طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین پزشکی، وکلا، آرایشگاه


طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین را اگر بخواهیم به در چند کلمه توضیح دهیم، دستیار پزشک می‌توان معرفی کرد. آیا این مورد را تجربه کرده‌اید که برای گرفتن وقت ویزیت از پزشکی ساعتها پشت خط بمانید و در آخر برای دریافت وقت از پزشک معالج موفق نشوید و مجبوراْ به صورت حضوری مراجعه کنید؟

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین تنها برای پزشکان عزیز کاربرد ندارد بلکه هر کسب و کاری خدماتی و شرکتی دیگری که مراجعان با وقت قبلی پذیرش می‌شوند، کارآیی دارد. با طراحی این مدل سایت نه تنها نظم را برای کسب و کار خود به ارمغان می‌آورید، بلکه در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد زیرا نیاز به جذب نیروی انسانی برای وقت‌دهی، هماهنگی بین مراجعان، اطلاع‌رسانی و …  ندارید همچنین امکان خطای به صفر می‌رسد.

شرکت طراحی سایت بیاسا طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین بهمراه اپلیکیشن رزرواسیون را با به‌روزترین آپشن‌ها طراحی می‌نماید و بسیاری از کارها اعم از پرداخت، گزارش‌گیری، یادآوری، اطلاع‌رسانی و … بصورت اتوماتیک و خودکار انجام می‌شود. برای مشاهده نمونه کار و آگاهی از خدمات به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید و یا با شماره‌ی مشاوران رایگان شرکت بیاسا تماس حاصل فرمایید:

02633533961

09391032366

09354256725

 

در ادامه مقاله کلیه ویژگی‌های سایت رزرواسیون را توضیح خواهیم داد:

سوال: آیا طراحی پیج اینستاگرام جای طراحی سایت را می‌گیرد؟

برای پاسخ به  این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را کامل مطالعه فرمایید.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین

طراحی سایت نوبت‌دهی با وردپرس :

وردپرس یک cms سیستم مدیریت محتوا است که در سطح دنیا استفاده می‌شود و خیلی از سایت‌های شرکت‌های بزرگ با تراکنشهای بالا از طریق وردپرس طراحی می‌شوند. وردپرس دارای قالبهای آماده‌ می‌باشد که شما با ملاحضه‌ی آنها می‌توانید سایت مورد نظر خود را شبیه‌سازی کنید همچنین می‌توانید سایت موردنظرتان را تلفیقی از چند سایت سفارش دهید ولی نکته اصلی در تبحر شرکت طراحی سایت است که دانش کافی برای کدنویسی را داشته باشد زیرا برخی از تغییرات به برنامه‌نویسی نیاز دارد.

wordpress تعداد زیادی پلاگین و افزونه اعم از پولی و غیر پولی دارد با اضافه کردن و اعمال تنظیمات قابلیت‌های جدیدی به سایت شما اضافه می‌شود. افزونه‌هایی مانند افزایش سرعت، کاهش حجم عکس و فیلم، افزونه افزایش کیفیت تصاویر، افزونه افزایش امنیت، افزونه نوبت‌دهی، …. بسیار افزونه‌های کاربردی است ولی بایستی مبلغی به دلار برای استفاده از آنها پرداخت شود. با طراحی سایت نوبت‌دهی با وردپرس امکان اضافه کردن این امکانات به سایت را مهیا نموده و می‌توانید از امکانات بروزرسانی اتوماتیک استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد سایر فواید استفاده از وردپرس در طراحی سایت مقاله‌ی سفارش طراحی سایت با وردپرس WordPress  (قیمت+مشاوره رایگان) را کامل مطالعه کنید.

 

 

طراحی سایت رزرواسیون آنلاین ارزان در کرج :

شرکت طراحی سایت برای طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین و اپلیکیشن رزرواسیون در ابتدا جلسه‌ای با کارفرما تشکیل می‌دهد تا نیازهای شما را بررسی گردد و روش طراحی سایت برای شما مشخص شود. سایت برای کسب و کار شما به دو روش قابل طراحی می‌باشد:

 

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین با کدنویسی:

اگر پزشک هستید یا هر کسب کار دیگری دارید و برای سایت ایده‌ی خاصی در ذهن دارید، سایت مدنظر شما بررسی می‌شود. تعداد صفحات اصلی سایت روی کاغذ کشیده می‌شود و ارتباط بین صفحات به دلیل لینک‌سازی اولیه مشخص می‌گردد. نقاط اتصال به کاربر، روشهای جذب کاربر، نقاط پیگری و … کاملا مشخص می‌گردد. به تمامی این مراحل اصطلاحاً سفر مشتری customer journey گفته می‌شود. اگر در هر یک از این مراحل ایده‌ای دارید که در هیچ قالب آماده‌ای نیست، سایت با کدنویسی طراحی می‌گردد. هزینه‌ و مدت زمان طراحی سایت با کدنویسی سه برابر هزینه طراحی سایت با وردپرس می‌باشد. لذا اگر هر یک از آیتم‌های زمان و هزینه برای کارفرما مهم می‌باشد این روش طراحی سایت مناسب شما نمی‌باشد.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین با ورپرس:

وردپرس یک CMS open source است. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، حدود صدها قالب آماده سایت کدنویسی شده و در اختیار شما قرار می‌دهد. شما سایت مورد نظرتان را می‌توانید ترکیبی از چند سایت انتخاب کنید. این روش سایت بسیار قرون به صرفه است. طراحی سایت با این روش حدود یک هفته‌ی کاری زمان می‌برد. پس از خرید دامنه و طراحی سایت با انجام اقدامات اولیه سئو نام برند شما در اولین نتایج گوگل قابل ملاحضه است. پس حدوداً پس از دو هفته در اولین صفحه گوگل دیده خواهید شد. حال اگر سایت با کدنویسی اختصاصی طراحی شود این زمان به دو ماه افزایش می‌یابد. حال با مطالعه‌ی مقاله ی طراحی سایت ارزان در کرج تلاش کنید تا سایت با قیمت مقرون به‌صرفه برای شما طراحی شود.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین

ساخت اپلیکیشن نوبت‌دهی :

شرکت طراحی سایت بیاسا با بهره‌گیری از دانش هوش مصنوعی پیشرو در جهت طراحی و تولید اپلیکیشن نوبت‌دهی و سایر اپلیکیشن‌های موبایل اندروید می‌باشد. نمونه برنامه ” کنترل والدین بیاسا ” در کافه بازار موجود است. این برنامه با جاوا و کاتلین برنامه‌نویسی شده است. شرکت بیاسا جهت ساخت اپلیکیشن نوبت‌دهی هم از پلتفرم‌های آماده استفاده می‌نماید و یا اگر خواسته‌ی شما در قالبهای آماده نباشد، اپلیکیشن نوبت‌دهی را برای شما کدنویسی می‌نماید.

شماره تماس مشاوره طراح اپلیکیشن :

09354256725

09391032366

02633533961

Byasaa.com

 

ویژگی‌های ساخت سایت نوبت‌دهی :

سایت نویت‌دهی دارای ویژگی‌های بسیاری می‌باشد که بخشی از آنها را در ذیل توضیح خواهیم داد:

طراحی پنل ثبت نام و ورود :

در این نوع سایت‌ها پنلی برای ورود و خروج کاربران طراحی می‌شود که اطلاعات کاربران در دیتابیس ذخیره شود. اطلاعاتی مانند شماره موبایل، نام، نام خانوادگی، رمز یکبار مصرف جزو آن اطلاعات می‌باشد. شما از شماره‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید می‌توانید در فعالیت بازاریابی استفاده کنید و از این منبع ارزشمند نهایت استفاده را ببرید زیرا این افراد مشتریان بالقوه شما می‌باشند و شاید با اعمال سایر تکنیکهای بازاریابی به مشتری بالفعل تبدیل شوند.

 

نمایش جدول تاریخ رزرواسیون :

به محض انتخاب این گزینه جدولی برای کاربر باز می‌شود که در آن تاریخ‌های تکمیل ظرفیت و تاریخ‌های ظرفیت آزاد را در تاریخ‌های متفاوت نمایش می‌دهد. کاربر براحتی تاریخ و ساعت مدنظر را انتخاب می‌کند.

 

طراحی بخش برنامه‌های هفتگی:

در این قسمت برنامه‌کاری هفتگی را می‌توانید تعریف کنید. با مراجعه به این قسمت از برنامه روزانه، قرارهای ملاقات و … طی یک هفته مطلع می‌شوید.

 

نمایش تعداد افراد در صف انتظار:

یکی از ویژگی‌هایی که می‌توان اضافه کرد نمایش تعداد افراد در صف انتظار می‌باشد. برای رفاه حال کاربران می‌توان ماژولی برای تعداد افراد منتظر در صف طراحی کنید. مثلا اگر تعداد افراد در صف ده نفر بود اس ام اس ” از صبوری شما متشکریم” ارسال گردد.

 

پرداخت الکترونیک:

اگر برای رزرو نوبت نیاز است که کاربر پیش پرداخت انجام دهد می‌توان سایت را به درگاه پرداخت وصل نماییم. وقتی عملیات پرداخت تکمیل شد کاربر دوباره به صفحه اصلی سایت باز می‌گردد و پیامی به کاربر نمایش داده می‌شود که در آن کد رهگیری قید شده است.

در مورد طراحی سایت فروشگاهی پردرآمد بیشتر بدانید.

 

طراحی قسمت بازیابی فیش پرداختی و بخش پیگیری:

اگر فیش پرداختی را خواستید دوباره ببیند براحتی فیش قابل بازیابی است.

 

ارسال اس ام اس دریافت نوبت و راه اندازی پنل ارسال پیامک

بعد از پرداخت پیش پرداخت و تکمیل فرآیند ثبت نوبت، اس ام اس به کاربر ارسال می‌گردد.

 

طراحی سیستم ثبت شکایات و نظرات کاربران:

این قسمت یکی از بخش‌های پر بازدید در هر سایتی است که طرفدار بسیاری دارد. خیلی از کاربران در این قسمت جواب سوالات خود را پیدا می‌کنند.

 

گزارش‌گیری، نمودارهای آماری و دوره‌ای از رزروها:

یکی از پرکاربرترین ویژگی‌های طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین ، گزارش‌گیری، مشاهده نمودارهای آماری و تهیه گزارشات دوره‌ای از رزروهای انجام شده می‌باشد. با تحلیل این نمودارها اطلاعاتی مانند زمان پیک رزرو، ساعات بیشترین رزرو و … می‌توانید برای طراحی کمپین تبلیغاتی اقدام نمایید.

 

ارسال پیامک یادآوری رزرواسیون :

یکی از مهمترین کاربرد راه‌اندازی پنل پیامکی، ارسال پیامک یادآوری رزرواسیون می‌باشد. با ارسال این پیام به کاربر اطمینان خاطر می‌دهید که در ساعت و تاریخ مشخص شده خدمات دریافت خواهند کرد.

 

نگهداری سوابق بیماران و یا کاربران:

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین ، نگهداری سوابق بیماران و یا کاربران می‌باشد. شما با وارد شدن به پنل کاربری خود سوابق قبلی دریافت خدمات خود را می توانید ببینید.

 

تشکیل پرونده الکترویکی:

یکی از مشکلات اصلی بیماران نگهداری سوابق درمانی آنها است. بسیاری از پزشکان پرونده درمانی تشکیل نمی‌دهند. عده‌ای هم پرونده در تشکیل می‌دهند ولی نزد خود نگهداری نمی‌کنند و کمتر پزشکی پرونده‌ی بیماران را نزد خود نگهداری می‌کنند. لذا با طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین دیگر نگران نگهداری سوابق درمانی خود نباشید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد چگونگی طراحی سایت پزشکی با قابلیت تشکیل پرونده مقاله‌ی طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج با نوبت‌دهی آنلاین و تشکیل پرونده را مطالعه فرمایید.

 

گزارش‌گیری مالی و سوابق پرداخت:

یکی دیگر از امکانات طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین ، مربوط به گزارش‌گیری مالی و سوابق پرداخت می‌باشد. شما براحتی با استفاده از ویژگی از پرداخت‌های انجام شده گزارش‌گیری کنید و گردش مالی قابل ملاحضه است.

 

سازگاری سایت با تمامی مرورگرها:

سایت طراحی شده با کلیه مرورگرها مانند fire fox ، chrome ، internet explorer ، … سازگار است. پس سایت براحتی در روی هر مرورگری بالا می‌آید و شما هیچ معذوراتی در این زمینه ندارید.

 

ریسپانسیو بودن سایت:

امروزه استفاده از موبایل همه گیر شده بطوریکه همه‌ی اقشار جامعه در کلیه سنین از این وسیله‌ی پرکاربرد استفاده می‌نمایند. لذا سایت طراحی شده باید طوری باشد که با کلیه موبایلها، آی پد، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و … واکنش گرا باشد که اصطلاحا به آن سایت ریسپانسیو می‌گویند.

 

سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت :

بعد از طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین سایت آماده است تا افزونه‌های متعددی بر روی سایت نصب گردد. افزونه‌هایی مانند CASH که برا افزایش سرعت سایت یا Page load time که جزو افزونه‌های پولی می‌باشد. پس از پرداخت مبلغ قابل نصب بر روی سایت می‌باشد. طبق تحقیقات انجام شده هر کاربری حدود 3 ثانیه در یک صفحه مکث می‌کند اگر در این زمان مطلب مورد نظرش را پیدا کند زمان بیشتری در صفحه سپری خواهد کرد و اگر مطالب داخل سایت برای کاربران جالب نباشد اصطلاحاً کاربر پرش خواهد کرد. پس سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت در جلب رضایت کاربران موثر است و باعث می‌شود زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند و نرخ پرش از سایت کاهش یابد.

 

برای اطلاع از سایر عوامل موثر بر پایین بردن نرخ پرش سایت‌ها آنلاین شاپ مقاله‌ی طراحی سایت فروشگاه آنلاین در کرج (مشاوره و سئو اولیه رایگان+قیمت مناسب) را مطالعه فرمایید.

 

طراحی صفحه درباره ما:

در این صفحه خلاصه‌ای از کسب و کار خود را بنویسید. مطالب نوشته شده نه خیلی بلند و حوصله سربر باشد و نه خلاصه که هیچ مطلب مفیدی را منتقل نکند. محتوای این صفحه بسیار جذاب، مختصر ولی مفید نوشته شود. برای تقویت جنبه‌ی بصری صفحه می‌توانید از محتواهای فیلم و عکس از مجموعه خود نیز استفاده کنید. این امر باعث می‌شود رابطه دوستانه‌ای با کاربران خود برقرار کنید و حس اعتماد آنها را بالا ببرید. ثبت اطلاعاتی مانند آدرس مجموعه در گوگل مپ، شماره تماس، آدرس سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، لینک دین، اینستاگرام و … در این صفحه ضروریست.

برخی کارفرما این صفحه را به دو صفحه تفکیک می‌کنند یکی صفحه تماس با ما و یکی درباره‌ی ما که این امر سلیقه‌ای می‌باشد.

 

طراحی صفحه راهنما:

اگر استفاده از سایت پیچیدگی خاصی دارد می‌توانید یک صفحه راهنما در سایت طراحی کنیم و در آن با کلیپ‌های کوتاه یا گیفت روش کار با سایت را توضیح دهید. بعضی کارفرماها صفحه جداگانه‌ای برای راهنما در نظر نمی‌گیرند بلکه راهنمایی کاربر در حین استفاده از سایت در قالب کامنت انجام می‌شود.

 

مدیریت تقویم با سیستم رزرو آنلاین:

پس از نصب افزونه‌ی سیستم رزرو آنلاین یک تقویم در پنل شما ظاهر می‌شود که در آن برنامه‌ریزی آنلاین برای خودتان پیاده‌سازی نمایید. روز و ساعات کاری و روز و ساعت غیر کاری را در آن مشخص کنید. همچنین می‌توانید قوانین و سیاست‌های رزرواسیون را در سیستم رزرو آنلاین مشخص نمایید مثلا فاصله زمانی بین رزرواسیون یک ربع باشد. پس با مدیریت تقویم با سیستم رزرو آنلاین دیگر نیازی به منشی و دستیار ندارید.

 

مدیریت کارکنان با خرید سامانه نوبت‌دهی اینترنتی:

با این سامانه امکان مدیریت عملکرد کارکنان میسر می‌شود. در این سامانه می‌توانید برای کارکنان خود دسترسی تعریف کنید و شرح وظایف جدید برایشان مشخص نمایید. از طریق این سامانه کارکنان می‌توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و کار آنها را پیگیر باشند.

 

امکان اتصال به نرم افزار حسابداری از طریق وب سرویس:

یکی از چالش‌های اصلی هر کارفرمایی مربوط به یکپارچگی امور مالی می‌باشد بطوریکه سایت به نرم افزارهای مالی وصل شود و هر گونه تراکنش مالی مستقیما در حسابهای مالی اعمال شود. در اینصورت حداقل حقوق یک کارمند حذف می‌شود و در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌گردد. همچنین اطلاعات و گردش مالی شرکت شما را به روز می‌نماید.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین

سامانه اخذ نوبت‌دهی بیاسا برای چه کارهایی قابل استفاده است؟

شما برای هر خدماتی که در قالب سایت ارائه می‌دهید و یا محصولی که در سایت به فروش می‌رسانید، می‌توانید از این سامانه اخذ نوبت‌دهی بیاسا استفاده نماییم. در ابتدا خدمات یا محصولات خود را در مدیریت پنل وارد کنید. اطلاعات تکمیلی مربوط به تقویم کاری، ساعت فعالیت، مدت زمان ارائه خدمات، قیمت و مکان ارائه خدمات، ارائه خدمات رزواسیون با دریافت پیش پرداخت برای خدمات پرتقاضا را در سامانه ثبت نمایید.

نکات طراحی سایت خدماتی پردرآمد را در این مقاله‌ی طراحی سایت خدماتی در کرج (مشاوره رایگان+ رسیدن به صفحه اول گوگل) مطالعه فرمایید.

 

برای مثال تعدادی از مشاغل که این سامانه مناسب آنها می‌باشد را شرح خواهیم داد:

طراحی سایت نوبت‌دهی آنلاین ویزیت پزشکان با امکان تشکیل پرونده:

برای کسب اطلاعات تکمیلی از چگونگی عملکرد این سامانه برای پزشکان عزیز مقاله‌ی طراحی سایت پزشکی در کرج با قابلیت نوبت‌دهی آنلاین و تشکیل پرونده را مطالعه فرمایید.

 

طراحی سایت نوبت‌‌دهی آنلاین کلینیک‌های زیبایی:

این سامانه به دلیل حجم زیاد مراجعات به کلینیک‌های زیبایی بسیار کاربرد دارد. برنامه‌ریزی نوبت‌دهی و هندل کردن مراجعان با سامانه انجام می‌گردد. شما فقط وارد پنل کاربری خود می‌شوید، تعداد افرادی که رزرو آنلاین انجام داده‌اند را ملاحضه می‌نمایید. حجم زیادی از پرداختی‌های بیماران را می‌توانید بعنوان پیش پرداخت از بیماران دریافت نمایید.

 

نوبت‌دهی و رزرواسیون آنلاین وکلا و متخصصان حوزه حقوق:

برای متقاضیان دریافت خدمات حقوقی می‌توانید از این سامانه رزرواسیون استفاده نمایید. مبلغی از حق مشاوره حقوقی را در هنگام گرفتن وقت ویزیت از متقاضیان دریافت نمایید. بعد از تکمیل مراحل رزرواسیون اس ام اس کد پیگیری و تاریخ و ساعت مشاوره برای متقاضیان ارسال می‌گردد.

 

طراحی سایت رزرواسیون و ثبت نوبت آنلاین مراکز مشاوره و روانشناسی:

در این مراکز هم مانند مراکز زیبایی استفاده از این سامانه‌ی رزرواسیون بسیار پرکاربرد می‌باشد. استفاده از گزارشات دوره‌ای برای تحلیل عملکرد مرکز مشاوره و ارائه راهکار جهت رونق کسب و کارتان بسیار می‌تواند مفید واقع شود.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرواسیون آنلاین باشگاه ورزشی و مربیان:

برای جلوگیری از ازدحام مراجعان به باشگاه‌های ورزشی می‌توانید از سامانه‌ی رزرواسیون استفاده نمایید. مربیان با دریافت گزارشات دوره‌ای می‌توانند براحتی استفاده از باشگاه را زمانبندی کنند.

 

نوبت‌دهی آنلاین و رزرواسیون مراکز آموزشی و پرورشی:

معلمان، اساتید، مدرسان و آموزشگاه‌ها نیز می‌‌توانند از این سامانه استفاده نمایند.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی آنلاین مراکز ارائه خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی، اداری و صنعتی:

هر گونه مشاغلی که مراجعه کننده دارند برای مدیریت و ارائه بهتر خدمات می‌توانند از این سامانه استفاده کنند. بنابراین یکی از کاربردهای دیگر این سامانه، مدیریت عملکرد پرسنل و کارکنان می‌باشد.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی آرایشگاه و سالن زیبایی:

با طراحی سایت نوبت‌دهی آنلاین دیگر لازم نیست برای گرفتن نوبت از سالن زمان زیادی را پشت خط بمانید تا تلفنی از زمانهای خالی سالن مطلع شوید و نوبت آرایشگاه ست کنید. زیبا جویان عزیز فقط با مراجعه به سایت از زمان ارائه کلیه خدمات آرایشی مطلع می‌شوند و نسبت به رزرو تایم خود اقدام می‌نمایند.

قبل از طراحی سایت آرایشی و بهداشتی مقاله‌ی طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج (مشاوره رایگان+تکنیک افزایش فروش) را مطالعه فرمایید.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین

رزرواسیون و طراحی سایت نوبت‌دهی آنلاین هتل یا اقامتگاه :

یکی از اصنافی که بیشترین استفاده را از این نوع سایتها می‌برند هتلها و اقامتگاهها هستند زیرا حجم کنسلی و رزرواسیون در این صنف بسیار زیاد است و بالطبع احتمال خطا و اشتباه نیروی انسانی بالاست. با طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین به صورت شبانه‌روزی و بدون محدودیت زمانی می‌توانید اتاق مورد نظرتان را رزرو و یا کنسل نمایید. همه‌ی مراحل به صورت اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی رستوران و فست فود و کافی شاپ:

رستوران و کافی شاپ جزو مکان‌های پر تردد است با توجه به اینکه پیک زمانی مراجعه به رستوران ساعت 12 تا 14 و 19 تا 22 می‌باشد لذا مدیریت جمع‌آوری درخواست‌های غذا بسیار با اهمیت می‌باشد.

کار رستوران در پنج بخش خلاصه می‌شود:

  • ملاحضه‌ی منوی غذایی
  • مدیریت دریافت سفارشات غذا
  • پرداخت وجه
  • آماده‌سازی سفارش
  • مدیریت ارسال غذا

حال اگر به شرکت طراحی سایت بیاسا سفارش طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین بدهید. آخرین ویرایش منو کاملا آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سفارش آنها به صورت آنلاین جمع‌آوری شده و سایت به درگاه پرداخت وصل می‌شود و پس از پرداخت وجه درخواست به آشپزخانه ارسال می‌گردد. زمان آماد‌‌ه‌سازی غذا، به مشتری اس ام اس ارسال می‌شود. مشتری کلیه مراحل آماده‌سازی تا ارسال پیک و دریافت سفارش را می‌تواند مشاهد نماید. پس از دریافت سفارش اس ام اس رضایتمندی برای مشتری ارسال می‌نماید. نظرات ارسالی در پایگاه داده جمع‌آوری می‌شود تا برای توسعه کسب و کار از آنها استفاده کنیم.

پس با طراحی سایت سه مرحله بدون نیاز به جذب نیروی انسانی نیست و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی به صورت اتوماتیک و سیستمی انجام می‌شود و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌گردد.

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ در کرج ( مشاهده منو + سفارش آنلاین + رزرو میز ) 

 

سئوی سایت نوبت‌دهی آنلاین و رزرواسیون:

سئو در سایت‌های وردپرس وسیله‌ای برای معرفی سایت به گوگل می‌باشد تا در نتیجه سرچ گوگل در لینک‌های اول به کاربران نمایش بدهد. سئو به چند دسته تقسیم می‌شود:

  • سئوی کلاه سفید
  • انجام سئوی کلاه سیاه
  • سئوی تکنیکال

دقت کنید بعضی شرکتها برای اینکه حسن انجام کار خود را به کارفرما نشان دهند اقدام به سئوی کلاه سیاه می‌نمایند و با تکنیکهایی مانند خرید کلیک، خرید بازدید،… سایت به صورت موقت در لینک‌های اول نمایش می‌دهند. ولی به محض قطع کردن این خریدها سایت تا صفحات ششم و هفتم تنزل پیدا می کند.

لذا پیشنهاد می‌کند برای سئو سایت از شرکتهای معتبر استفاده نمایید تا سرتان کلاه نگذارند زیرا شرکتهای معتبر مانند بیاسا اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برند.

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج : 

09391032366

09354256725

02633533961

با مطالعه ی مقاله ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه اطلاعات تکمیلی بدست آوریم.

 

قیمت طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین بهمراه اپلیکیشن رزرواسیون :

همانطور که می‌دانید عوامل بسیاری در تعیین قیمت طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین بهمراه اپلیکیشن رزرواسیون موثر است. عواملی مانند تعداد صفحات، نوع سایت وردپرس یا کدنویسی، نوع سایت فروشگاهی یا خدماتی، تعداد صفحات فرود و تعداد صفحات محصول، تعداد افزونه ها و پلاگین های نصب شده روی سایت، … بستگی دارد.

برای طراحی اپلیکیشن رزرواسیون از نرم افزارهای جاوا و کاتلین استفاده می‌شود. قیمت طراحی اپلیکیشن رزرواسیون به تعداد صفحات برنامه، تعداد فیلدهای هر صفحه، تعداد ماژولهای ران شده، نوع سیستم عامل اندروید یا IOS، زبان برنامه نویسی ، …. بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین بهمراه اپلیکیشن رزرواسیون به آدرس سایت byasaa.com مراجعه و یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

09354256725

09391032366

02633533961

برای آگاهی از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت می توانید مقاله ی10  فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج را مطالعه فرمایید.

 

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین

بهترین شرکت طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین :

طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین مزایای بسیاری دارد. تعدادی از محاسن اضافه کردن این قابلیت به سایت شما را در پایین توضیح خواهیم داد.

درآمد ماهانه شما افزایش می‌یابد:

مشتریان شما با مراجعه به سایت از اوقات فراغت شما مطلع می‌شوند و نسبت به رزرو وقت خود اقدام می‌‌نمایند. لذا دیگر تایم شما کمتر خالی می‌ماند.

 

جذب مشتری از سوشیال مدیاهای مختلف :

شما از طریق طراحی سایت نوبت‌دهی آنلاین براحتی در سایر سوشیال مدیاها مانند یوتویوپ، اینستاگرام، تلگرام و … تبلیغ انجام دهید و lead به سمت سایت خود هدایت دهید. تعداد بازدید کننده سایت بالا برود باعث افزایش اعتبار سایت در گوگل می‌شود. در نتیجه موقع سرچ کاربرد در گوگل، سایت شما در نتایح اول مشاهده خواهد شد.

 

دریافت نوبت بدون معطلی :

یکی از دلایل ریزش مشتریان، سختی فرآیند دریافت نوبت می‌باشد. دیگر لازم نیست مشتریان زمان زیادی برای دریافت نوبت صرف کنند چرا که دریافت نوبت با چند کلیک میسر می‌شد.

 

تشکیل پایگاه داده مشتریان و باشگاه مشتریان :

یکی از مشکلات اساسی اکثر کسب و کارها، عدم جمع‌آوری اطلاعات مشتریان می‌باشد. بطوریکه اطلاعات مشتریان بصورت فایل منسجم در اختیار ندارند تا از آنها در فرآیند بازاریابی استفاده نمایند. بلکه اکثر کسب و کارها اطلاعات مشتریان را در دفتری یادداشت می‌کنند که استفاده از آنها عملا بسیار زمان بر می‌باشد.

 

دسترسی به تقویم کاری:

یکی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین همین مورد می‌باشد. هر گونه تغییر در زمان کاری براحتی از طریق سیستم اس ام اس براحتی به مشتریان اطلاع رسانی می‌شود و لازم نیست با تک تک مشتریان تماس تلفنی بگیرید و تغییر زمان ارائه خدمات را اطلاع‌رسانی نمایید.

 

پیگیری خودکار زمان رزرو شده:

مطابق این قابلیت روز قبل از زمان رزرو شده برای مشتریان اس ام اس یادآوری ارسال می‌شود که زمان رزرو شده خود را فراموش نکنند.

 

اتصال سایت به درگاه پرداخت جهت دریافت پیش پرداخت:

یکی دیگر از مزایای این قابلیت، دریافت مبلغ پیش پرداخت می‌باشد تا افرادی که رزرو انجام می‌دهند مجبور شوند به مرکز مربوطه مراجعه نمایند. اگر پیش پرداخت دریافت نکنید، امکان دارد زمان رزرو شده را استفاده نکنند و شما آن تایم‌کاری خود را از دست بدهید.

مشاهده شده که بسیاری از شرکتها به دلیل نداشتن حسایت ارزی از نسخه‌های کرک شده و رایگان استفاده می‌کنند که قابلیتهای چندانی ندارد در صورتیکه شرکت طراحی سایت بیاسا از نسخه اصلی و دلاری برای نصب روی سایت شما استفاده می‌نماید.

جهت آگاهی از پارامترهای شناسایی بهترین شرکت برای طراحی سایت مقاله‌ی بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی) را مطالعه فرمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

شماره تلفن تماس مشاوره رایگان بیاسا:

09354256725

09391032366

02633533961

Byasaa.com

 

سخن پایانی:

اگر شما مدیریت کسب و کاری را برعهده دارید قطعاً یکی از دغدغه‌های شما نوبت‌دهی و رزرواسیون مراجعه کنندگان می‌باشد. هماهنگی کنسلی یا جابه‌جایی وقت‌های رزرو شده دومین دغدغه شما خواهد بود. شرکت طراحی سایت بیاسا راهکار ساده‌ای برای شما پیشنهاد می‌کند. طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین یک راهکار عالی جهت مدیریت وقت‌های آزاد شما می‌‌باشد. از طریق اس ام پنل کلیه کنسلی‌ها یا جابه‌جایی وقت‌های رزرو شده به مشتریان عزیزتان اطلاع رسانی می‌شود. گزارشات مالی را می‌توانید ببینید و سایت را به سیستم حسابداری شرکت وصل کنید. یا یک بانک اطلاعاتی جامعی از مشتریان داشته باشید تا تخفیفات و یا جشنواره‌های خود را به اطلاع مشتریان برسانید.

با طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین قطعاً در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا این سایت کار یک یا دو کارمند شما را انجام می‌دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با شمار‌ه‌های ذیل تماس حاصل فرمایید و برای دیدن نمونه کار به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

09354256725

09391032366

02633533961

 

سوالات متداول : 

هزینه ی اضافه کردن رزرواسیون در طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین چقدر است؟

مبلغ افزونه ی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین به دلار می باشد و توسط کارفرما باید پرداخت شود.

امکان رزرواسیون در طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین مناسب چه کسب و کارهایی می باشد؟

این امکان برای کلیه کسب و کارهایی که خدمات یا محصولات خود را به ترتیب ارائه می دهند، مناسب است. کسب و کارهایی مانند آرایشگاه، رستوران، کافه، تعمیرات لوازم خانگی ، ….

سئو سایت این مدل سایتها به چه صورت انجام می شود؟

در هنگام طراحی سایت، سئوی اولیه هم همزمان با طراحی انجام می شود. برای تولید محتوا، وبلاگ نویسی، دیجیتال مارکتینگ و … باید قرارداد سئو تنظیم شود. برای اطلاع از قیمت سئو به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

مدت زمان طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین چقدر طول می کشد؟

در ابتدا درخواست هاست و دامین صادر می شود. صدور دامنه ی ir یک روزه و com حدود سه روز زمان می برد. پس از صدور دامنه و اوکی شدن هاست، طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین یک هفته ی کاری طول می کشد.

امکانات طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین چه مواردی می باشد؟

با افزودن افزونه ی امکاناتی مانند رزواسیون، نوبت دهی آنلاین، پنل یادآوری، تشکیل پرونده، مشاهده منو، رزرو میز و … را می توانید به سایت اضافه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *