا خدمات به پخش تراکت، کاتالوگ و بروشور نیازی نیست.

سوال آیا می‌دانید تعداد افرادی‌ که تراکتهای تبلیغاتی شما را می‌بینند چند نفر است؟ هر نفر چند ثانیه روی تراکت شما تمرکز کرده است؟ کسی نمی‌تواند آمار درستی از بازخورد تبلیغات به شما ارائه دهد. ولی با طراحی وبسایت شما براحتی اطلاعاتی مانند تعداد کاربرانی که تبلیغات شما را دیدند، زمان صرف شده و اطلاعات اثربخشی تبلیغات را جمع آوری خواهید کرد.

شرکت طراحی سایت بیاسا طراحی وب سایت شرکتی در کرج انجام می‌دهد و با ارائه خدمات سئو سایت، موجب ارتقاء رتبه‌ی شما در موتورهای جستجوی گوگل می‌شود. برای مشاهده نمونه کارهای به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید. مشاوره شرکت بیاسا برای طراحی سایت، طراحی کمپین تبلیغاتی و بزینس پلن رایگان می‌باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید.

09391032366

09354256725

02633533961


اگر در سایت کالایی می‌فروشید و یا فروشگاه آنلاین دارید مقاله‌ی طراحی سایت فروشگاهی در کرج (مشاوره رایگان+بهبود رتبه و افزایش فروش+قیمت ارزان) مطالعه فرمایید.

طراحی وب سایت شرکتی در کرج

طراحی سایت و سئو در کرج

امروزه هر شرکتی به دنبال طراحی سایت می‌باشد تا از طریق آن بتواند به وسعت ایران برندیگ انجام دهد. حتی از مرزهای ایران فراتر رفته و در فضای بین المللی مطرح شود. در گذشته تنها راه برندینگ در کل ایران تبلیغات تلویزیونی با هزینه‌های گزاف بود. ولی امروزه با صرف هزینه‌ی جزئی بابت طراحی و سئوی سایت شرکتی، برندینگ کشوری انجام می‌شود. ولی نکته مهم این است که فقط با طراحی سایت برندینگ انجام نخواهد شد بلکه حتما باید سئو تکنیکال و سئوی فنی بر روی سایت شما پیاده شود.

Seo عضو جدا نشدنی از سایت است. SEO  یا Search Engine Optimization بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌باشد. هر چه رتبه سایت شما در گوگل بیشتر شود، به صفحه اول راه پیدا می‌کنید. طبق تحقیقات انجام شده لینک‌های اول، دوم، سوم، چهارم و دهم صفحه اول و لینک اول، دوم صفحه دوم بیشترین بازدید را دارد. در این میان مهارت شرکت طراح سایت بسیار مهم است. شرکت بیاسا طراحی سایت و سئو در کرج با بهره‌گیری از هوش مصنوعی انجام می‌دهد. لذا بیشتر سایت‌های طراحی شده جزو لینک‌های اول گوگل می‌باشد.

نکات کاربردی سئو را با مطالعه‌ی مقاله‌ی سئو حرفه‌ای برای رسیدن به لینک اول گوگل را مطالعه فرمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت و سئو در کرج با شماره‌های ذیل تماس بگیرید:

09391032366

09354256725

02633533961

Byasaa.com

بهترین شرکت طراحی وب سایت شرکتی در کرج :

اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی برندینگ در سطح ایران یا بین المللی می‌باشد، باید گفت طراحی سایت بخش اول از کاری است که باید انجام شود و بخش دیگر آن مربوط به سئو می‌باشد. در طراحی یک سایت شرکتی باید موارد ذیل رعایت شود:

طراحی صفحه درباره‌ی ما:

این صفحه مختص معرفی شرکت، تاریخچه‌ی فعالیتها، خدمات و در یک جمله رزومه شما می‌باشد. این صفحه یکی از مهمترین صفحات شما است. از قراردادن مطالب ناقص یا بی‌کیفیت در این قسمت جداً خودداری نمایید. سال تاسیس، فعالیت شرکت، مساحت مجموعه، تعداد کارکنان، شرکتهای زیر مجموعه، محصولات تولیدی، لیست افتخارات یا مقالات که در مجلات یا ژورنال‌های معتبر انتشار یافته است از جمله اطلاعاتی می‌باشد که برای کاربر جالب است.

مطالعه فرمایید: طراحی سایت رستوران و کافی شاپ در کرج ( مشاهده منو + سفارش آنلاین + رزرو میز )

طراحی صفحه‌ی تماس با ما:

کلیه راه‌های ارتباطی با شرکت باید در این قسمت قید شود. اطلاعاتی از قبیل شماره‌های تماس، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، لوکیشن گوگل مپ را در این صفحه قرار دهید.

نکته: با ثبت نام شرکت در گوگل مپ می‌توانید فعالیت‌های سئو محلی یا Local seo هم انجام دهید. با ثبت نظرات کاربران و استفاده از کلمات کلیدی اصلی در آنها، سئوی محلی را انجام دهید. سئوی محلی به جذب مشتریان نزدیک به موقعیت جغرافیایی شما کمک زیادی می‌کند.

صفحه معرفی محصولات یا خدمات شرکت:

از صفحات اساسی هر سایت شرکتی، این صفحات می‌باشد. هر صفحه باید یک کلمه‌ی کلیدی یا Anchor Text داشته باشد و آن صفحه برای آن کلمه کلیدی سئو شود. در انتخاب کلمه کلیدی دقت کنید زیرا خزنده‌های گوگل با کلمات کلیدی اطلاعات سایت شما را در دیتابیس خود ذخیره می‌کند.

برای پیدا کردن انکرتکس‌ها می‌توانید از سایت‌هایی مانندkeyword tools  href ، keyword planner ، semrush و … استفاده کنید. البته برخی از این نرم افزارها پولی می‌باشد و یا خدمات کوتاه مدت رایگان ارائه می‌دهند. لذا هر موقع اکانت ساختید بلافاصله اقدام به سرچ کنید.

نکته: اگر نمی‌توانید از سایت‌های مذکور استفاده کنید از suggest  google که در انتهای صفحات گوگل وجود دارد، استفاده نمایید.

مطالعه فرمایید: طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج (مشاوره رایگان+تکنیک افزایش فروش)

طراحی وب سایت شرکتی در کرج

طراحی صفحه‌ی نمونه کار:

صفحه‌ای برای نمونه کار و یا پروژه‌های موفق خود قرار دهید. زیرا این صفحات جزو ضمانت اجرایی کار شما محسوب می‌شود. کاربران با مطالعه این صفحه با سبک کار شما آشنا می‌شوند و به شما اعتماد می‌کنند.

چت آنلاین:

با نصب این افزونه امکان چت آنلاین با مشتریان و کاربران مهیا خواهد شد. هر سوال یا مشکلی برای کاربران پیش آید در این قسمت با کارشناسان مطرح کنید و در کمترین زمان ممکن رفع اشکال خواهد شد.

مطالعه فرمایید: طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج با نوبت‌دهی آنلاین و تشکیل پرونده

تعامل با سایر شبکه‌های اجتماعی:

طبق آخرین آپدیت گوگل تعامل سایت با سایر شبکه‌های اجتماعی مانند یوتویوپ، اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ، لینک دین، … رتبه‌ی ویژه‌ای دارد. لذا حتما فعالیت خود را در شبکه‌های ذکر شده آغاز نمایید. لینک سایت خود را در آنها قرار دهید. دایره کاربران خود را مشخص کنید. لایک، کامنت، shair پست‌ها را فراموش نکنید زیرا تعامل در شبکه‌های اجتماعی امتیاز ویژه دارد. می‌توانید در زیر پست‌ها یه تبلیغ نامحسوس انجام دهید.

ریسپانسیو بودن سایت:

در طراحی سایت دقت کنید که سایت ریسپانسیو باشد. یعنی سایت در تبلت، موبایل، آی‌پد، لپ‌تاپ و کامپیوتر واکنش‌گرا باشد و نمایش آن بهینه شده باشد. بعد از سونامی کرونا استفاده از موبایل بین اقشار مختلف جامعه از کودک تا سالمندان بیشتر و بیشتر شد. نیازهای مردم از آموزش گرفته تا خرید، فروش، دریافت خدمات از طریق موبایل انجام می‌شود. لذا سایت حتما با موبایلها و لپ تاپ‌های مختلف سازگار باشد.

مطالعه فرمایید: طراحی سایت فروشگاه آنلاین در کرج (مشاوره و سئو اولیه رایگان+قیمت مناسب)

طراح سایت وردپرس حرفه‌ای در کرج :

قالبهای آماده‌ای با وردپرس طراحی شده که شما می‌توانید دید کلی از سایت مورد نظرتان را  ببینید. WordPress یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است. این امکان را برای طراح فراهم می‌کند تا نهایت خلاقیت را در طراحی سایت با وردپرس به کار ببرد. امکان تغییر در هر قسمت از این قالب‌های آماده مهیا است. طراح می‌تواند با کدنویسی هر قسمت را مطابق نیاز کارفرما تغییر دهد. نکته اصلی در طراحی سایت با وردپرس رعایت رنگ سازمانی، استفاده از المانهای مناسب کسب و کار، …. می‌باشد. مثلا رستوران و فست فود رنگ مشکی، زرد بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. وسایل آرایشی و بهداشتی بیشتر رنگ بنفش یاسی، صورتی، سفید استفاده می‌شود. برای رستورانهای سنتی یا شرکت‌های مذهبی از المانهای اسلیمی استفاده شود.

برای آشنایی بیشتر با سایت‌های وردپرس مقاله‌ی نکات طلایی طراحی سایت با وردپرس را مطالعه فرمایید.

طراحی وب سایت شرکتی در کرج

سئو سایت :

نکته اصلی در سفارش طراحی سایت مربوط به انجام سئو اولیه در سایت می‌باشد. البته پیشنهاد می‌شود برای بستن قرارداد طراحی سایت، در مورد سئو سایت هم با همان شرکت قرارداد ببندید. در اینصورت کلیه اقدامات سئو از همان ابتدای شروع طراحی انجام خواهد شد. پس از انتشار اولین مقاله یا صفحه فرود نام شرکت شما طی دو هفته جزو اولین لینک‌های گوگل ظاهر می‌شود. سه ماه اول زمان طراحی جزو google hony moon یا ماه عسل گوگل می‌باشد که مقالات و صفحات سریع رتبه می‌گیرد. این فرصت را از دست ندهید.

شرکت طراحی و سئو سایت در کرج بیاسا یکی از بروزترین شرکتهای موجود در کرج می‌باشد که با استفاده از دانش هوش مصنوعی تولید محتوا گوگل پسند تولید می‌نماید.

برای کاهش هزینه های طراحی سایت مقاله ی طراحی سایت ارزان ولی با کیفیت را مطالعه فرمایید.

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09354256725

09391032366

02633533961

Byasaa.com

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ:

طراحی کمپین‌های تبلیغاتی شرکت شما را برای دیده شدن در گوگل بسیار کمک می‌کند. در این میان بسیاری از شرکت سئوی کلاه سیاه انجام می‌دهند و کارفرما خود را در لینک‌های اول گوگل می‌بیند ولی بعد از مدت کوتاهی تا صفحات چهارم و پنجم تنزل رتبه خواهد داشت. پیشنهاد می‌شود برای اینکه بسنجید آیا سئو روی سایت شما تاثیرگذار است یا نه؟ حتما از google ads برای مدت یک ماه استفاده نمایید تا مستعد بودن نوع کسب و کارتان نسبت به سئو را از نزدیک مشاهده نمایید. اگر پس از یک ماه خروجی مطلوبتان را کسب کردید دیگر بدون کوچکترین شکی قرارداد سئو ببندید و فعالیت خود را ادامه دهید.

رپرتاژ آگهی، خرید بک‌لینک، یکتانت، مقاله‌‌نویسی، لینک‌سازی طبیعی و … از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای سئو سایت می‌توانید انجام دهید.

سوال: برای کسب و کار خود پیج طراحی کنیم یا سفارش طراحی سایت در کرج ؟ 

تعرفه طراحی وب سایت شرکتی در کرج :

بهتر است شرکت طراح تعرفه طراحی سایت را در قالب چند طرح ارائه دهد. مثلا برخی از شرکت‌ها از طرح‌های فیروزه‌ای، طلایی، نقره‌ای و یا طرح عادی، vip استفاده می‌کنند. هر طرح شامل بخشی از خدمات مختص آن طرح است. شما با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از طرح‌ها را انتخاب می‌نمایید و بابت خدماتی که نیاز ندارید پولی پرداخت نمی‌کنید.

مطالعه فرمایید: 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج

مثلا برخی از سایتهای شرکتی بازار رقابتی ندارند و اصطلاحا در اقیانوس آبی کار می‌کنند. آنها به 30 مقاله در ماه نیازی ندارند و ده مقاله در ماه هم برای سایت شرکتی آنها کافی است. در عوض کسب و کارهایی که در بازار رقابتی فعالیت می‌کنند شاید نیاز باشد 30 تا مقاله در ماه در سایت خود آپلود کنند تا از میدان رقابت حذف نشوند. حالا به نظر شما این دو شرکت باید بابت سئو یک مبلغ ماهیانه پرداخت کنند؟ خیر هزینه سئو این دو شرکت با هم تفاوت است به همین دلیل شرکتی را برای سئو انتخاب کنید که چندین طرح ارائه دهد.

برای نمونه به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید و جداول تعرفه طراحی و سئو سایت در کرج را ملاحضه فرمایید.

برای کسب مشاوره رایگان سئو سایت با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

09391032366

09354256725

02633533961

مطالعه فرمایید: طراحی سایت خدماتی در کرج (مشاوره رایگان+ رسیدن به صفحه اول گوگل)

 

طراحی سایت ارزان در کرج :

بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت در ابتدا به کارفرما طراحی سایت با کدنویسی را پیشنهاد می‌دهند و آنها را از استفاده قالبهای وردپرس منع می‌کنند. لازم است بدانید هزینه و زمان طراحی سایت با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس بیشتر می‌باشد. شما اگر به دنبال طراحی سایت ارزان در کرج هستید و سایت خود را با وردپرس سفارش دهید هر قسمت آن قابل تغییر می‌باشد لذا نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. برای طراحی سایت ارزان در کرج شرکت بیاسا آماده ارائه خدمات با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌باشد.

برای اینکه بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنید مقاله ی بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی) را مطالعه کنید.

طراحی وب سایت شرکتی در کرج

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید در کرج :

با پیشرفت تکنولوژی اپلیکیشن‌ها از کامپیوتر و لپ‌تاپ فراتر رفته و به موبایل راه پیدا کرده اند. اپلیکیشن‌ها با سیستم عاملهای اندروید و ios سازگار می‌باشند. طی تحقیقات انجام شده به دلیل شرایط حاکم بر مملکت ما استفاده از موبایل اندروید کاربردی تر از آیفون می‌باشد و بیشتر برنامه‌های آیفون در ایران کاربردی ندارند. اکثر صاحبان کسب و کار در کنار آیفون یک موبایل اندروید هم دارند. طراحی اپلیکیشن شرکت بیاسا توسط تیم حرفه‌ای برنامه نویس‌های جاوا و کاتلین انجام می‌شود. تک تک صفحات با نظر تیم UI و UX طراحی می‌گردد و رابط کاربری آنها بررسی می‌شود. کار کردن با اپلیکیشن باید ساده و راحت باشد. از طراحی برنامه‌های پیچیده خودداری کنید. اولین گام رسم نمودار Customer Jenercy یا سفر مشتری می‌باشد.

کلیه نقاط اتصال به کاربر یا Contact to customer در نمودار علامت‌گذاری شده و به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید انجام می‌شود. کاربر وقتی وارد برنامه‌ی شما می‌شود به هیچ عنوان نباید دچار سردرگمی شود.

نمونه اپلیکیشن طراحی شده توسط شرکت بیاسا “ اپلیکیشن پرنتال کنترل بیاسا ” می‌باشد که در زمینه‌ی حفاظت دیتا است و در کافه بازار موجود و قابل نصب می‌باشد. این برنامه با هوش مصنوعی، جاوا و کاتلین کدنویسی شده است.

شرکت طراحی اپلیکیشن بیاسا طرح تخفیف طراحی سایت رایگان را برای حمایت از کسب و کارها قرار داده است. برای کارفرماهایی که طراحی اپلیکیشن سفارش می‌دهند طراحی سایت و سئوی اولیه آن به صورت رایگان انجام می‌شود.

قبل از اقدام به سفارش طراحی اپلیکینش مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید (طراحی سایت، سئو اولیه و مشاوره رایگان) را مطالعه فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت طراحی اپلیکیشن و دریافت مشاوره رایگان با شماره‌های ذیل تماس بگیرید و یا به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

09354256725

09391032366

02633533961

مطالعه فرمایید: طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین بهمراه اپلیکیشن رزرواسیون

سخن آخر: 

سایت‌های شرکتی با اهداف مختلفی مانند ارائه کاتالوگ به مشتریان، معرفی شرکت، معرفی خدمات، فروش آنلاین با درگاه فروش، جمع‌آوری اطلاعات باشگاه مشتریان، طراحی کمپین تبلیغاتی، وارد شدن به گوگل ادرز و …. انجام می‌شود. در کنار طراحی سایت امروز صاحبان کسب و کارها طراحی اپلیکیشن را نیز انجام می‌دهند. توسط این دو ابزار سایت و اپلیکیشن تعامل با سایر شبکه‌های اجتماعی براحتی انجام می‌شود و دلیل محکمی بر رشد سریع کسب و کار شما می‌باشد.

شرکت بیاسا علاوه بر طراحی وب سایت شرکتی در کرج، سئوی سایت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios را نیز انجام می‌دهد. خدماتی مانند طراحی کمپین فروش، لینک‌سازی طبیعی، لینک‌سازی خارجی، طراحی رپورتاژ آگهی، سئوی فنی، لینک‌سازی داخلی، گوگل ادرز، آپلود ویدئو در آپارات و یوتویوپ، لینکدین  و …  جزو قرارداد سئو می‌باشد.

برای مشاهده نمونه کار به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

سوالات متداول: 

قیمت طراحی وب سایت شرکتی در کرج چقدر است؟

برای آگاهی از قیمت طراحی وب سایت شرکتی در کرج به قسمت تعرفه ها مراجعه فرمایید و با شماره های ذیل تماس بگیرید.
09354256725
09391032366
02633533961

طراحی وب سایت شرکتی در کرج چه مدت طول می کشد؟

در ابتدا درخواست هاست صادر می شود و پس ازتایید هاست و دامین، طراحی وب سایت شرکتی در کرج یه هفته زمان می برد. اگر نیاز به کدنویسی داشته باشید طول مدت زمان دو هفته تا یک ماه تغییر می کند.

برای طراحی وب سایت شرکتی چه صفحاتی الویت دارد؟

صفحات درباره ما – مپ – تماس با ما – راههای ارتباطی – صفحه فرود – صفحات خدمات اصلی شرکت

آیا برای طراحی وب سایت شرکتی در کرج درگاه پرداخت لازم است؟

خیر . اگر محصول یا خدماتی برای فروش ندارید نیازی به درگاه پرداخت نیست.


سئو سایت شرکتی نیز جزو خدمات بیاسا می باشد؟

بله . سئو اولیه به همراه طراحی سایت شرکتی انجام می شود. برای تولید محتوا و ادامه سئو بایستی قرارداد سئو سایت بسته شود. پیشنهاد می شود قرارداد سئو را با شرکت طراحی بسته شود تا از همان ابتدا سئو محور طراحی گردد.

آیا طراحی وب سایت شرکتی در کرج قرارداد بسته می شود؟

بله. جهت شروع به کار طراحی وب سایت شرکتی در کرج قرارداد بسته می شود. شرکت طراحی سایت بیاسا متعهد به انجام کلیه موارد قید شده در قرارداد می باشد.

امکان رزرو نوبت برای شرکت موجود می باشد؟

بله . با نصب افزونه رزرواسیون می توانید قابلیت رزرواسیون را به دلار خریداری و به سایت اضافه کنید.

کلمات کلیدی تولید محتوا توسط کارفرما مشخص می شود؟

کلمات کلیدی توسط شرکت بیاسا تعیین می گردد ولی برای الویت بندی از کارفرما نظرسنجی خواهد شد و سپس تولید محتوا شروع می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *