سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟

سفارش طراحی سایت در کرج

سفارش طراحی سایت در کرج و سراسر ایران


 

بررسی اهمیت سفارش طراحی سایت در کرج

تا حالا شنیده‌اید می‌گویند: ” تاجر واقعی کسی است که در خواب هم بفروشد و پول به حسابش واریز شود؟ “

چند سال پیش دوره‌ی اوج کرونا رو یادتان است؟ کرج هم مثل بقیه شهرها قرنطینه شد و کسب وکارها همه به اجبار اصناف تعطیل شدند، تنها کسب و کارهایی در کرج سرپا ماندن که پیچ  در اینستاگرام یا وبسایت در گوگل داشتند.

آن وقت بود که کسب و کارهای سنتی تازه متوجه شدن که از بازی جا ماندن و به فکر درست کردن سایت یا پیچ افتادند. در این بین متاسفانه خیلی از مشتری‌هایشان به سمت رقبا رفتند که سبب ورشکسته شدن بسیاری از کسب و کارهای نوپای کرجی شد. در مقاله قبلی درباره طراحی سایت در کرج توضیح داده‌ایم حالا شاید این سوال به ذهن شما برسد که طراحی سایت مفید است یا پیج اینستاگرام؟


مطالعه فرمایید: طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

 

سفارش طراحی سایت در کرج


کسب و کارهای کرج را بیشتر بشناسیم:

تاریخچه‌ی شهر کرج در ویکی پدیا نوشته شده است که ” کرج چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران، مشهد، اصفهان است. کرج بیست و دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است. به دلیل مهاجرپذیر بودن به ایران کوچک ملقب می‌باشد. “

کرج نزدیک‌ترین کلانشهر به تهران است و کارخانجات، شهرک‌های صنعتی و هزاران کسب و کار کوچک و بزرگ در کرج وجود دارد. 

سفارش طراحی سایت در کرج

برای کسب و کارمان، وبسایت داشته باشیم یا پیج اینستاگرام؟

طبق نتیجه‌ به دست آمده از فعالان حوزه صنایع مختلف در کرج، اکثر کسب و کارها به طراحی سایت در کرج رای داده‌اند. وقتی با یکی از صاحبان کسب و کار کرج که پیج اینستای چند صد K داشت مصاحبه کردیم، گفتند ” با وجود پیج اینستای فعال و پربازدید، فروش آن‌ها پایین است!

بنابراین نتیجه می‌گیریم پیج اینستا فعال برای کسب و کارها ضامن فروش بالا نیست

 

سفارش طراحی سایت در کرج

 


مقایسه طراحی وبسایت با پیج اینستاگرام:

مزایای سفارش طراحی سایت در کرج :

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی وبسایت امکان سرچ محتوا بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف در گوگل است. مثلا اگر شما به دنبال برند خاصی از لباس و یا کتاب با نویسنده خاصی هستید اگر در گوگل نام برند لباس و یا نام نویسنده کتاب را سرچ کنید لیستی از ارائه‌کنندگان آن محصول مشاهده می‌کنید. به‌راحتی فیلتر کرده و مقایسه قیمت انجام می‌دهید. اما در پیج اینستاگرام شما باید یکی یکی پست‌ها را بازکنید اگر قیمت نداشت دایرکت پیام بدهید تا برای شما موجودی و قیمت را چک کنند که این فرایند زمانبر است.
  • در سایت امکان اتصال به درگاه پرداخت وجود دارد. مشتریان پرداخت را به آسودگی خاطر انجام می‌دهند. اما در پیج شما باید پول را به حساب شخص واریز کنید.
  • در وبسایت اخذ نشان‌های مختلف مانند اینماد، اعتماد مشتریان را جلب می‌کند. شما به‌راحتی از طریق این نمادها صاحبان کسب و کار را پیدا کرده و هر گونه تخلفی را می‌توانید پیگیری کنید.
  • برای تهیه یک محتوای عالی وقت و هزینه‌ی زیادی را صرف می‌کنید ولی اگر در زمان مناسب آن را در پیج انتشار ندهید نتیجه‌ی خوبی نخواهید گرفت. در صورتیکه همان محتوا را هر زمانی از شبانه‌روز اگر در سایت منتشر کنید فرقی ندارد و نتجه‌ی مطلوب کسب خواهد شد.
  • در سایت اطلاعات کافی با توجه به نیاز مشتریان از قبیل عکس، فیلم، نمودار، فایل pdf راهنما، آیکون و انیمیشن‌های مختلف را یک صفحه می‌توانید آپلود کنید ولی در پیج این قابلیت‌ها محدود است.
  • در طراحی سایت لینک‌سازی داخلی و خارجی انجام می‌شود و شما مطالب مرتبط به هم را براحتی پیدا می‌کنید ولی در پیج این امکان وجود ندارد.
سفارش طراحی سایت در کرج


مزایای داشتن پیج اینستاگرام:

  • پیج اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی با مخاطبانتان تعامل کنید و رابطه‌ی دوستانه با آن‌ها داشته باشید. فالورها پست‌ها و استوری‌های شما را می‌بینند، لایک می‌کنند، کامنت می‌نویسند و با به اشتراک گذاری تعامل بیشتری با شما دارند ولی نکته خیلی مهم این است که همه این‌ها دلیل بر افزایش فروش نمی‌باشد. 
  • کاربران موبایل شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام خیلی بیشتر از بازدید کنندگان سایت است.

 

برای رشد کسب و کارتان فقط سفارش طراحی سایت در کرج و یا فقط شبکه‌های اجتماعی توصیه نمی‌شود زیرا این دو مکمل هم هستند. لذا برای رونق کسب و کارتان فعالیت در هر دو حوزه لازم و ضروری است.

سفارش طراحی سایت در کرج


بهترین شرکت طراحی سایت در کرج کدام است؟

در سال‌های قبل از کرونا اکثر شرکت‌های بزرگ و برند به دنبال طراحی سایت در کرج بودند ولی امروزه اکثر کسب و کارها از نوپا تا برند به دنبال طراحی سایت برای خود هستند. شرکت‌های بسیاری در شهر کرج در حوزه‌ی طراحی سایت فعالیت می‌کنند از جمله سه سوت وب ، سارگون ، لیدوما و شرکت طراحی سایت بیاسا که سفارش طراحی سایت در کرج فعالیت می کنند.

شرکت بیاسا یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در کرج می‌باشد و نسبت به سایر رقبا برتری‌هایی دارد که بشرح ذیل می‌باشد: 

  • شرکت بیاسا برای طراحی، سئو و تولید محتوا از هوش مصنوعی استفاده می‌نماید.
  • تخفیفات شگفت‌انگیز دوره‌ای برای کاربران عزیز در نظر می‌گیرد که برای اطلاع از به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید. 

  • برای ارائه خدمات طراحی و سئو سایت سه پکیج مختلف ارائه می‌دهد که کارفرمای عزیز با توجه به بودجه‌ی خود می‌تواند هر یک از این پکیج‌ها را انتخاب نماید. 

  • شرکت بیاسا طی جلسه‌ی مشاوره با کارفرما در مورد ایده‌ها و دیدگاه‌ها آنها اطلاعات کافی کسب کرده و اقدام به طراحی سایت با وردپرس می‌نماید. گاهی مواقع کارفرما ایده یا نظری دارد که برای پیاده‌سازی آن به کدنویسی با زبانهای برنامه نویسی نیاز دارید. نکته‌ی قابل توجه این است که هزینه‌ی طراحی سایت با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس می‌باشد.  
  • پشتیبانی قوی به صورت 24/7 انجام می‌شود. هفت روز هفته 24 ساعته پشتیبانی ارائه می‌گردد. 
  • طراحی و تولید نرم افزار موبایل اندروید برای کسب و کارهایی که علاوه بر نیاز به سایت، اپلیکیشن هم نیاز دارند. نمونه اپلیکیشن پرنتال کنترل در کافه بازار موجود می باشد. برای مشاهده به آدرس ” کنترل والدین بیاسا ” مراجعه فرمایید. این اپلیکیشن با برنامه‌های جاوا و کاتلین نوشته شده است. 

شماره تماس مشاور رایگان تولید اپلیکیشن :

09391032366

09354256725

02633533961

 

مطالعه فرمایید: 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج

نکاتی که برای انتخاب شرکت طراحی سایت خود باید به آن توجه کنید:


استفاده از خدمات آنلاین:

توجه کنید که صرفا طراحی سایت کسب و کار شما را رونق نمی‌دهد. بلکه سایت داری اصول و قوانین خود را دارد. امروزه پیشرفت تکنولوزی حد و مرزها را درهم شکسته و شما مجبور نیستید برای طراحی و ادمینی سایت خود فقط از شرکت‌های محلی در یزد استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود برای طراحی و سئوی سایت از شرکت‌های سایر استان‌ها به صورت آنلاین بهره ببرید.

پشتیبانی قوی:

رایت چت، اتصال به واتس آپ، امکان ارسال تیکت و پشتیبانی 24/7  هفت روز هفته 24 ساعت یکی از بهترین خدمات پشتیبانی محسوب می‌شود.

مشاهده نمونه کارها:

شرکتی را انتخاب کنید که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده باشند. مشاهده نمونه کار به شما در ایده گرفتن برای طراحی سایت خودتان کمک می‌کند.

مشاهده نظرات:

حتما نظراتی که در شبکه‌های اجتماعی در مورد شرکت مورد نظرتان نوشته شده است را مطالعه بفرمایید.

سئوی سایت‌ها:

طراحی سایت محتوا محور یکی از رموز موفقیت در طراحی سایت است. لذا به نحوه‌ی تولید محتوای شرکت مورد نظرتان دقت فرمایید. سفارش طراحی سایت در کرج به تنهایی باعث رشد کسب و کار شما نمی‌شود بلکه با انجام سئو حرفه‌ای، سایت خود را به موتورهای جستجو معرفی نمایید. 

پیشنهاد می‌شود جهت سئو از شرکت‌های فعال در این زمینه استفاده نمایند. سفارش طراحی سایت در کرج به شرکت بیاسا باعث می‌شود خدمات سئو سایت در کرج و تولید محتوای گوگل پسند و کاربر پسند دریافت نمایید.   

شماره سئوکار حرفه‌ای : 

09391032366

09354256725

02633533961

آدرس سایت:

byasaa.com

 

مطالعه فرمایید : طراحی سایت خدماتی

سفارش طراحی سایت در کرج


چه نوع سایت‌هایی مناسب کسب و کارهای کرج می‌باشد؟

توجه داشته باشد که وبسایت‌ها به دو صورت استانیک و یا داینامیک طراحی می‌شود:

سایت استاتیک: سایت‌هایی که مطالب و محتواهای داخل سایت به روز نمی‌شود.

سایت داینامیک یا پویا: سایت‌هایی هستند که محتواهای آن‌ها مدام به روز می‌شود.

باعث خوشنودی است حتی در روستاهای دور افتاده نیز استفاده از اینترنت رواج پیدا کرده. اکثر افراد از اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ ، تپسی و سایت‌‌هایی مثل دیجی‌کالا ، علی بابا استفاده می‌کنند. همین موضوع کسب و کارها را به سمت جهانی شدن سوق داده است. لذا سایت‌هایی که شرکت نرم افزاری کرج از جمله بیاسا طراحی می‌کنند همه پویا و مطابق آخرین الگوهای گوگل طراحی می‌شوند.

زبان‌های برنامه نویسی بسیاری برای طراحی سایت وجود دارد ولی زبان برنامه‌نویسی وردپرس برای طراحی سایت بسیار پرطرفدار است بطوریکه در طراحی سایت‌های پربازدیدی مانند دیجی کالا و آچاره نیز از وردپرس استفاده شده است.

مطالعه فرمایید: تکنیک‌های پولساز برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج


شرکت‌های برنامه‌نویسی در کرج از جمله بیاسا نیز از وردپرس در سفارش طراحی سایت در کرج استفاده می‌کند. در سایت byasaa.com قالب‌های وبسایت مختلف با توجه به نوع کسب و کار نمایش داده شده است. شما با مراجعه به سایت می‌توانید قالب مدنظر خود را انتخاب کنید و اگر قسمت‌هایی از آن نیاز به تغییر داشته باشد تیم برنامه‌نویسی بیاسا برایتان سفارشی‌سازی انجام می‌دهد.


بهترین شرکت سئوی سایت در کرج:

بعد از طراحی سایت نوبت انجام سئو و بهینه سازی سایت برای جستجوگرهای گوگل و ارتقاء رتبه‌ی سایت است. بهترین شرکت سئوی سایت در کرج بیاسا شرکتی است که سئوی متناسب با نوع کسب و کار انجام دهد و با این کار از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری نماید. تکنیک‌هایی که تیم سئوکار شرکت بیاسا برای سئو سایت ها انجام می‌دهد بشرح ذیل می‌باشد:

  • مقاله‌نویسی و تولید محتوا با هوش مصنوعی
  • لینک‌سازی داخلی
  • لینک‌سازی خارجی
  • رپرتاژ آگهی 
  • خرید بک‌لینک
  • گوگل ادز
  • تبلیغات همسان، کلیکی، بنری و … 
  • لینکسازی طبیعی 
  • تقویت صفحات لندینگ و صفحه فرود
  • بروز‌رسانی مقالات قدیمی 
  • استفاده از تکنیک آسمان خراش 

سفارش طراحی سایت در کرج


طراحی و سئو سایت رستوران و فست فود در کرج :

رستوران نوعی از کسب و کار است که افراد حومه محل و شهر به آن‌جا مراجعه می‌کنند. پس نوع سئو شدن وبسایت رستوران و فست فود به صورت زیر باید باشد:

بازار هدف: مشتریان حومه شهرتان

سئو: سئوی محلی

تولید محتوا:

  • ساخت ویدئو از مراحل پخت غذا
  • ساخت ویدئو از خواص مواد غذایی که در دستور پخت استفاده می‌کنند
  • ساخت ویدئو از نحوه تزئین بشقاب سرو غذا
  • نوشتن مقاله از خواص مواد غذایی
  • عکس برداری از بشقاب سرو غذا
  • ساخت فیلم از تاریخچه‌ی هر یک از غذاها

فعالیت بازاریابی:

  • عضویت در google map ،blad ،neshan
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، یوتویوب
  • استفاده از بلاگرهای محلی اینستاگرام برای تست و تبلیغ غذا
  • ارائه تخفیفات گروهی به سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی
  • ارائه کد تخفیف برای مراجعه بعدی
  • تبلیغ، رپرتاژ آگهی، تبلیغات کلیکی بر روی کلمات کلیدی کسب و کارتان در مجلات و سایت‌های پربازدید محلی
  • عضویت در سایت‌ نمایشگاه‌های مواد غذایی محلی
  • خرید بک‌لینک از سایت‌های محلی با دامین آتوریتی بالای 20


مطالعه فرمایید: مقاله سایت رستوران و فست فود


سفارش طراحی سایت در کرج



طراحی و سئو سایت فروش آنلاین شیرینی در کرج:

بازار هدف: مشتریان حومه شهرتان و سراسر ایران

سئو: سئوی محتوایی برای سایت فروشگاهی 

تولید محتوا:

  • ساخت ویدئو از مراحل پخت شیرینی
  • ساخت ویدئو از خواص مواد غذایی که در دستور پخت استفاده می‌کنند
  • ساخت ویدئو از نحوه تزیین شیرینی
  • نوشتن مقاله از خواص مواد غذایی
  • عکس برداری از بشقاب سرو شیرینی
  • ساخت فیلم از تاریخچه‌ی هر یک از شیرینی‌ها


فعالیت بازاریابی :

  • عضویت در google map ، blad ، neshan
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و یوتویوب
  • استفاده از بلاگرهای اینستاگرام برای تست و تبلیغ غذا
  • ارائه تخفیفات گروهی به سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوص
  • ارائه کد تخفیف برای مراجعه بعدی
  • تبلیغ، رپرتاژ آگهی، تبلیغات کلیکی بر روی کلمات کلیدی کسب و کارتان در مجلات و سایت های پربازدید
  • عضویت در سایت‌های نمایشگاه‌های موادغذایی
  • خرید بک‌لینک از سایت‌هایی با دامین آتوریتی بالای 20
  • فروش از طریق دیجی‌کالا، ترب و ایمالز 


مطالعه فرمایید: چرا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی انجام بدهیم؟

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرش در کرج :

بازار هدف: مشتریان حومه شهرتان و سراسر ایران

سئو: سئوی محتوایی برای سایت فروشگاهی 

تولید محتوا:

  • ساخت ویدئو از مراحل بافت فرش
  • ساخت ویدئو از نکات شستشوی فرش
  • تولید فیلم از نکات چیدمان فروش در خانه
  • نوشتن مقاله یا ساختن ویدئو از برندهای موجود دربازار
  • عکس‌برداری از انواع چیدمان‌های فرش در دکورهای مدرن و سنتی و کلاسیک
  • ساخت فیلم از تاریخچه‌ی هر یک از طرح‌ها و برندها فرش
  • ساخت فیلم از رنگ رزی نخ فرش

فعالیت بازاریابی:

  • عضویت در google map ، blad ، neshan
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و یوتویوب
  • استفاده از بلاگرهای اینستاگرام برای تبلیغ فرش
  • ارائه تخفیفات گروهی به سازمانها، مراکز دولتی و خصوص
  • ارائه کد تخفیف برای مراجعه بعدی
  • تبلیغ، رپرتاژ آگهی
  • تبلیغات کلیکی بر روی کلمات کلیدی کسب و کارتان در مجلات و سایت‌های پربازدید
  • عضویت در سایت‌های نمایشگاه‌های فرش
  • خرید بک‌لینک از سایت‌هایی با دامین آتوریتی بالای 20
  • فروش از طریق دیجی کالا، ترب و ایمالز

سفارش طراحی سایت در کرج


طراحی و سئو سایت سوپر مارکت آنلاین در کرج

بازار هدف: مشتریان حومه شهرتان

سئو : سئوی محلی

تولید محتوا:

  • ساخت ویدئو از فضای سوپرمارکت
  • بنر پیشنهاد ویژه در صفحه اول سایت
  • تخفیف روزانه
  • محصولات ارگانیک

فعالیت بازاریابی:

  • عضویت در google map ، blad ، neshan
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام
  • ارائه تخفیفات گروهی به سازمانها، مراکز دولتی و خصوص
  • ارائه کد تخفیف برای مراجعه بعدی
  • عضویت در سایت‌های نمایشگاه‌های مواد غذایی
  • عضویت در اپلیکیشن‌هایی مانند snap food‌، دیجی‌کالا
  • ارائه خدمات پیک رایگان

سفارش طراحی سایت در کرج


طراحی و سئو سایت فروش آنلاین میوه در کرج :

بازار هدف: مشتریان حومه شهرتان

سئو: سئوی محلی

تولید محتوا:

  • ساخت ویدئو از فضای سوپر میوه
  • بنر پیشنهاد ویژه در صفه اول سایت

فعالیت بازاریابی:

  • عضویت در google map ، blad ، neshan
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام
  • ارائه تخفیفات گروهی به سازمان‌ها، مراکز دولتی و خصوص
  • ارائه کد تخفیف برای مراجعه بعدی
  • عضویت در سایت‌های نمایشگاه‌های مواد غذایی
  • عضویت در اپلیکیشن‌هایی مانند snap food ، دیجی کالا
  • ارائه خدمات پیک رایگان

سفارش طراحی سایت در کرج



طراحی و سئو سایت فروش اینترنتی موبایل در کرج :

بازار هدف: مشتریان حومه شهرتان و سراسر ایران

سئو : سئوی محتوایی برای سایت فروشگاهی 

تولید محتوا:

  • ساخت ویدئو از تفاوت برندهای مختلف گوشی مانند سامسونگ و هوآوی
  • بنر پیشنهاد ویژه در صفه اول سایت
  • ساخت ویدئو از کیفیت تصاویر دوربین مدلهای مختلف گوشی
  • نوشتن مقاله از تفاوت قابلیت‌های برندهای مختلف
  • عکس‌برداری 360 درجه از گوشی‌های موبایل

فعالیت بازاریابی:

  • عضویت در google map ، blad ، neshan
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و یوتوب
  •  ارائه کد تخفیف برای  مراجعه بعدی
  • عضویت در سایت‌های نمایشگاه‌های تکنولوژی
  • فروش از طریق دیجی‌کالا، ترب و ایمالز

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در کرج :

بازار هدف: مشتریان حومه شهرتان و سراسر ایران

سئو: سئوی محتوایی برای سایت فروشگاهی 

تولید محتوا:

  • ساخت ویدئو از فضای فروشگاه
  • ساخت ویدئو از نحوه تشخیص لوازم اصل از فیک
  • ساخت فیلم از نحوه کار با لوازم خانگی
  • نوشتن مقاله یا ساختن ویدئو از برندهای موجود دربازار
  • عکس برداری 360 درجه از لوازم خانگی


فعالیت بازاریابی:

  • عضویت در google map ، blad ، neshan
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و یوتویوب
  • استفاده از بلاگرهای اینستاگرام برای تبلیغ لوازم خانگی
  • ارائه تخفیفات گروهی به سازمانها، مراکز دولتی و خصوص
  • ارائه کد تخفیف برای  مراجعه بعدی
  • تبلیغ، رپرتاژ آگهی، تبلیغات کلیکی بر روی کلمات کلیدی کسب و کارتان در مجلات و سایت‌های پربازدید
  • عضویت در سایت‌های نمایشگاه‌های لوازم خانگی
  • فروش از طریق دیجی کالا، ترب و ایمالز


سفارش طراحی سایت در کرج


طراحی و سئو سایت فروش اینترنتی پوشاک در کرج : 

بازار هدف: مشتریان حومه شهرتان و سراسر ایران

سئو: سئوی محتوایی برای سایت فروشگاهی 

تولید محتوا:

  • ساخت ویدئو از فضای فروشگاه
  • ساخت ویدئو از نحوه ست کردن لباس
  • ساخت فیلم از نحوه شستشوی درست لباس
  • نوشتن مقاله یا ساختن ویدئو از برندهای موجود دربازار
  • عکس‌برداری 360 درجه از پوشاک


فعالیت بازاریابی:

  • عضویت در google map ، blad ، neshan
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و یوتویوب
  • استفاده از بلاگرهای اینستاگرام برای تبلیغ پوشاک
  • ا رائه تخفیفات گروهی به سازمانها، مراکز دولتی و خصوص
  • ارائه کد تخفیف برای  مراجعه بعدی
  • عضویت در سایت‌های نمایشگاه‌های پوشاک
  • فروش از طریق دیجی‌کالا، ترب و ایمالز


هزینه طراحی سایت در کرج :

نوع سایتی که باید برای شما طراحی می‌شود به نوع کسب کارتان بستگی دارد. هزینه طراحی سایت شرکتی با فروشگاهی متفاوت است. زیرا هر یک افزونه‌های خاص خود را دارد. هزینه طراحی سایت در کرج در قسمت تعرفه‌های قیمت  سایت  byasaa.com قابل مشاهده است.

تعدادی قالب آماده وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از این قالب‌ها هزینه طراحی سایت خود را کاهش بدهید. پس از انتخاب قالب، متناسب با نوع کسب و کارتان رنگ سازمانی انتخاب کنید.

مثلا اگر شما رستوران سنتی دارید از رنگ‌های آبی، فیروزه‌ای، علایم و نشانه‌های اسلیمی استفاده نمایید. برنامه‌نویسان وردپرس شرکت بیاسا سایت را متناسب با سلیقه شما ویرایش می‌کنند.


 

سوالات متداول در حوزه طراحی سایت در کرج :

آیا سایت طراحی شده قابل ارتقاء می‌باشد؟

بله یکی از ویژگیٰ‌هایی که وردپرس را محبوب کلیه برنامه‌نویسان کرده است همین قابلیت بروزرسانی و ارتقاء سایت‌های طراحی شده می‌باشد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج چقدر است :

تعرفه طراحی سایت fdhsh  موجود می‌باشد .

با سایت طراحی شده چه طور کار کنیم ؟

از شرکت طراحی سایت خود بخواهید فایل ویدئویی از نحوه‌ی کار کردن با سایت ضبط کند و برای شما ارسال نماید.

برای طراحی سایت به چند گیگ هاست نیازمندیم ؟

این مورد را با تیم برنامه‌نویسی خود در میان بگذارید متناسب با نوع محتوای فیلم یا عکس می‌توانند مقدار هاست را برای شما مشخص کنند.

سئو سایت را صاحب کسب و کار می‌تواند انجام دهد؟

نوشتن مقاله و تولید محتوا شاید کار ساده‌ای به نظر برسد ولی پیشنهاد می‌گردد برای سئو سایت از متخصصان این حوزه استفاده کنید زیرا در صورت هر گونه اشتباه در لینک‌سازی و اجرای کمپین احتمال پنالت شدن شما را افزایش می‌دهد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *