طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج و تهران و سایر نقاط ایران


طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج با نوبت‌دهی آنلاین و تشکیل پرونده، یکی از سایت‌های پر تقاضا برای پزشکان، دندانپزشکان، کلینیک زیبایی، روانشناسان، مشاوران و …. می‌باشد. پزشک هر چقدر ماهر باشد برای معرفی تخصص و مهارتهای خود بهتر است آن را رسانه‌ای کنند. هر یک از پزشکان عزیز می‌توانند برای خود سایتی سفارش داده و مطالبی از سوابق کاری، سوابق تحصیلی، افتخارات، مقالات، نشریات، ژورنالهایی که انتشار داده‌اند را در آن قرار دهند.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای پزشکان عزیز سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟

برای جواب به این سوال بهتر است مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید.

وردپرس یک cms متن باز است. سایت‌هایی که با ورپرس طراحی می‌گردد برای موتور جستجوی گوگل براحتی بهینه می‌شوند و براحتی در لینک‌های اول صفحه نخست نتایج سرچ گوگل قابل مشاهده است. شرکت طراحی سایت بیاسا طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج را با قابلیت نوبت‌دهی و تشکیل پرونده، ثبت نظرات بیماران، ارسال اس ام اس و بسیاری از قابلیت‌های دیگر طراحی می‌نماید. برای مشاهده نمونه کارهای شرکت بیاسا به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره جهت دریافت مشاوره رایگان:

09354256725

09391032366

02633533961

 

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

آیا شما دندانپزشک، پزشک زیبایی، روانپزشک، متخصص پوست، روانشناس یا هر متخصص دیگری هستید، سایت را فقط برای آدرس مطب و نوبت‌دهی آنلاین سفارش داده‌اید؟

اگر جواب شما بله است باید گفت سخت در اشتباه هستید. شما با سایت می‌توانید تخصص خود را به کل ایران معرفی نمایید. شاید بیماری در دور دستها به تخصص شما نیاز داشته باشد. طراحی سایت با وردپرس این امکان را فراهم می‌کند تا از افزونه‌ها و پلاگین‌های مختلفی روی سایت استفاده نمایید. امکاناتی مانند قابلیت نوبت‌دهی آنلاین نیز یکی از آن امکانات مناسب سایت پزشکان، رستوران، باشگاه و هر کسب و کاری می‌باشد که نیاز به رزرو نوبت دارد.

از قابلیت‌های این افزونه به رزرواسیون در ماه، روز، ساعت اشاره کرد. همچنین می‌توانید طراحی سایت نوبت‌دهی آنلاین را به گونه‌ای طراحی کنید که به درگاه پرداخت وصل شود و مبلغ ویزیت را هنگام رزرو نوبت از بیمار دریافت نمایید.

 

برای اینکه سایت با قیمت ارزان برای شما طراحی شود از روش‌های مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج استفاده نمایید.

امکانات طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

پزشکان بسیاری نسبت به طراحی سایت اقدام می‌کنند. اما نکته مهم این است که کلیه‌ی امکانات مورد نیاز بیماران را در سایت قرار دهید. در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

طراحی سایت نوبت‌دهی پزشکی

همانطور که در بالا توضیح دادیم این امکان از طریق نصب افزونه‌های پولی وردپرس امکان پذیر است. شما بعد از پرداخت مبلغ این افزونه را به سایت اضافه می‌نمایید و بیماران عزیز می‌توانند براحتی با مراجعه به سایت شما وقت ویزیت دریافت کنند.

اگر کسب و کار شما ارائه خدمات می‌باشد مقاله‌ی  طراحی سایت خدماتی در کرج (مشاوره رایگان+ رسیدن به صفحه اول گوگل) را مطالعه فرمایید.

معرفی پزشک

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج ، برندینگ پزشکان محترم می‌باشد. در سایت بیوگرافی، تخصص، مهارت، سوابق تحصیلی، سوابق‌کاری، خدمات پزشکان دقیقا شرح داده می‌شود. بیماران محترم با مطالعه آن مطالب می‌توانند پزشک مورد نیاز خود را بیشتر بشناسند و از تخصص آن‌ها مطلع شوند. بارها مشاهده شده که بیماری ساعتها در صف انتظار ویزیت پزشک وقت صرف می‌کند وقتی برای ویزیت نزد پزشک می‌رود متوجه می‌شود که دکتر را به اشتباه انتخاب کرده است.

معرفی نمونه کارهای پزشک

پزشکان، جراحان زیبایی، دندانپزشکان، دامپزشکان و … محترم می‌توانند نمونه کارهای خود را در قالب عکس یا فیلم در سایت قرار دهند و بیماران براحتی با مشاهده آن نمونه کارها دکتر مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

در گذشته معرفی نمونه کار فقط مربوط به پزشکان زیبایی بود ولی امروزه پزشکان در سایر رشته‌های پزشکی هم نمونه جراحی‌های مغز، قلب، چشم و سایر اعضای بدن را در سایت قرار می‌دهند. گاهی پزشکان تصور می‌کنند بیماران با دیدن نمونه جراحی ترسیده و اقدام به جراحی نمی‌کنند در صورتیکه طی آمار به دست آمده امید به شفا در بیماران با دیدن نمونه‌های جراحی بیشتر می‌شود.

مقالات علمی

پزشکان عزیز می‌توانند گوشه‌ای از تجربیات خود را در قالب مقاله در اختیار بیماران، دانشجویان خود قرار دهند. مقالات، ژورنالها، کنفرانسها، همایشها، نشریاتی که پزشکان انتشار داده‌اند در سایت بایگانی می‌شود. تیم طراحی و سئو سایت بیاسا با بهره‌گیری از تیم هوش مصنوعی پیشتاز در تهیه و انتشار محتواهای گوگل پسند می‌باشد. تیم سئو با انتشار مطالب مطابق با اصول Yoast Seo سایت را برای موتور جستجوی گوگل بهینه می‌نماید بطوریکه با سرچ کاربران در نتایج اول گوگل قابل مشاهده باشد. برای دریافت مشاوره رایگان به شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید.

09391032366

09354256725

02633533961

آدرس سایت :

Byasaa.com

ثبت نظرات بیماران

یکی از بخش‌های پرطرفدار سایت همین بخش ثبت نظرات و تجربیات بیماران از پزشک معالج می‌باشد. همچنین بیماران نسبت به رضایت از خدمات دریافتی به پزشک خود امتیاز می‌دهند. امتیاز ثبت شده تاثیر مستقیم در انتخاب بیمار دارد.

ارتباط با بیماران

امکان ارتباط مستقیم بیماران با پزشک معالج در سایت قابلیتی است که بسیار پرطرفدار است. بیماران در این قسمت سوالات خود را از پزشک معتمد خود می‌پرسند و پزشک هم با پاسخ به سوالات ارتباط مستقیم با بیمار برقرار می‌نماید. این سوال و جوابها در سایت باقی می‌ماند و سایر بیماران هم با مطالعه آنها از پرسیدن سوالات تکراری خودداری می‌نمایند.

ثبت اطلاعات مطب

در سایت اطلاعات مانند شماره تلفن، لوکیشن گوگل مپ، مراکز و بیمارستانهایی که پزشک در آن فعالیت می‌کند قرار داده می‌شود. بیماران به کلیه اطلاعات پزشک در یکجا دسترسی دارد. در اینصورت بیماران با تایپ نام پزشک براحتی به کلیه اطلاعات او دسترسی پیدا می‌کنند.

گوگل آنالیز و سرچ کنسول

با فعال کردن گوگل آنالیز و سرچ کنسول براحتی رفتار کاربرانی که وارد سایت پزشک می‌شود قابل ارزیابی و تحلیل می‌باشد. صفحات پر ترافیک شناسایی شده و نسبت به بروزرسانی آن صفحات اقدام نمایید. مقالات پر بازدید مشخص شده و می‌توانید حول و حوش آن موضوعات مطالب جدیدتری تولید و در سایت قرار دهید.

 

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

سفارش طراحی سایت پزشکی به دو صورت صورت امکان پذیر است:

طراحی سایت پزشکی بدون کدنویسی

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس است. یکی از قابلیتهای وردپرس طراحی و کدنویسی قالب‌های سایت می‌باشد. استفاده از این قالبهای آماده باعث می‌شود هزینه طراحی کاهش یافته و سرعت طراحی افزایش یابد. قالب‌های آماده از طرف پزشک قابل تغییر است ولی بیس کلی سایت کاملا واضح است. استفاده از این قالبها هیچ مشکلی در استفاده و بروز رسانی سایت ایجاد نخواهد کرد.

طراحی سایت پزشکی با کدنویسی

اگر پزشکی ایده‌ای در ذهن دارد که در هیچ یک از قالبهای آماده موجود نباشد، سایت با کدنویسی طراحی خواهد شد. هزینه و زمان طراحی سایت با کدنویسی سه برابر سایت بدون کدنویسی می‌باشد و در نهایت کیفیت سایت یکسان است. لذا طراحی سایت با کدنویسی زیاد مورد استقبال پزشکان محترم قرار نمی‌گیرد.

تیم طراحی سایت شرکت بیاسا در جلسه مشاوره رایگان موارد مدنظرتان را بررسی نموده و سایت متناسب با تخصص شما را پیشنهاد خواهند داد. ولی تصمیم گیرنده نهایی با صاحب سایت می‌باشد. ولی نکته‌ای که باید به آن توجه فرمایید این است که، هر قسمت از قالب‌های آماده از نظر رنگ، ظاهر و سایر پارامترهای بصری مطابق نظرتان قابل تغییر است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی مقاله ی سفارش طراحی سایت با وردپرس WordPress (قیمت+مشاوره رایگان) را مطالعه فرمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و توسعه سایت با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید.

09354256725

09391032366

02633533961

آدرس سایت:

Byasaa.com

مطالعه فرمایید: طراحی سایت رستوران و کافی شاپ در کرج ( مشاهده منو + سفارش آنلاین + رزرو میز )

 

سئو سایت پزشکان و دانپزشکان :

نکته اصلی بعد از طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج بستن قرارداد سئو سایت می‌باشد. از نظر گوگل سه ماه اول بعد از طراحی سایت اهمیت ویژه‌ای دارد و گوگل به سایت‌هایی که محتوای عالی تولید می‌کنند امتیاز ویژه ای می دهد. اگر بلافاصله بعد از طراحی سایت، سئو سایت را هم شروع کنید به راحتی به صفحه اول سرچ نتایج گوگل راه پیدا خواهید کرد ولی شرط اصلی این است که این کار توسط تیم حرفه‌ای انجام شود. تیم سئو سایت شرکت بیاسا مطابق آخرین الگوهای گوگل سئو سایت را انجام می‌دهند و برای تولید محتوا از دانش هوش مصنوعی بهره می‌برند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه را مطالعه فرمایید.

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

طراحی سایت دندانپزشکی :

خدماتی که در کلینیک دندانپزشکی ارائه می‌شود در حوزه‌های درمانی و زیبایی می‌باشد. خدماتی مانند ترمیم، لمینت، بلیچینگ، ایمپلنت، کامپوزیت و … جنبه‌ی زیبایی دارد و خدماتی مانند درمان ریشه، بیماری‌های دهان، درمان انواع آفت و …. جنبه‌ی درمانی دارد. سایتی که برای کلینیک‌های دندانپزشکی طراحی می‌گردد باید امکانات ذیل را داشته باشد:

  • گالری فیلم و تصاویر:

    فیلم و تصاویر باید به گونه‌ای باشد که ظرافت کار شما را به تصویر بکشد تا اعتماد بیماران خود را جلب نمایید. تصاویر به صورت قبل و بعد گرفته شود تا تغییر در ظاهر بیمار کاملا قابل تشخیص باشد.

  • تولید محتوا از مواد اولیه مصرفی:

    ارائه توضیحات تکمیلی از کلیه مواد اولیه مصرفی در جلب اعتماد مشتریان بسیار موثر است. تولید محتوا از معایب استفاده از مواد اولیه متفرقه و غیر اصل بسیار پر بیننده است.

  • دسته بندی مطالب سایت:

    دسته بندی خدمات ارائه شده در صفحه نخست قرار بگیرد بطوریکه بیمار براحتی به دسته خدمات مدنظر خود مراجعه نماید.

  • بخش مقالات و وبلاگ:

    قرار دادن مطالب مفید و کاربردی که اطلاعات عمومی بیماران را افزایش دهد، باعث افزایش اعتماد آنها به حرفه شما خواهد شد.

  • نظرات کاربران:

    ثبت نظرات بیماران یکی از قسمتهای پرطرفدار در هر وبسایت پزشکی می‌باشد. بیماران تجربه‌ی خود را در این قسمت با سایر بیماران به اشتراک می‌گذارند. اهمیت این قسمت به قدری است که بیماران قبل از هر اقدامی ابتدا کلیه‌ی مطالب این قسمت را مطالعه می‌کنند.

  • تولید محتوای مقایسه‌ای:

    محتواهای مقایسه‌ای جزو مطالب پربازدید در هر وبسایتی است. مثلا مقایسه‌ی انواع ایمپلنت، فرق کامپوزیت و لمینت، فرق مواد پرکننده سفید و مشکی و … بسیار جلب توجه می‌کند.

  • سئوی سایت:

    کلیه مطالب داخل سایت مطابق استاندارهای موتورهای جستجو، سئو شود تا در سرچ کاربران جزو نتایج نخست باشد. سئوی سایت بهتر است توسط تیم حرفه‌ای انجام شود زیرا تولید محتوا هر چقدر عالی باشد ولی در نتایج گوکل دیده نشود، بی‌فایده است.

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09391032320

09354256725

02633533961

  • لوکیشن:

    اطلاعات از موقعیت مکانی، گوگل مپ، شماره تماس حتما در یک صفحه جدا قرار داده شود.

  • رزرواسیون آنلاین:

    جهت رفاه حال بیماران خود، حتما این افزونه را به سایت اضافه نمایید. این افزونه جزو افزونه‌های پولی می‌باشد. با پرداخت هزینه موردنظر، قابلیت نوبت‌دهی آنلاین به خدمتتان اضافه می‌گردد.

  • انتشارات و افتخارات:

    در این قسمت بایگانی از انتشارات، افتخارات، مطالب علمی که پزشک در مجلات ثبت کرده و با کنفرانس‌هایی که شرکت نموده، قرار دهید.

  • پشتیبانی:

    بهتر است برای طراحی سایت از شرکت‌هایی خدمات دریافت کنید که خدمات پشتیبانی قوی ارائه می‌دهند.

  • امکان ویزیت آنلاین:

    یکی از امکاناتی که بعد از کرونا در سایت‌های پزشکی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، امکان ویزیت آنلاین می‌باشد. دیگر نیاز نیست ساعتها وقت خود را برای دریافت ویزیت صرف نمایید. براحتی در هر مکان و زمانی توسط پزشک معالج خود ویزیت خواهید شد.

مطالعه فرمایید: طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج (مشاوره رایگان+تکنیک افزایش فروش)

 

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

طراحی سایت فروش تجهیزات پزشکی :

سایت فروش تجهیزات پزشکی جزو سایت‌های فروشگاهی می‌باشد. برای طراحی این نوع سایتها بایستی نکات ذیل رعایت شود:

  • درگاه پرداخت:

    سایتهای فروشگاهی جزو سایت‌هایی است که امکان اتصال آنها به درگاه پرداخت مهیا می‌باشد. از الزامات درج درگاه پرداخت، دریافت نماد اعتماد است.

  • طراحی صفحه معرفی محصولات:

    صفحه معرفی محصولات جزو صفحات اصلی سایت فروشگاهی می‌باشد. از درج مطالب اضافی و حوصله سر برخودداری کنید. این صفحه حاوی اطلاعات مشخصات فنی، ثبت نظرات، عکس و فیلم از تجهیزات است. برای آگاهی از استانداردهای تولید محتوای سایت فروشگاهی مقاله‌ی استانداردهای طراحی سایت فروشگاه آنلاین  را مطالعه فرمایید.

  • تصویربرداری 360 درجه:

    در سایت تصاویر 360 درجه از تجهیزات در تمام زوایا تهیه کنید و در سایت آپلود نمایید. این نوع تصویربرداری به مشتری در تصمیم‌گیری نهایی کمک می‌کند.

  • چت آنلاین:

    امکان پرسش و پاسخ آنلاین جزو امکانات ویژه‌ای می‌باشد که بسیار کاربرد دارد.

  • مقالات و وبلاگ:

    حتما این قسمت را جدی بگیرید. تولید محتواهای مقایسه‌ای، آموزشی، سریالی و …. جزو مطالبی است که ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می‌کند. برای آگاهی از سایر نکات طراحی سایت فروشگاهی مقاله‌ی تکنیک های افزایش درآمد از سایت فروشگاهی را مطالعه فرمایید.

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

 

طراحی سایت کلینیک زیبایی :

صنعت زیبایی به قدری پیشرفت کرده که به یکی از حوزه‌های پردرآمد تبدیل شده است. رقابت در ارائه خدمات زیبایی موجب به روز بودن این نوع سایت‌ها می‌باشد. نکته قابل ذکر در طراحی سایت برای کلینیک‌های زیبایی علاوه بر نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد، تعامل در رسانه‌های اجتماعی است. تعامل بین رسانه‌های اجتماعی باعث افزایش ترافیک در سایت شما می‌شود. برای بیشتر شناخته شدن کلینیک‌های زیبایی فقط طراحی سایت کافی نیست بلکه باید در سایر رسانه‌های اجتماعی نیز فعالیت انجام دهند. اینستاگرام، یوتویوب، تلگرام، توییتر و …. رسانه‌هایی هستند که هر کدام طرفداران خود را دارند. شما آدرس دامنه سایت را در محتویاتی که در سایر رسانه‌ها انتشار می‌دهید قرار دهید.

 

قیمت طراحی سایت پزشکی :

برای تعیین قیمت طراحی سایت پزشکی پارامترهای بسیاری تاثیر گذار است زیرا تعدادی از افزونه‌ها رایگان و تعدادی از آنها پولی می‌باشد. برای مثال تعدادی از پزشکان محتوای فیلم بسیاری تهیه و در سایت قرار می‌دهند لذا افزونه‌ی پولی افزایش سرعت را بایستی به سایت اضافه کنند. یا امکاناتی مانند ارسال پیامک، تشکیل پرونده و نوبت‌دهی انلاین هم جزو امکانات پولی می‌باشد که باید مبلغی پرداخت شود تا قابل نصب شود.

لذا متناسب با امکانات مورد نیاز پزشکان عزیز هزینه‌ی طراحی سایت اضافه می‌شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی از عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج را مطالعه فرمایید.

شماره تماس مشاور رایگان شرکت بیاسا:

0935425675

09391032366

02633533961

Byasaa.com

 

طراحی سایت کلینیک زیبایی و پزشکی

رقابت در دنیای زیبایی به جایی رسیده که انتخاب برای بیمار سخت شده است. تولید محتواهای متنوع، ارائه تکنیک‌های جدید، گستردگی دایره خدمات زیبایی همه و همه باعث شده که بیمار برای انتخاب پزشک از بین صدها پزشک دیگر دچار سردرگمی شود. پس برای کلینیک‌های زیبایی داشتن سایت، پیج اینستاگرام، کانال یوتویوپ و فعالیت در سایر شبکه‌های اجتماعی جزو الزامات اصلی کسب و کار شماست. طبق آخرین ورژن آپدیت گوگل تعامل بین شبکه‌های اجتماعی و سایت شما باعث بهبود رتبه‌ی شما می‌شود. نکته‌ی خیلی مهم در طراحی سایت کلینیک زیبایی و پزشکی تولید محتوای کابرپسند جهت جلب توجه آنها می‌باشد. گوشه‌ای از محتواهایی که می‌توانید در قالب عکس و فیلم در سایت قرار دهید به‌شرح ذیل می‌باشد:

  • محتواهای قبل و بعد از انجام خدماتی مانند تزریق ژل، لیفت ابرو، عمل بینی یا رینوپلاسی، تزریق گونه و ….
  • تهیه فیلم از مراحل آماده‌سازی بیمار و تجهیزات پزشکی مانند سرنگ تزریق، پنبه، میزکار و …
  • مقایسه‌ی تکنیک‌های مختلف اعمال زیبایی مثلا مقایسه‌ی تزریق ژل لب روسی با تزریق ژل لب عروسکی و …
  • تهیه مقالات علمی از مطالبی مانند فیلر لب چیست؟ مزایا یا معایب تزریق بوتاکس چیست؟
  • تهیه محتواهای مراقبتی مانند چگونه ماندگاری ژل و بوتاکس را افزایش دهیم؟ چگونه با روتین پوستی از پوست خود مراقبت کنید؟
  • تولید محتواهای آموزشی رایگان غیر مرتبط با حرفه‌ی خود باعث می‌شود حس خوب را به کاربران انتقال دهید.
  • کیفیت تصاویر بسیار بالا باشد . تصاویر واضح تهیه گردد و در سایت آپلود شود.
  • حتما قابلیت نوبت‌دهی آنلاین را به سایت اضافه کنید.
  • بخش پرسش و پاسخ آنلاین را به سایت اضافه کنید و حتما در سایت به سوالات پاسخ دهید تا بیماران با مطالعه آن پاسخ سوالات خود را پیدا کنند.

 

طراحی سایت روانپزشک یا مرکز مشاوره

روانپزشکی یکی از شاخه‌های پزشکی است که شاخه‌های مختلفی دارد. روانپزشکی بالینی، خانواده، کودک، روابط زن و شوهر، … از شاخه‌های آن رشته می‌باشد. برای طراحی سایت روانپزشک یا مرکز مشاوره و تولید محتوای سایت، دست ادمین سایت بسیار باز است زیرا دامنه‌ی فعالیت گسترده‌ای دارد. طی تحقیقات انجام شده محتواهای پر بازدید در حوزه‌ی روانشناسی مربوط به روانشناسی کودک می‌باشد.

برای تولید محتوای سایت روانپزشک یا مرکز مشاوره می‌توانید بشرح ذیل اقدام نمایید:

  • از سوابق کاری پزشکان محتوا تهیه نمایید.
  • نظرات بیماران یکی از پربیننده‌ترین محتواهای تصویری می‌باشد.
  • وضعیت بهبود شرایط روانی بیماران در اثر تراپی درمانی و یا درمان دارویی
  • تکنیکهای تراپی را توضیح دهید.
  • محتواهای سریالی درست کنید.
  • محتوای مقایسه‌ای از تفاوت تکنیکهای تراپی و نظریه‌های مختلف تهیه کنید.
  • می‌توانید از اثرات، مخاطرات داروهای مخصوص روان درمانی محتوا درست کنید.

 

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید در کرج

همانطور که می‌دانید کاربرد موبایل در زندگی روزمره افراد از کودک تا سالمندان گسترش پیدا کرده به گونه‌ای که بیشتر کسب و کارها در کنار طراحی سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، فعالیت در سایر رسانه‌های اجتماعی، جهت افزایش سطح رضایت مشتریان و ارائه بهتر خدمات به مشتریان از طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید در کرج استفاده می‌کنند.

شرکت طراحی سایت بیاسا طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید در کرج را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و نمونه اپلیکیشن طراحی شده ” کنترل والدین بیاسا ” در کافه بازار موجود است. شرکت بیاسا جهت طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید در کرج از نرم افزارهای جاوا و کاتلین استفاده می‌کند و در هر مرحله جلسات متعدد با کارفرما برگزار می‌نماید تا اپلیکیشن دقیقا مطابق خواسته کارفرما انجام شود.

شماره طراح اپلیکیشن اندوروید:

02633533961

09391032366

09354256725

Byasaa.com

بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج

عوامل و پارامترهای متعددی باعث می‌شود یک شرکت را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج معرفی شود. امروزه با پیشرفت چشم‌گیری که در علم هوش مصنوعی رخ داده است.  برای دست آوردن اطلاعات تکمیلی مقاله ی بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی) را مطالعه فرمایید.

 

سخن آخر:

در یک شهر چندین پزشک مشغول به کار هستند؟

یک بیمار در بین این همه پزشک چطور می‌تواند با تخصص‌های شما آشنا شود و برای حل مشکل خود به ما مراجعه نماید؟

اگر هر پزشکی منتظر باشد که بیمارانی که ویزیت کرده است نتیجه بگیرند و برای او تبلیغ کنند، شاید بیمار جدید به مطب مراجعه نماید، قطعا سالیان سال طول خواهد کشید. لذا پزشکان عزیز برای اینکه تخصص و مهارت خود را به افراد جامعه بشناسانند، می‌توانند طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج را به شرکت بیاسا سفارش بدهید تا در کمترین زمان، بیشترین کیفیت، کمترین هزینه سایتی مطابق نظرتان را طراحی نمایند. اقدامات سئوی اولیه روی سایت انجام می‌شود. پیشنهاد ما با شما این است که تصور نکنید که فقط با طراحی سایت موفق به کسب رتبه‌های اول سرچ گوگل خواهید شد بلکه باید با تکنیک‌های سئوکار حرفه‌ای سایت شما به موتورهای جستجو معرفی گردد.

شماره سئوکار حرفه ای در کرج:

09354256725

09391032366

02633533961

Byasaa.com

 

سوالات متداول: 

قیمت طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج چقدر است؟

برای مشاهده تعرفه طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید. یا با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید.
09354256725
09391032366
02633533961

مدت زمان طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج چقدر طول می‌کشد؟

در ابتدا هاست و دامین سفارش داده می‌شود. دامنه ir یک روزه و دامنه com حدود سه روزه صادر می‌شود. طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی با وردپرس حدود یک هفته‌ی کاری طول می‌کشد.

آیا طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج با وردپرس انجام می‌شود و یا بایستی کدنویسی شود؟

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج تماما با وردپرس قابل انجام است.

با طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج چه امکاناتی به سایت اضافه می‌شود؟

امکاناتی که به سایت اضافه می‌شود شامل رزرواسیون، تشکیل پرونده، ارسال اس ام اس، ثبت نظرات، … می‌باشد.

امکان رزرواسیون آنلاین چگونه به طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج اضافه می‌شود؟

این قابلیت با پرداخت مبلغ دلاری قابل اضافه کردن به سایت است.

سئوی سایت جزو خدمات شرکت طراحی سایت بیاسا می‌باشد؟

درحین طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی اقدامات سئوی اولیه انجام می‌شود ولی برای تولید محتوا، مقاله نویسی، لینکسازی و خدمات دیجیتال مارکتینگ باید قرارداد سئو تنظیم شود.

شرکت طراحی سایت بیاسا برای طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج از هوش مصنوعی استفاده می‌کند؟

عنوان نویسی، مقاله نویسی، تولید محتوا متنی و تصویری و … از مواردی است که با هوش مصنوعی قابل انجام است.

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی یونیک می باشد؟

از هوش مصنوعی برای ایده گرفتن برای تولید محتوای یونیک استفاده می‌شود. مطالبی که از چت جی بی تی استخراج می شود عینا در سایت آپلود نمی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *