سئو سایت در کرج

سئو سایت در کرج و تولید محتوا با هوش مصنوعی


سئو سایت در کرج بخش جدا نشدنی از طراحی سایت وردپرس است، اهمیت آن به قدری است که به یکی از الزامات هر سایتی تبدیل شده است. شاید این سوال برای شما پیش آید که در بین صدها یا میلیونها سایت دیگر، سایت شما می‌تواند در صفحه‌ی اول نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرد؟

همه‌ی موتورهای جستجو نظیر گوگل، یاهو و … برای شمایی که می‌خواهید صاحب یک وبسایت پربازدید و پرسود باشید، امتیاز ویژه‌ای به نام سئو قرار داده است. سئو به زبان ساده یعنی سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کردن.

شرکت‌های متخصص طراحی سایت در کرج مانند شرکت بیاسا سئو سایت در کرج را نیز انجام میدهند آنها می‌توانند با پیاده‌سازی تکنیکهایی در فرآیند طراحی سایت، تولید محتوا برای کلمات کلیدی، لینک‌سازی داخلی و خارجی، سایت شما را تا اولین نتایج موتورهای جستجو بالا ببرند. گوگل رتبه‌بندی سایتها را جهت نمایش در صفحه اول گوگل با الگوریتمهایی انجام می‌دهد. بدون دانستن پیچیدگی‌های آن الگوریتمها، سئو سایت غیر ممکن است. در سایت byasaa.com نمونه کارهایی از طراحی سایت و سئو سایت در کرج شرکت بیاسا را می‌توانید ملاحظه کنید. شرکت بیاسا با تسلط بر الگوریتمهای گوگل هر نوع سایتی را سئو می‌نماید.

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09354256725

09391032366

02633533961

اگر پزشک هستید و یا صاحب فروشگاه، شرکت خدماتی، باشگاه یا هر شغل دیگری دارید و هنوز برای کسب  کار خود سایت ندارد مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج را مطالعه نمایید.

سئو سایت در کرج

 

سئو چیست به زبان ساده ؟

اگر بخواهد وارد دنیای دیجیتال شوید ابتدا باید وبسایتی برای کسب و کار خود طراحی کنید. فرقی ندارد سایت با وردپرس طراحی شده باشد و یا کدنویسی شود، با سئو و لینکسازی در سایت‌هایی که ترافیک زیادی دارند، ترافیک به سمت سایت شما هدایت خواهد شد. در واقع موتورهای جستجو بر مبنای سئو به سایت شما رتبه می‌دهند. الگوریتم‌های آنها تشخیص می‌دهد که وبسایت شما در نتایج جستجو در کدام صفحه و در چه رتبه‌ای قرار بگیرد.

سئو چه کاربردی دارد؟

در طراحی یک سایت توجه به سئو بسیار اهمیت دارد. یک سایت در هر قالبی که باشد، فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، خبری، شخصی و … علاوه بر گرافیک، جذابیت، محتوای خوب و قوی، امکانات مربوط به آن حرفه، به سئوی خوب و مناسب هم نیاز دارد؛ تا منجر به جذب مشتری شود.

حال هر چقدر طراحی و کدنویسی سایت شما حرفه‌ای باشد اما سئوی آن ضعیف باشد، هیچ تاثیری در روند افزایش سود و جذب مشتری شما ندارد. در واقع اگر به سئو اهمیت ندهید، بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داده زیرا کمتر کاربری وجود دارد تا در جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو، به صفحات اول اهمیت ندهد. معمولا کاربران نتایج خود را در صفحات اول دنبال می‌کنند. اینجا سایتی برنده است که بتواند با سئوی مناسب در نتایج اولیه قرار بگیرد تا بیشترین بازدیدکننده را داشته باشد.

سئوی قوی= مشتری و سود بیشتر

مقاله‌ی بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی) را مطالعه فرمایید.

سئو سایت در کرج

 

انواع سئو سایت در کرج

سئو محلی سایت ، لوکال سئو ، Local SEO

تا به حال شده چیزی را در گوگل سرچ کنید و گوگل نتایج نزدیک محل سکونت شما را بالا بیاورد؟

سئوی محلی یا local seo همین است. یعنی گوگل برای افزایش رضایت کاربران خود با استفاده از موقعیت مکانی آنها، نتایجی را برای کاربران بالا می‌آورد که نزدیک محل سکونت آنها باشد. در واقع در سئوی محلی رتبه‌بندی یک سایت در یک موقعیت جغرافیایی خاص در نظر گرفته می‌شود.

مثلا اگر ساکن کرج هستید و کلید واژه‌ی ” بهترین رستوران در کرج ” را سرچ می‌کنید، گوگل بهترین رستوران‌های کرج و نزدیک موقعیت مکانی شما را بالا می‌آورد.

حالا اگر شما دارای یک مغازه یا دفترکار در شهر خود هستید، می‌توانید از سئوی محلی استفاده کنید. حرفه و محصولات خود را به مشتریان همشهری و محلی خود معرفی کنید. این کار نه تنها باعث سود و فروش شما از طریق وب سایتتان می‌شود، بلکه باعث سرازیر شدن مشتریان محلی شما به صورت حضوری به مغازه یا دفتر کارتان می‌شود.

10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج را مطالعه فرمایید.

سئو داخلی سایت یا سئو آن پیج یا On Page

سئوی داخلی یا on page در واقع بهینه‌سازی داخلی سایت شما است. در سئوی داخلی لینک‌سازی در داخل محتوا و بین صفحات سایت انجام می‌شود. این امر باعث رتبه‌بندی صفحات سایت شما در بین جستجوهای گوگل می‌شود. گوگل در واقع با سئوی داخلی به ارزیابی و رتبه‌بندی صفحات سایت شما می‌پردازد.

 

سئو خارجی سایت یا سئو آف پیج یا Off Page

در سئوی خارجی یا Off-Page SEO سئوکار با استفاده از لینک‌های خارجی رتبه‌ی سایت شما را بالا می‌برد. در سئوی خارجی  لینک‌سازی در خارج سایت انجام می‌شود. موتورهای جستجو با سئوی داخلی برای ارزیابی و رتبه‌بندی صفحات سایت شما استفاده می‌کنند. از سئوی خارجی برای اعتبار دادن و اعتبارسنجی به سایت شما استفاده می‌کنند. شما برای سئوی خارجی سایت خود می‌توانید به سایت‌های معتبر در موتورهای جستجو مانند ویکی پدیا  لینک بدید و سایت خود را نیز معتبر کنید.

برای اینکه دیگران به وبسایت شما لینک بدهند، نیازمند محتوای قوی و مدت‌ها تلاش هستید.

سئو تکنیکال سایت یا Technical SEO

سئو تکنیکال یکی از انواع سئو است که به سئوی فنی هم معروف است. این نوع سئو به بهبود بخشیدن جنبه‌های فنی سایت می‌پردازد و به رباتهای گوگل کمک می‌کند تا وبسایت شما را به‌طور مداوم بررسی شود.

در سئو تکنیکال مواردی مانند سرعت سایت، امنیت سایت، سایت مپ، گواهی ssl و … به خزنده‌های گوگل کمک می‌کند براحتی سایت شما را ایندکس کنند.

در مورد 11 رمز و راز طلایی طراحی سایت خدماتی بیشتر بدانید. 

 

سئو سایت در کرج

تیم سئو سایت در کرج

نتیجه‌ی کلی این است که در هنگام سفارش طراحی سایت در کرج حتما برای سئو سایت خود نیز برنامه‌ریزی کنید زیرا طراحی سایت بدون سئو هزینه‌ی بیهوده است. متاسفانه بسیاری از صاحبان سایت فکر می‌کنند سئوی سایت کار بسیار پیش پا افتاده است. حتی حاضر نیستند برای بهبود رتبه‌ی سایت خود مبلغی را ماهانه برای سئو هزینه کنند و از تیم سئو کمک نمی‌گیرند. سئو در واقع استفاده هدفمند و با استراتژیک از کلمات در محتوای سایت است که باعث تعیین رتبه‌ی آن سایت در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو می‌شود. تاثیر بسزایی  در جذب مشتری و مخاطب یک وبسایت و افزایش درآمد آن دارد.

شرکت بیاسا دارای تیم سئو سایت در کرج بسیار حرفه‌ای می‌باشد که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به تولید محتوای یونیک و ترند می‌پردازد.

تیم سئو سایت در کرج از سئوی محلی برای مشتریان محلی استفاده می‌کنند در کنار سئوی محلی، از سئوی داخلی، خارجی و فنی هم انجام می‌شود تا سایت شما بهبود رتبه داشته و در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. سئوی داخلی و خارجی مکمل یکدیگر هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت byasaa.com شوید و از قیمت سئوی سایت در کرج مطلع شوید.

شماره سئوکار حرفه ای در کرج:

09354256725

09391032366

02633533961

در مورد تفاوت طراحی سایت و طراحی پیج اینستاگرام  مطالعه فرمایید.

خدمات سئو سایت‌های نوپا :

اگر تازه تصمیم گرفته‌اید برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید و به دنبال تیم سئوی سایت در کرج یا هر شهر دیگر هستید، بهتر است یک نکته‌ی اساسی را بدانید. آن هم استفاده از « کلمات کلیدی طولانی و مترادف» در سئو است. در ابتدای شروع کار اصلا برای کلمات کلیدی کوتاه فعالیت نکنید زیرا باید وقت و هزینه بسیاری بپردازید و به احتمال خیلی زیاد بی‌فایده خواهد بود. اگر از تیم سئوی حرفه‌ای خدمات سئو دریافت کنید قطعا این نکات را رعایت خواهند کرد. فرض کنید به شرکت بیاسا طراحی سایت فروشگاهی در کرج را سفارش داده اید. محصولی که می‌خواهید بفروشید مانتو می‌باشد. برای شروع خدمات سئو در کرج از کلمات کلیدی “خرید مانتو” استفاده نمی‌شود بلکه کلماتی به شرح ذیل بکار برده می‌شود:

خرید مانتوی اداری در کرج

خرید مانتوی اداری دیپلمات سایز بزرگ

سفارش خرید مانتوی تابستانی صورتی سفید

خرید مانتو تابستانی لنین کرم

خرید مانتو تابستانی مزونی جلو بسته

همانطور که در مثالها مشخص است سرچ کاربرها در مورد مانتو بیشتر بر اساس رنگ، جنس پارچه، سایز، مدل دوخت و نوع آن می‌باشد. پس برای تولید محتوا و تشخیص کلمات کلیدی هر صفحه حتما این نکته رو باید مدنظر قرار داد.

سئوکاران شرکت بیاسا برای ارائه خدمات سئو در کرج پیشنهاد می‌کنند از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید تا این فرصت را داشته باشید که در نتایج اولیه موتورهای جستجو قرار بگیرید. سپس از کلمات کوتاه که زیاد جستجو می‌شوند استفاده می‌کنند تا ترافیک بیشتری را به سوی سایت شما سرازیر شوند. در ادامه در مورد مفاهیم کلمات کلیدی بیشتر توضیح خواهیم داد.

شماره تماس واحد مشاوره رایگان شرکت بیاسا: 

09354256725

09391032366

02633533961

آدرس سایت: 

byasaa.com

مطالعه فرمایید:

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید (طراحی سایت، سئو اولیه و مشاوره رایگان)

سئو سایت در کرج

 

تاثیر کلمات کلیدی در سئوی سایت:

کلمات کلیدی کوتاه عبارت‌های کوتاهی هستند که در موتورهای جستجو در زمینه‌های مختلف توسط کاربران جستجو می‌شوند و دارای ترافیک بیشتری نسبت به کلمات کلیدی طولانی هستند.

کلمات کلیدی طولانی عبارت‌هایی هستند دارای سه کلمه و بیشتر که به مفهوم و گروه خاصی اشاره دارند. این کلمات دارای ترافیک کمتری می‌باشند و کمتر جستجو می‌شوند. به همین دلیل رقابت کمی بر سر این کلمات وجود دارد. استفاده از کلمات کلیدی طولانی در سئو دارای چندین مزیت است :

مطالعه فرمایید:

طراحی وب سایت شرکتی در کرج (مشاوره و سئو اولیه رایگان)

رقابت کم در کلمات کلیدی طولانی

رقابت بر سر کلمات کلیدی کوتاه در نتایج موتورهای جستجو بسیار زیاد است ، در نتیجه رتبه گرفتن با آنها بسیار سخت می‌شود. وبسایت‌های نوپا که دارای اعتبار کمتری بین دیگر سایتها هستند، در صفحات و نتایج اولیه قرار نمی‌گیرند و این امر باعث می‌شود دیده نشوند و بازدیدکننده‌ای از سایت آنها بازدید نکنند.

اما استفاده از کلمات کلیدی طولانی با اینکه از رقابت و ترافیک کمتری برخوردار هستند، این فرصت را به این نوع سایت‌ها می‌دهد تا در نتایج اولیه دیده شوند.

این کلملات کلیدی مثل آدرس هستند. هر آنچه این آدرس کوتاه‌تر باشد، کلی‌تر است و محل‌های زیادی را در بر می‌گیرد. اما هر آنچه طولانی‌تر باشد، جزئی‌تر می‌شود و یک محل خاص را نشان می‌دهد.

برای مثال اگر کسی « طراحی سایت » را در اینترنت جستجو کند، سایت‌های بسیاری هستند که در نتایج بدست آمده بالا می‌آیند. این یک کلمه کلیدی کوتاه است.

اما اگر کسی عبارت« طراحی سایت فروشگاهی در کرج » را جستجو کند، این نتایج محدود به شهر کرج می‌شود و وبسایت شرکت‌های موجود در کرج در صدر قرار می‌گیرند. و اگر آن را محدود‌تر کند به « طراحی سایت فروشگاهی در مهرشهر کرج» نتایج کمتری یافت می‌شود و فقط وب سایت‌هایی که طراحی سایت در آن منطقه انجام می‌دهند بالا می‌آیند.

سئو سایت در کرج

 

مزایای استفاده از کلمات کلیدی طولانی:

  • جستجوی بیش از پیش کاربران از کلمات کلیدی طولانی:

طی سال‌های قبل کاربران اینترنت از کلید واژه‌های کوتاه برای جستجوی خود در اینترنت استفاده می‌کردند. اما امروزه به دلیل افزایش سایت‌ها، کاربران برای اینکه زودتر به نتیجه‌ی موردنظر خود برسند، از کلمات کلیدی طولانی استفاده می‌کنند. در واقع جستجوی خود را به همان نتیجه که می‌خواهند محدود می‌کنند.

مطالعه فرمایید:

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین بهمراه اپلیکیشن رزرواسیون

  • افزایش امکان خرید از سایت :

اگر شما به عنوان مثال دارای یک سایت فروش جواهرات الماسی در کرج باشید، جالب است بدانید که کاربران زیادی با اهداف مختلف ممکن است عبارت “جواهرات الماسی” را جستجو کنند. مثلا برای تماشای عکس‌های آن‌ها بدون اینکه قصد خرید داشته باشند.

اما تنها کاربرانی از عبارت ” فروشگاه جواهرات الماسی در کرج ” جستجو می‌کند که قصد خرید داشته باشد. در واقع کسانی به سایت شما سر می‌زنند که قصد خرید دارند و می‌خواهند از تنوع و قیمت محصولات شما آگاه شوند.

سخن آخر:

برای اینکه بهترین جایگاه را در نتایج گوگل داشته باشید، باید از بهترین کلمات برای سئوی سایت خود استفاده کنید. پس اگر می‌خواهید به یکی از شرکت‌های طراحی سایت در کرج سفارش سایت دهید، دقت کنید که تیم سئوی خوب و با تجربه‌ای داشته باشد. با استفاده از این تکنیک‌های سئو، پربازدیدترین سایت را برایتان طراحی کنند.

اگر همچنان درمورد سئوی سایت در کرج، امکانات سئو، تولید محتوای متن، تعرفه‌های سئوی سایت سوالی دارید، همین حالا با مشاوران تیم حرفه‌ای طراحی سایت در کرج بیاسا تماس بگیرد .

آدرس سایت برای دیدی نمونه کار و قیمت :  Byasaa.com

شماره مشاوران تیم طراحی سایت و سئو سایت :

09354256725

09391032366

02633533961

 

سوالات متداول :

هزینه طراحی سایت با سئوی سایت در کرج چه فرقی دارد؟

شما در ابتدا طی قراردادی طراحی سایت را سفارش می‌دهید. دامنه و هاست برای شما تهیه می‌شود و سایت طراحی می‌گردد. پس از طراحی سایت، قرارداد سئوی سایت در کرج برای شما بسته می‌شود.

برای سئوی سایت در کرج چه محتواهایی استفاده می‌شود؟

سئوی سایت در کرج هم محتواهای متنی، صوتی، ویدیوئی، pdf و آماری استفاده می‌شود.

برای سئوی سایت در کرج لینک‌سازی پولی هم انجام می‌شود؟

خیر در ابتدای کار لینک‌سازی داخلی، خارجی، طبیعی انجام می‌شود. خرید بک‌لینک و رپرتاژ آگهی در شرایط خاصی انجام می‌شود.

قیمت سئوی سایت در کرج به چه صورت مشخص می‌شود؟

برای مشاهده قیمت سئوی سایت در کرج می‌توانید به سایت byasaa.com مراجعه نمایید.

چه کلمات کلیدی برای سئوی سایت در کرج استفاده می‌شود؟

برای تشخیص کلمه کلیدی سختی کلمه خیلی مهم است. فعالیت seo site با کلمات کلیدی با معیار سختی پایین شروع می‌شود.

خدمات سئو سایت در کرج شامل چه مواردی است؟

در قرارداد سئو سایت در کرج خدمات مقاله نویسی، رپورتاژ آگهی، لینکسازی، انتشار محتوا در یوتویوپ، آپارات و …. جزو خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد.

برای تولید محتوا از هوش مصنوعی هم استفاده می شود؟

بله چت جی بی تی ابزار کاربردی برای تولید محتوا می باشد. ولی محتوای استخراج شده باید مطابق الگوریتمهای گوگل seo شود.

با انجام خدمات سئو سایت در کرج چه زمانی به صفحه اول گوگل راه پیدا می کنیم؟

نام برند و شماره تلفن های شما نهایت طی دو هفته سئو شده و در صفحه اول گوگل قابل مشاهده است. اما کلمات کلیدی بستگی به سختی زمانبر میباشد.

برای سئو سایت در کرج چه تکنیک هایی پیاده سازی می شود؟

سئو کلاه سفید ، سئو فنی، سئو لوکال و …. جزو تکنیک های سئو شرکت بیاسا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *