طراحی سایت فروشگاهی در کرج ، استان البرز از نظر موقعیت جغرافیایی به تهران و بازارهای عمده‌فروشان 15 خرداد، عبدل آباد، علاءالدین، یافت آباد و…  نزدیک است. به همین دلیل در کوچه و پس کوچه‌های کرج پر از فروشگاه‌های ریز و درشتی است که اکثر آنها به دنبال تجارت آنلاین با مشتریان سایر شهرهای ایران هستند. لذا اولین گام برای شروع تجارت آنلاین داشتن یک وبسایت فروشگاهی می‌باشد. در اینصورت است که می‌توانید در کرج زندگی کنید ولی به کل ایران بفروشید. 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز و سایر شهرها به معنی طراحی سایتی بهینه برای خرده‌فروشی به صورت 24 ساعته می‌باشد. شرکت‌های بسیاری مانند مرشینا، سه سوت، تابان شهر، داده ورزان و شرکت طراحی بیاسا طراحی سایت فروشگاهی در کرج انجام می‌دهند. اما نکته‌ی قابل توجه، شرکتی را انتخاب کنید که تیم سئو و پشتیبانی قوی داشته‌‌ باشد. تیم پشتیبانی شرکت بیاسا به صورت 7/24 فعال می‌باشد یعنی هفت روز هفته 24 ساعته در اختیار شما هستند.  

اگر صاحب کسب و کار شرکتی و خدماتی هستید و می‌خواهید طراحی سایت شرکتی انجام دهید بهتر است مقاله‌ی 11 رمز و راز طلایی طراحی سایت خدماتی را مطالعه بفرمایید.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج و شروع خرده فروشی آنلاین:

بزینس‌ها در کرج برای اینکه به بالاترین سطح درآمد خود برسند باید هزینه‌ای برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز در نظر بگیرند. در واقع سایت رابط بین کاربر و خزنده‌های گوگل می‌باشد. وبسایت فرآیند خرید مشتریان را کوتاه می‌کند. دیگر لازم نیست ساعت‌ها در کوچه و بازار به دنبال کالای مورد نیاز خودتان بگردید و کلی پول برای ایاب و ذهاب هزینه کنید، بلکه از طریق سرچ در گوگل در زمان کوتاهی، قیمت و مشخصات محصول مورد نیازتان را پیدا می‌کنید، اینترنتی آن را سفارش داده، هزینه‌اش را پرداخت کرده و درب منزل تحویل می‌گیرید. برای کاهش هزینه‌های کارفرماهای عزیز پیشنهاد می‌شود از خدمات طراحی سایت وردپرس در کرج شرکت بیاسا استفاده نمایید و طراحی سایت شما با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت، سریعترین زمان ممکن انجام شود و از سایر رقبا عقب نمانید. 



برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی home page را چگونه طراحی کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی کاتولوگ محصولات شما است. ویرایش فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از کاتالوگ‌های فیزیکی و کاغذی می‌باشد. پس اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خرده فروشی، طراحی صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی یا home page می‌باشد. زیرا اولین صفحه‌ای که برای کاربران باز می‌شود همین صفحه است. پس باید بسیار مفید، تاثیرگذار، ساده و کاربرپسند طراحی شود تا مشتری تشویق بشود به صفحات دیگر سایت شما سر بزند.
  

استانداردهای صفحه‌ی اول سایت فروشگاهی :

1- دامنه‌ی سایت:

برای فروشگاه‌تان دامنه‌ی مناسب انتخاب کنید. منظور از دامنه همان نام سایت شما است که کاربران آن را در گوگل تایپ می‌کنند.

دامنه باید کوتاه و مرتبط با فعالیتتان باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند به‌طوریکه وقتی نام شما را می‌شنود و یا در گوگل می‌بیند خلاصه‌ای از حیطه فعالیتتان در ذهنش تداعی شود. برای انتخاب دامنه از عدد، علایم نگارشی و نام سایر کشورها استفاده نکنید.

نکته‌ی سئو: پیشنهاد می‌شود در صورت امکان کلمه‌ی کلیدی را در نام دامنه قرار دهید.

2- لگو و نشان تجاری:

لگو یا نشان تجاری و نام برندتان را در بالای صفحه قرار دهید. در متن بلاگ‌هایی که می‌نویسید حتما با برندتان را چندین بار تکرار کنید.

3- شماره تماس:

شماره تماسی که کاربران بتوانند از طریق سایت با شما تماس بگیرند را در بالای صفحه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود این شماره به‌صورت متحرک باشد تا جلب توجه کند.

4- کادر محصولات پرفروش یا تخفیف‌دار:

نمایش محصولات دارای تخفیفات ویژه و محصولات پرفروش برای جلب توجه مشتری در بالای صفحه قرار دهید. اگر تخفیف فصلی‌، دوره ای و یا پیشنهاد ویژه دارید حتما نوع تخفیف را در عنوان آن بنویسید.

5- منو:

منویی از دسته بندی محصولاتتان طراحی کنید زیرا باعث می‌شود تا مشتری از سر فصل موضوعات و محصولات آگاهی پیدا کند. به دلیل زیاد بودن تعداد صفحات سایت فروشگاهی، منو به مشتری در پیمایش سایت کمک می‌کند. حتما در صفحه‌ی اول سایت امکان سرچ را نیز قرار دهید.

6- باکس محتوا:

خلاصه‌ای از محصولات و خدمات خود را به‌طور مختصر در باکس محتوا توضیح دهید. مسئله‌ای که باعث می‌شود شما به عنوان یک گزینه اصلی در ذهن مشتری بمانید خاص بودن محتوای سایت فروشگاهی شماست.

7- خبرنامه:

خلاصه‌ای از اخبار شرکت را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید و بروز نگه‌دارید. این کار باعث افزایش ترافیک در سایت می‌شود .

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 


۸- صفحه‌ی تماس با ما:

در طراحی صفحه‌ی تماس با ما یا درباره‌ی ما، راه های ارتباطی با مشتریان را قرار دهید. اگر فروشگاه شما مکان فیزیکی دارد، آدرس مکان، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ی گوگل مپ را در آن صفحه قرار دهید.

۹- طراحی فوتر:

در پایین صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی شماره تماس، آدرس شرکت را قرار دهید زیرا باعث افزایش اطمینان مشتری می‌شود.

نکته‌ی سئو: عنوان کلمات کلیدی صفحه های اصلی را در فوتر قرار دهید و به صفحات مربوطه لینک بدهید. مثلا برای سایت فروش طلا، فروش دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا را در فوتر قرار دهید و هر کدام را به صفحات مربوطه لینک بدهید.

10- چت آنلاین:

در صفحه اول و تمام صفحات امکان چت آنلاین را قرار دهید. اگر برای کاربران در هر جایی از سایت سوالی پیش آمد، سریعا با تیم پشتیبانی مطرح کنند تا از خرید منصرف نشوند. این نکته موجب افزایش تعامل با مشتری می‌گردد.  

11- گرافیک:

در صفحه‌ی اصلی عکس‌های سبک، کم حجم و مرتبط استفاده کنید تا سرعت لود سایت را پایین نیاورید.

مطالعه فرمایید: چرا سایت آرایشی و بهداشتی طراحی کنیم؟

 

12- نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد که از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت و معدن اعطا می‌گردد، را حتما دریافت کنید. وجود نهادهای امنیتی قوی در کشور موجب افزایش اطمینان خاطر کاربران جهت خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. خیال مشتری را راحت کنید که کلاهبرداری انجام نمی‌شود.  

اینماد، مجوز کسب و کار اینترنتی و هر نوع مجوز دیگری که موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود را اخذ کنید و در پایین صفحه قرار دهید.  

13- محیط کاربری:

محیط کاربردی سایت را حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید. اگر سایت شما محیطی با سبک مدرن و زیبا نداشته باشد، مشتری علاقه زیادی برای خرید از سایت شما نخواهد داشت و حتی سایت شما را به دوستان خود معرفی نمی‌کند. 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



14- معرفی به دوستان:

برای معرفی به دوستان و طرح‌های تخفیف، صفحه‌ای جدا طراحی کنید. مشتری‌ها با ارسال لینک به دوستانشان از طرح‌های تخفیفی که برایشان در نظر گرفته‌اید بهره‌مند می‌شوند.

15- شبکه‌های اجتماعی:

لینک شبکه‌های اجتماعی را در پایین صفحه قرار داده و لینک‌سازی نمایید. کاربران فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنند بلکه به سایت‌های دیگر هم سر می‌زنند. لذا با اشتراک گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی پل ارتباطی بین خود و دیگر کاربران ایجاد کنید تا با این کار مخاطبانتان افزایش و تبلیغات شما گسترش یاید.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای سایتهای فروشگاهی طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ 

برای جواب به این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید تا با تفاوت طراحی سایت با طراحی پیج اینستاگرام مطلع شوید. 

 

16- امنیت سایت:

امنیت سایت را بالا ببرید زیرا بازار به شدت رقابتی است. با پیشرفت سایت فروشگاه آنلاین شما، سایت‌های دیگر به فکر تخریب سایت شما در فضای مجازی خواهند افتاد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق از ضد هک بودن سایت خود مطمئن باشید. در سایت شما به‌طور روزمره اطلاعات زیادی در جریان است و برای اینکه اطلاعات شما و کاربرهایتان حفظ شود نیاز به پشتیبان قوی از سایت دارید تا از نفوذ هکرها جلوگیری کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



17- سوالات متداول:

پاسخ به سوالات متداول را در پایین صفحه قرار دهید تا کاربران پاسخ سوالات پرتکرار را در آنجا پیدا کنند.

1۸- وبلاگ:

در صفحه اصلی دسترسی به وبلاگ را قرار دهید. قدرتمندترین بخش طراحی سایت برای تولید محتوای متنی و سئوی سایت همین قسمت وبلاگ ها می‌باشد .

شما در قسمت وبلاگ بی‌نهایت مطلب می‌توانید تولید و انتشار بدهید. برای تولید محتوا می‌توانید از متن، صوت، فیلم، عکس، نمودار و PDF استفاده کنید. مطالب را از سایت‌های دیگر کپی نکنید زیرا الگوریتم‌های گوگل به‌شدت بر روی این موضوع هوشمند هستند.

برای تولید محتوا می‌توانید از خواص مواد اولیه محصولات، نحوه تولید محصولات، استانداردها، نکات خرید، فروش، نگهداری، ترکیب و تشخصیص  آنها محتوا تولید کنید.

نکات سئوی سایت را حتما رعایت نمایید زیرا در صورتیکه صفحات سایت شما روی کلمات کلیدی سئو شده‌ باشد، می‌توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

شرکت‌های زیادی سئو سایت در کرج انجام می‌دهند مانند lidoma ، seoalborz ، karajwebco ، mershina ، sargonco ، byasaa . شرکت طراحی سایت byasaa یکی از بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت در کرج است. شعار آن مجموعه وفاداری به مشتری می‌باشد زیرا از ایده تا برندسازی، از طراحی تا تبلیغات آنلاین در تمام مراحل لحظه به لحظه در کنار شما هستند.  

اعضاء اصلی تیم طراحی سایت شرکت بیاسا عضو تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین می‌باشند و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی اقدام به سئو و بهینه‌سازی سایت می‌نماید. برای اطلاع از قیمت طراحی و سئو سایت به آدرس byasaa.com مراجعه فرمایید.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی محصولات را چگونه طراحی کنیم؟ 

فروشگاه‌های آنلاین از قبل محبوب‌تر شده‌اند زیرا با پیدایش تجارت آنلاین تجار برای تجارت حد و مرزی ندارند، واسطه‌ها حذف شده و فروشگاهها محصولات خود را بدون واسط به دورترین نقاط ایران ارسال می‌کنند .

صفحه‌ی محصول را چگونه باید طراحی کنیم؟

گرافیک صفحه‌ی محصول:

در صفحه‌ی محصول عکس 360 درجه از کالاهای خود قرار دهید به‌طوریکه مشتری احساس کند محصول شما را در دستانش گرفته‌است و می‌چرخاند. عکس‌های تمام زاویه باید کاملا شفاف و حرفه‌ای گرفته‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات فنی کالا یا محصول خود را بسیار قانع کننده بنویسید به‌طوریکه مشتری با مطالعه‌ی آن مجاب شود کالای شما را بخرد. از کلمات ساده، راحت و پر کاربرد استفاده کنید زیرا مخاطبان شما از اقشار مختلف جامعه با سطح سواد متفاوت هستند درک کلمات پیچیده برایشان ناخوشایند است. لذا از کلمات تخصصی کمتر استفاده کنید تا مطالب شما جذاب و گیرا باشد.

نکته‌ی سئو: در قسمت توضیحات فنی حتما کلمات کلیدی محصولات خود را چندین بار تکرار کنید، موجب بهبود سئوی سایت می‌شود. اگر توضیح محصولاتتان زیاد است آن را به‌صورت لیست نمایش دهید.


درگاه پرداخت:

بعد از دریافت اینماد برای دریافت درگاه بانکی اقدام کنید. زیرا کاربر پس از تصمیم به خرید، وجه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.

تنظیم زمان ارسال:

درمورد زمان ارسال انعطاف‌پذیر باشید زیرا یکی از چالش‌های اصلی خرید اینترنتی زمان دریافت کالا می‌باشد. در طول روز اکثر افراد شاغل در منزل نیستند لذا برای زمان دریافت سفارشات کاربرانتان محدودیت زمانی نگذارید و زمان ارسال را به انتخاب مشتریان خود قرار دهید.

نظرات کاربران:

نظرات کاربران بخش مهمی برای تصمیم به خرید کاربران می‌باشند زیرا کاربران به دنبال آن هستند که از تجربیات خرید و یا مصرف سایر کاربران مطلع شوند. 


طراحی سایت فروشگاهی در کرج



دسته بندی محصولات:

حتما محصولات را دسته‌بندی کنید. موجود و ناموجود بودن محصولات را نمایش دهید. برای پیدا کردن راحت آنها قابلیت فیلترهایی مثل برند، سایز، رنگ و.. را در سایت قرار دهید.

درج نظرسنجی:

گزینه نظرسنجی برای محصولات بسیار در جلب اعتماد مشتریان موثر است. همچنین گزینه‌ی پنج ستاره برای امتیاز دادن برای هر محصول را در کنارش قرار دهید.

سهولت در فرآیند خرید:

از موارد تاثیرگذار در تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سهولت در فرآیند خرید است. محل قرار گرفتن دکمه‌های خرید، سبد خرید، پرداخت وجه، روش ارسال و … که در فرآیند خرید تاثیر دارند را بهینه‌سازی کنید. فقط اطلاعات ضروری مشتری را دریافت کنید. از دریافت اطلاعات اضافی و پیچیدگی در مراحل ثبت نام و تکمیل خرید جدا خودداری نمایید.  

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی در بلند مدت نتیجه می‌دهد و سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سمت سایت شما روانه می‌کند.

حتما محصولاتتان را درسایت‌های ترب، ایمالز و دیجی کالا  بگذارید زیرا این سایت‌ها بازدیدکننده‌ی زیاد دارند و کانال ورودی خوبی برای شما هستند. اما موثرترین راه استفاده از خدمات گروه تخصصی طراحی سایت بیاسا است چون تمام این نکات را رعایت می‌کند.

بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا:

با توجه به نوسانات قیمت بازار، قیمت محصولات خود را به روز کنید و آخرین تغییرات قیمت را در آنها اعمال نمایید.


نکته‌ی سئو: در صفحات مشخصات کالا حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید تا رتبه‌ی سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز

در کرج شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج از کلیه فاکتورهایی که در محاسبه قیمت طراحی سایت موثر است مطلع شوید.

همچنین هزینه ساخت سایت در گوگل را می‌توانید از سایت byasaa.com استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت بیاسا تماس بگیرید.

شماره مشاوره رایگان شرکت بیاسا:

09391032366

09354256725

02633533961

 

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج : 

برای تعیین بهترین شرکت برای طراحی سایت کرج بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید.

پیشینه گروه طراحی سایت را بررسی کنید:

پیشینه شرکت، اعتبار یک سایت فروشگاهی را تعیین می‌کند. برخی از شرکتها با قرار گرفتن در محله‌های بالای شهر خودشان را برتر نشان می‌دهند اما برتری شرکت به دانش نیروی انسانی، سوابق پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند، می‌باشد. 

سایت‌هایی که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده‌اند:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نمونه سایت‌هایی که از قبل انجام داده سر بزنید تا از کیفیت کار آن گروه مطلع شوید.

نحوه‌ی پشتیبانی:

در دراز مدت نیاز کارفرما و جامعه تغییر می‌کند. شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی مناسبی را در دراز مدت برای کارفرما انجام دهند.

قرارداد مکتوب:

حتما برای شروع همکاری قراردادی بین کارفرما و شرکت طراح سایت منعقد شود.

در طراحی از هاست ارزان استفاده نکنند:

طراحی سایت یک کار خدماتی است پس قیمت‌های متفاوت دارد. متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی وبسایت برای کاهش قیمت از هاست ارزان استفاده می‌کنند و حاضر نیستند مبلغ سود خود را کاهش دهند. لذا برای طراحی سایت به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید، بلکه به دنبال مناسب‌ترین قیمت باشید که تمام خواسته و نیازهایتان را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی)مقاله را مطالعه فرمایید. 

 

کلام آخر:

برای طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که در طول مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. اگر بخواهیم بصورت مختصر آنها را نام ببریم: طراحی قالب و ساختار اختصاصی سایت – افزایش سرعت لود سایت – انتخاب درست عکس و گرافیک – نصب افزونه وردپرس – بارگذاری محتوا – جستجوی آسان با بهینه‌سازی محتوا و سئو –  بررسی بازار قبل از طراحی سایت فروشگاهی – نوشتن شرح محصولات – انتخاب تصویر کالا در سایت فروشگاهی – بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا – با مشتریان آنلاین فروشگاهی خود در ارتباط باشید. برای مشاهده‌ی نمونه سایت فروشگاهی به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره مشاور رایگان کسب و کار و طراحی سایت بیاسا: 

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در کرج 

در سال‌های قبل طراحی وبسایت فقط مختص برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای بود و برای طراحی یک سایت ساده باید هزاران خط برنامه نوشته می‌شد ولی امروزه یک سری قالب‌های وردپرس آماده‌ای وجود دارد که بیشتر فروشگاههای اینترنتی را می‌توانید با آنها راه‌‌اندازی کنید. از مزیت‌های این روش متن باز بودن آن است یعنی هر برنامه‌نویسی براحتی تغییرات مورد نیازتان را به هسته اصلی آن اضافه می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم وردپرس قابلیت اضافه‌کردن افزونه‌ها می‌باشد. با بکارگیری افزونه‌ها امکان مدیریت، گزارش‌گیری فروش محصولات، نصب درگاه پرداخت و … میسر می‌شود.

نکته سئو: صاحبان کسب و کار به این نکته توجه فرمایید که صرفاً با طراحی سایت موفق به کسب درآمد از طریق آن نخواهید بود بلکه نکته مهم سئو سایت می باشد. شما با مطالعه‌ی مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه  با نکات اصلی سئو و افزایش رتبه آشنا خواهید شد. 

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با کد نویسی در کرج :

 

اگر قصد دارید سایتی داشته‌ باشید که فقط برای شما شخصی‌سازی شود به کد نویسی گسترده‌ای نیاز دارد و مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بالایی است. هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس می‌باشد. 

 

قبل از اقدام به طراحی سایت، مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج را مطالعه فرمایید.



طراحی سایت فروشگاهی در کرج



برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی home page را چگونه طراحی کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی کاتولوگ محصولات شما است. ویرایش فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از کاتالوگ‌های فیزیکی و کاغذی می‌باشد. پس اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خرده فروشی، طراحی صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی یا home page می‌باشد. زیرا اولین صفحه‌ای که برای کاربران باز می‌شود همین صفحه است. پس باید بسیار مفید، تاثیرگذار، ساده و کاربرپسند طراحی شود تا مشتری تشویق بشود به صفحات دیگر سایت شما سر بزند.
  

استانداردهای صفحه‌ی اول سایت فروشگاهی :

1- دامنه‌ی سایت:

برای فروشگاه‌تان دامنه‌ی مناسب انتخاب کنید. منظور از دامنه همان نام سایت شما است که کاربران آن را در گوگل تایپ می‌کنند.

دامنه باید کوتاه و مرتبط با فعالیتتان باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند به‌طوریکه وقتی نام شما را می‌شنود و یا در گوگل می‌بیند خلاصه‌ای از حیطه فعالیتتان در ذهنش تداعی شود. برای انتخاب دامنه از عدد، علایم نگارشی و نام سایر کشورها استفاده نکنید.

نکته‌ی سئو: پیشنهاد می‌شود در صورت امکان کلمه‌ی کلیدی را در نام دامنه قرار دهید.

2- لگو و نشان تجاری:

لگو یا نشان تجاری و نام برندتان را در بالای صفحه قرار دهید. در متن بلاگ‌هایی که می‌نویسید حتما با برندتان را چندین بار تکرار کنید.

3- شماره تماس:

شماره تماسی که کاربران بتوانند از طریق سایت با شما تماس بگیرند را در بالای صفحه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود این شماره به‌صورت متحرک باشد تا جلب توجه کند.

4- کادر محصولات پرفروش یا تخفیف‌دار:

نمایش محصولات دارای تخفیفات ویژه و محصولات پرفروش برای جلب توجه مشتری در بالای صفحه قرار دهید. اگر تخفیف فصلی‌، دوره ای و یا پیشنهاد ویژه دارید حتما نوع تخفیف را در عنوان آن بنویسید.

5- منو:

منویی از دسته بندی محصولاتتان طراحی کنید زیرا باعث می‌شود تا مشتری از سر فصل موضوعات و محصولات آگاهی پیدا کند. به دلیل زیاد بودن تعداد صفحات سایت فروشگاهی، منو به مشتری در پیمایش سایت کمک می‌کند. حتما در صفحه‌ی اول سایت امکان سرچ را نیز قرار دهید.

6- باکس محتوا:

خلاصه‌ای از محصولات و خدمات خود را به‌طور مختصر در باکس محتوا توضیح دهید. مسئله‌ای که باعث می‌شود شما به عنوان یک گزینه اصلی در ذهن مشتری بمانید خاص بودن محتوای سایت فروشگاهی شماست.

7- خبرنامه:

خلاصه‌ای از اخبار شرکت را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید و بروز نگه‌دارید. این کار باعث افزایش ترافیک در سایت می‌شود .

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 


۸- صفحه‌ی تماس با ما:

در طراحی صفحه‌ی تماس با ما یا درباره‌ی ما، راه های ارتباطی با مشتریان را قرار دهید. اگر فروشگاه شما مکان فیزیکی دارد، آدرس مکان، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ی گوگل مپ را در آن صفحه قرار دهید.

۹- طراحی فوتر:

در پایین صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی شماره تماس، آدرس شرکت را قرار دهید زیرا باعث افزایش اطمینان مشتری می‌شود.

نکته‌ی سئو: عنوان کلمات کلیدی صفحه های اصلی را در فوتر قرار دهید و به صفحات مربوطه لینک بدهید. مثلا برای سایت فروش طلا، فروش دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا را در فوتر قرار دهید و هر کدام را به صفحات مربوطه لینک بدهید.

10- چت آنلاین:

در صفحه اول و تمام صفحات امکان چت آنلاین را قرار دهید. اگر برای کاربران در هر جایی از سایت سوالی پیش آمد، سریعا با تیم پشتیبانی مطرح کنند تا از خرید منصرف نشوند. این نکته موجب افزایش تعامل با مشتری می‌گردد.  

11- گرافیک:

در صفحه‌ی اصلی عکس‌های سبک، کم حجم و مرتبط استفاده کنید تا سرعت لود سایت را پایین نیاورید.

مطالعه فرمایید: چرا سایت آرایشی و بهداشتی طراحی کنیم؟

 

12- نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد که از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت و معدن اعطا می‌گردد، را حتما دریافت کنید. وجود نهادهای امنیتی قوی در کشور موجب افزایش اطمینان خاطر کاربران جهت خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. خیال مشتری را راحت کنید که کلاهبرداری انجام نمی‌شود.  

اینماد، مجوز کسب و کار اینترنتی و هر نوع مجوز دیگری که موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود را اخذ کنید و در پایین صفحه قرار دهید.  

13- محیط کاربری:

محیط کاربردی سایت را حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید. اگر سایت شما محیطی با سبک مدرن و زیبا نداشته باشد، مشتری علاقه زیادی برای خرید از سایت شما نخواهد داشت و حتی سایت شما را به دوستان خود معرفی نمی‌کند. 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



14- معرفی به دوستان:

برای معرفی به دوستان و طرح‌های تخفیف، صفحه‌ای جدا طراحی کنید. مشتری‌ها با ارسال لینک به دوستانشان از طرح‌های تخفیفی که برایشان در نظر گرفته‌اید بهره‌مند می‌شوند.

15- شبکه‌های اجتماعی:

لینک شبکه‌های اجتماعی را در پایین صفحه قرار داده و لینک‌سازی نمایید. کاربران فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنند بلکه به سایت‌های دیگر هم سر می‌زنند. لذا با اشتراک گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی پل ارتباطی بین خود و دیگر کاربران ایجاد کنید تا با این کار مخاطبانتان افزایش و تبلیغات شما گسترش یاید.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای سایتهای فروشگاهی طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ 

برای جواب به این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید تا با تفاوت طراحی سایت با طراحی پیج اینستاگرام مطلع شوید. 

 

16- امنیت سایت:

امنیت سایت را بالا ببرید زیرا بازار به شدت رقابتی است. با پیشرفت سایت فروشگاه آنلاین شما، سایت‌های دیگر به فکر تخریب سایت شما در فضای مجازی خواهند افتاد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق از ضد هک بودن سایت خود مطمئن باشید. در سایت شما به‌طور روزمره اطلاعات زیادی در جریان است و برای اینکه اطلاعات شما و کاربرهایتان حفظ شود نیاز به پشتیبان قوی از سایت دارید تا از نفوذ هکرها جلوگیری کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



17- سوالات متداول:

پاسخ به سوالات متداول را در پایین صفحه قرار دهید تا کاربران پاسخ سوالات پرتکرار را در آنجا پیدا کنند.

1۸- وبلاگ:

در صفحه اصلی دسترسی به وبلاگ را قرار دهید. قدرتمندترین بخش طراحی سایت برای تولید محتوای متنی و سئوی سایت همین قسمت وبلاگ ها می‌باشد .

شما در قسمت وبلاگ بی‌نهایت مطلب می‌توانید تولید و انتشار بدهید. برای تولید محتوا می‌توانید از متن، صوت، فیلم، عکس، نمودار و PDF استفاده کنید. مطالب را از سایت‌های دیگر کپی نکنید زیرا الگوریتم‌های گوگل به‌شدت بر روی این موضوع هوشمند هستند.

برای تولید محتوا می‌توانید از خواص مواد اولیه محصولات، نحوه تولید محصولات، استانداردها، نکات خرید، فروش، نگهداری، ترکیب و تشخصیص  آنها محتوا تولید کنید.

نکات سئوی سایت را حتما رعایت نمایید زیرا در صورتیکه صفحات سایت شما روی کلمات کلیدی سئو شده‌ باشد، می‌توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

شرکت‌های زیادی سئو سایت در کرج انجام می‌دهند مانند lidoma ، seoalborz ، karajwebco ، mershina ، sargonco ، byasaa . شرکت طراحی سایت byasaa یکی از بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت در کرج است. شعار آن مجموعه وفاداری به مشتری می‌باشد زیرا از ایده تا برندسازی، از طراحی تا تبلیغات آنلاین در تمام مراحل لحظه به لحظه در کنار شما هستند.  

اعضاء اصلی تیم طراحی سایت شرکت بیاسا عضو تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین می‌باشند و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی اقدام به سئو و بهینه‌سازی سایت می‌نماید. برای اطلاع از قیمت طراحی و سئو سایت به آدرس byasaa.com مراجعه فرمایید.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی محصولات را چگونه طراحی کنیم؟ 

فروشگاه‌های آنلاین از قبل محبوب‌تر شده‌اند زیرا با پیدایش تجارت آنلاین تجار برای تجارت حد و مرزی ندارند، واسطه‌ها حذف شده و فروشگاهها محصولات خود را بدون واسط به دورترین نقاط ایران ارسال می‌کنند .

صفحه‌ی محصول را چگونه باید طراحی کنیم؟

گرافیک صفحه‌ی محصول:

در صفحه‌ی محصول عکس 360 درجه از کالاهای خود قرار دهید به‌طوریکه مشتری احساس کند محصول شما را در دستانش گرفته‌است و می‌چرخاند. عکس‌های تمام زاویه باید کاملا شفاف و حرفه‌ای گرفته‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات فنی کالا یا محصول خود را بسیار قانع کننده بنویسید به‌طوریکه مشتری با مطالعه‌ی آن مجاب شود کالای شما را بخرد. از کلمات ساده، راحت و پر کاربرد استفاده کنید زیرا مخاطبان شما از اقشار مختلف جامعه با سطح سواد متفاوت هستند درک کلمات پیچیده برایشان ناخوشایند است. لذا از کلمات تخصصی کمتر استفاده کنید تا مطالب شما جذاب و گیرا باشد.

نکته‌ی سئو: در قسمت توضیحات فنی حتما کلمات کلیدی محصولات خود را چندین بار تکرار کنید، موجب بهبود سئوی سایت می‌شود. اگر توضیح محصولاتتان زیاد است آن را به‌صورت لیست نمایش دهید.


درگاه پرداخت:

بعد از دریافت اینماد برای دریافت درگاه بانکی اقدام کنید. زیرا کاربر پس از تصمیم به خرید، وجه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.

تنظیم زمان ارسال:

درمورد زمان ارسال انعطاف‌پذیر باشید زیرا یکی از چالش‌های اصلی خرید اینترنتی زمان دریافت کالا می‌باشد. در طول روز اکثر افراد شاغل در منزل نیستند لذا برای زمان دریافت سفارشات کاربرانتان محدودیت زمانی نگذارید و زمان ارسال را به انتخاب مشتریان خود قرار دهید.

نظرات کاربران:

نظرات کاربران بخش مهمی برای تصمیم به خرید کاربران می‌باشند زیرا کاربران به دنبال آن هستند که از تجربیات خرید و یا مصرف سایر کاربران مطلع شوند. 


طراحی سایت فروشگاهی در کرج



دسته بندی محصولات:

حتما محصولات را دسته‌بندی کنید. موجود و ناموجود بودن محصولات را نمایش دهید. برای پیدا کردن راحت آنها قابلیت فیلترهایی مثل برند، سایز، رنگ و.. را در سایت قرار دهید.

درج نظرسنجی:

گزینه نظرسنجی برای محصولات بسیار در جلب اعتماد مشتریان موثر است. همچنین گزینه‌ی پنج ستاره برای امتیاز دادن برای هر محصول را در کنارش قرار دهید.

سهولت در فرآیند خرید:

از موارد تاثیرگذار در تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سهولت در فرآیند خرید است. محل قرار گرفتن دکمه‌های خرید، سبد خرید، پرداخت وجه، روش ارسال و … که در فرآیند خرید تاثیر دارند را بهینه‌سازی کنید. فقط اطلاعات ضروری مشتری را دریافت کنید. از دریافت اطلاعات اضافی و پیچیدگی در مراحل ثبت نام و تکمیل خرید جدا خودداری نمایید.  

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی در بلند مدت نتیجه می‌دهد و سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سمت سایت شما روانه می‌کند.

حتما محصولاتتان را درسایت‌های ترب، ایمالز و دیجی کالا  بگذارید زیرا این سایت‌ها بازدیدکننده‌ی زیاد دارند و کانال ورودی خوبی برای شما هستند. اما موثرترین راه استفاده از خدمات گروه تخصصی طراحی سایت بیاسا است چون تمام این نکات را رعایت می‌کند.

بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا:

با توجه به نوسانات قیمت بازار، قیمت محصولات خود را به روز کنید و آخرین تغییرات قیمت را در آنها اعمال نمایید.


نکته‌ی سئو: در صفحات مشخصات کالا حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید تا رتبه‌ی سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز

در کرج شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج از کلیه فاکتورهایی که در محاسبه قیمت طراحی سایت موثر است مطلع شوید.

همچنین هزینه ساخت سایت در گوگل را می‌توانید از سایت byasaa.com استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت بیاسا تماس بگیرید.

شماره مشاوره رایگان شرکت بیاسا:

09391032366

09354256725

02633533961

 

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج : 

برای تعیین بهترین شرکت برای طراحی سایت کرج بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید.

پیشینه گروه طراحی سایت را بررسی کنید:

پیشینه شرکت، اعتبار یک سایت فروشگاهی را تعیین می‌کند. برخی از شرکتها با قرار گرفتن در محله‌های بالای شهر خودشان را برتر نشان می‌دهند اما برتری شرکت به دانش نیروی انسانی، سوابق پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند، می‌باشد. 

سایت‌هایی که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده‌اند:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نمونه سایت‌هایی که از قبل انجام داده سر بزنید تا از کیفیت کار آن گروه مطلع شوید.

نحوه‌ی پشتیبانی:

در دراز مدت نیاز کارفرما و جامعه تغییر می‌کند. شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی مناسبی را در دراز مدت برای کارفرما انجام دهند.

قرارداد مکتوب:

حتما برای شروع همکاری قراردادی بین کارفرما و شرکت طراح سایت منعقد شود.

در طراحی از هاست ارزان استفاده نکنند:

طراحی سایت یک کار خدماتی است پس قیمت‌های متفاوت دارد. متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی وبسایت برای کاهش قیمت از هاست ارزان استفاده می‌کنند و حاضر نیستند مبلغ سود خود را کاهش دهند. لذا برای طراحی سایت به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید، بلکه به دنبال مناسب‌ترین قیمت باشید که تمام خواسته و نیازهایتان را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی)مقاله را مطالعه فرمایید. 

 

کلام آخر:

برای طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که در طول مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. اگر بخواهیم بصورت مختصر آنها را نام ببریم: طراحی قالب و ساختار اختصاصی سایت – افزایش سرعت لود سایت – انتخاب درست عکس و گرافیک – نصب افزونه وردپرس – بارگذاری محتوا – جستجوی آسان با بهینه‌سازی محتوا و سئو –  بررسی بازار قبل از طراحی سایت فروشگاهی – نوشتن شرح محصولات – انتخاب تصویر کالا در سایت فروشگاهی – بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا – با مشتریان آنلاین فروشگاهی خود در ارتباط باشید. برای مشاهده‌ی نمونه سایت فروشگاهی به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره مشاور رایگان کسب و کار و طراحی سایت بیاسا: 

09391032366

09354256725

02633533961

 

روش‌های طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی به دو مدل انجام می‌شود. کارفرمایان عزیز با توجه به بودجه‌ی خود می‌توانند یکی از این روشها را انتخاب نموده و سایت برای کسب و کار خود سفارش دهند. 

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در کرج 

در سال‌های قبل طراحی وبسایت فقط مختص برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای بود و برای طراحی یک سایت ساده باید هزاران خط برنامه نوشته می‌شد ولی امروزه یک سری قالب‌های وردپرس آماده‌ای وجود دارد که بیشتر فروشگاههای اینترنتی را می‌توانید با آنها راه‌‌اندازی کنید. از مزیت‌های این روش متن باز بودن آن است یعنی هر برنامه‌نویسی براحتی تغییرات مورد نیازتان را به هسته اصلی آن اضافه می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم وردپرس قابلیت اضافه‌کردن افزونه‌ها می‌باشد. با بکارگیری افزونه‌ها امکان مدیریت، گزارش‌گیری فروش محصولات، نصب درگاه پرداخت و … میسر می‌شود.

نکته سئو: صاحبان کسب و کار به این نکته توجه فرمایید که صرفاً با طراحی سایت موفق به کسب درآمد از طریق آن نخواهید بود بلکه نکته مهم سئو سایت می باشد. شما با مطالعه‌ی مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه  با نکات اصلی سئو و افزایش رتبه آشنا خواهید شد. 

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با کد نویسی در کرج :

 

اگر قصد دارید سایتی داشته‌ باشید که فقط برای شما شخصی‌سازی شود به کد نویسی گسترده‌ای نیاز دارد و مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بالایی است. هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس می‌باشد. 

 

قبل از اقدام به طراحی سایت، مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج را مطالعه فرمایید.



طراحی سایت فروشگاهی در کرج



برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی home page را چگونه طراحی کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی کاتولوگ محصولات شما است. ویرایش فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از کاتالوگ‌های فیزیکی و کاغذی می‌باشد. پس اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خرده فروشی، طراحی صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی یا home page می‌باشد. زیرا اولین صفحه‌ای که برای کاربران باز می‌شود همین صفحه است. پس باید بسیار مفید، تاثیرگذار، ساده و کاربرپسند طراحی شود تا مشتری تشویق بشود به صفحات دیگر سایت شما سر بزند.
  

استانداردهای صفحه‌ی اول سایت فروشگاهی :

1- دامنه‌ی سایت:

برای فروشگاه‌تان دامنه‌ی مناسب انتخاب کنید. منظور از دامنه همان نام سایت شما است که کاربران آن را در گوگل تایپ می‌کنند.

دامنه باید کوتاه و مرتبط با فعالیتتان باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند به‌طوریکه وقتی نام شما را می‌شنود و یا در گوگل می‌بیند خلاصه‌ای از حیطه فعالیتتان در ذهنش تداعی شود. برای انتخاب دامنه از عدد، علایم نگارشی و نام سایر کشورها استفاده نکنید.

نکته‌ی سئو: پیشنهاد می‌شود در صورت امکان کلمه‌ی کلیدی را در نام دامنه قرار دهید.

2- لگو و نشان تجاری:

لگو یا نشان تجاری و نام برندتان را در بالای صفحه قرار دهید. در متن بلاگ‌هایی که می‌نویسید حتما با برندتان را چندین بار تکرار کنید.

3- شماره تماس:

شماره تماسی که کاربران بتوانند از طریق سایت با شما تماس بگیرند را در بالای صفحه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود این شماره به‌صورت متحرک باشد تا جلب توجه کند.

4- کادر محصولات پرفروش یا تخفیف‌دار:

نمایش محصولات دارای تخفیفات ویژه و محصولات پرفروش برای جلب توجه مشتری در بالای صفحه قرار دهید. اگر تخفیف فصلی‌، دوره ای و یا پیشنهاد ویژه دارید حتما نوع تخفیف را در عنوان آن بنویسید.

5- منو:

منویی از دسته بندی محصولاتتان طراحی کنید زیرا باعث می‌شود تا مشتری از سر فصل موضوعات و محصولات آگاهی پیدا کند. به دلیل زیاد بودن تعداد صفحات سایت فروشگاهی، منو به مشتری در پیمایش سایت کمک می‌کند. حتما در صفحه‌ی اول سایت امکان سرچ را نیز قرار دهید.

6- باکس محتوا:

خلاصه‌ای از محصولات و خدمات خود را به‌طور مختصر در باکس محتوا توضیح دهید. مسئله‌ای که باعث می‌شود شما به عنوان یک گزینه اصلی در ذهن مشتری بمانید خاص بودن محتوای سایت فروشگاهی شماست.

7- خبرنامه:

خلاصه‌ای از اخبار شرکت را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید و بروز نگه‌دارید. این کار باعث افزایش ترافیک در سایت می‌شود .

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 


۸- صفحه‌ی تماس با ما:

در طراحی صفحه‌ی تماس با ما یا درباره‌ی ما، راه های ارتباطی با مشتریان را قرار دهید. اگر فروشگاه شما مکان فیزیکی دارد، آدرس مکان، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ی گوگل مپ را در آن صفحه قرار دهید.

۹- طراحی فوتر:

در پایین صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی شماره تماس، آدرس شرکت را قرار دهید زیرا باعث افزایش اطمینان مشتری می‌شود.

نکته‌ی سئو: عنوان کلمات کلیدی صفحه های اصلی را در فوتر قرار دهید و به صفحات مربوطه لینک بدهید. مثلا برای سایت فروش طلا، فروش دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا را در فوتر قرار دهید و هر کدام را به صفحات مربوطه لینک بدهید.

10- چت آنلاین:

در صفحه اول و تمام صفحات امکان چت آنلاین را قرار دهید. اگر برای کاربران در هر جایی از سایت سوالی پیش آمد، سریعا با تیم پشتیبانی مطرح کنند تا از خرید منصرف نشوند. این نکته موجب افزایش تعامل با مشتری می‌گردد.  

11- گرافیک:

در صفحه‌ی اصلی عکس‌های سبک، کم حجم و مرتبط استفاده کنید تا سرعت لود سایت را پایین نیاورید.

مطالعه فرمایید: چرا سایت آرایشی و بهداشتی طراحی کنیم؟

 

12- نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد که از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت و معدن اعطا می‌گردد، را حتما دریافت کنید. وجود نهادهای امنیتی قوی در کشور موجب افزایش اطمینان خاطر کاربران جهت خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. خیال مشتری را راحت کنید که کلاهبرداری انجام نمی‌شود.  

اینماد، مجوز کسب و کار اینترنتی و هر نوع مجوز دیگری که موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود را اخذ کنید و در پایین صفحه قرار دهید.  

13- محیط کاربری:

محیط کاربردی سایت را حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید. اگر سایت شما محیطی با سبک مدرن و زیبا نداشته باشد، مشتری علاقه زیادی برای خرید از سایت شما نخواهد داشت و حتی سایت شما را به دوستان خود معرفی نمی‌کند. 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



14- معرفی به دوستان:

برای معرفی به دوستان و طرح‌های تخفیف، صفحه‌ای جدا طراحی کنید. مشتری‌ها با ارسال لینک به دوستانشان از طرح‌های تخفیفی که برایشان در نظر گرفته‌اید بهره‌مند می‌شوند.

15- شبکه‌های اجتماعی:

لینک شبکه‌های اجتماعی را در پایین صفحه قرار داده و لینک‌سازی نمایید. کاربران فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنند بلکه به سایت‌های دیگر هم سر می‌زنند. لذا با اشتراک گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی پل ارتباطی بین خود و دیگر کاربران ایجاد کنید تا با این کار مخاطبانتان افزایش و تبلیغات شما گسترش یاید.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای سایتهای فروشگاهی طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ 

برای جواب به این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید تا با تفاوت طراحی سایت با طراحی پیج اینستاگرام مطلع شوید. 

 

16- امنیت سایت:

امنیت سایت را بالا ببرید زیرا بازار به شدت رقابتی است. با پیشرفت سایت فروشگاه آنلاین شما، سایت‌های دیگر به فکر تخریب سایت شما در فضای مجازی خواهند افتاد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق از ضد هک بودن سایت خود مطمئن باشید. در سایت شما به‌طور روزمره اطلاعات زیادی در جریان است و برای اینکه اطلاعات شما و کاربرهایتان حفظ شود نیاز به پشتیبان قوی از سایت دارید تا از نفوذ هکرها جلوگیری کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



17- سوالات متداول:

پاسخ به سوالات متداول را در پایین صفحه قرار دهید تا کاربران پاسخ سوالات پرتکرار را در آنجا پیدا کنند.

1۸- وبلاگ:

در صفحه اصلی دسترسی به وبلاگ را قرار دهید. قدرتمندترین بخش طراحی سایت برای تولید محتوای متنی و سئوی سایت همین قسمت وبلاگ ها می‌باشد .

شما در قسمت وبلاگ بی‌نهایت مطلب می‌توانید تولید و انتشار بدهید. برای تولید محتوا می‌توانید از متن، صوت، فیلم، عکس، نمودار و PDF استفاده کنید. مطالب را از سایت‌های دیگر کپی نکنید زیرا الگوریتم‌های گوگل به‌شدت بر روی این موضوع هوشمند هستند.

برای تولید محتوا می‌توانید از خواص مواد اولیه محصولات، نحوه تولید محصولات، استانداردها، نکات خرید، فروش، نگهداری، ترکیب و تشخصیص  آنها محتوا تولید کنید.

نکات سئوی سایت را حتما رعایت نمایید زیرا در صورتیکه صفحات سایت شما روی کلمات کلیدی سئو شده‌ باشد، می‌توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

شرکت‌های زیادی سئو سایت در کرج انجام می‌دهند مانند lidoma ، seoalborz ، karajwebco ، mershina ، sargonco ، byasaa . شرکت طراحی سایت byasaa یکی از بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت در کرج است. شعار آن مجموعه وفاداری به مشتری می‌باشد زیرا از ایده تا برندسازی، از طراحی تا تبلیغات آنلاین در تمام مراحل لحظه به لحظه در کنار شما هستند.  

اعضاء اصلی تیم طراحی سایت شرکت بیاسا عضو تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین می‌باشند و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی اقدام به سئو و بهینه‌سازی سایت می‌نماید. برای اطلاع از قیمت طراحی و سئو سایت به آدرس byasaa.com مراجعه فرمایید.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی محصولات را چگونه طراحی کنیم؟ 

فروشگاه‌های آنلاین از قبل محبوب‌تر شده‌اند زیرا با پیدایش تجارت آنلاین تجار برای تجارت حد و مرزی ندارند، واسطه‌ها حذف شده و فروشگاهها محصولات خود را بدون واسط به دورترین نقاط ایران ارسال می‌کنند .

صفحه‌ی محصول را چگونه باید طراحی کنیم؟

گرافیک صفحه‌ی محصول:

در صفحه‌ی محصول عکس 360 درجه از کالاهای خود قرار دهید به‌طوریکه مشتری احساس کند محصول شما را در دستانش گرفته‌است و می‌چرخاند. عکس‌های تمام زاویه باید کاملا شفاف و حرفه‌ای گرفته‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات فنی کالا یا محصول خود را بسیار قانع کننده بنویسید به‌طوریکه مشتری با مطالعه‌ی آن مجاب شود کالای شما را بخرد. از کلمات ساده، راحت و پر کاربرد استفاده کنید زیرا مخاطبان شما از اقشار مختلف جامعه با سطح سواد متفاوت هستند درک کلمات پیچیده برایشان ناخوشایند است. لذا از کلمات تخصصی کمتر استفاده کنید تا مطالب شما جذاب و گیرا باشد.

نکته‌ی سئو: در قسمت توضیحات فنی حتما کلمات کلیدی محصولات خود را چندین بار تکرار کنید، موجب بهبود سئوی سایت می‌شود. اگر توضیح محصولاتتان زیاد است آن را به‌صورت لیست نمایش دهید.


درگاه پرداخت:

بعد از دریافت اینماد برای دریافت درگاه بانکی اقدام کنید. زیرا کاربر پس از تصمیم به خرید، وجه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.

تنظیم زمان ارسال:

درمورد زمان ارسال انعطاف‌پذیر باشید زیرا یکی از چالش‌های اصلی خرید اینترنتی زمان دریافت کالا می‌باشد. در طول روز اکثر افراد شاغل در منزل نیستند لذا برای زمان دریافت سفارشات کاربرانتان محدودیت زمانی نگذارید و زمان ارسال را به انتخاب مشتریان خود قرار دهید.

نظرات کاربران:

نظرات کاربران بخش مهمی برای تصمیم به خرید کاربران می‌باشند زیرا کاربران به دنبال آن هستند که از تجربیات خرید و یا مصرف سایر کاربران مطلع شوند. 


طراحی سایت فروشگاهی در کرج



دسته بندی محصولات:

حتما محصولات را دسته‌بندی کنید. موجود و ناموجود بودن محصولات را نمایش دهید. برای پیدا کردن راحت آنها قابلیت فیلترهایی مثل برند، سایز، رنگ و.. را در سایت قرار دهید.

درج نظرسنجی:

گزینه نظرسنجی برای محصولات بسیار در جلب اعتماد مشتریان موثر است. همچنین گزینه‌ی پنج ستاره برای امتیاز دادن برای هر محصول را در کنارش قرار دهید.

سهولت در فرآیند خرید:

از موارد تاثیرگذار در تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سهولت در فرآیند خرید است. محل قرار گرفتن دکمه‌های خرید، سبد خرید، پرداخت وجه، روش ارسال و … که در فرآیند خرید تاثیر دارند را بهینه‌سازی کنید. فقط اطلاعات ضروری مشتری را دریافت کنید. از دریافت اطلاعات اضافی و پیچیدگی در مراحل ثبت نام و تکمیل خرید جدا خودداری نمایید.  

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی در بلند مدت نتیجه می‌دهد و سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سمت سایت شما روانه می‌کند.

حتما محصولاتتان را درسایت‌های ترب، ایمالز و دیجی کالا  بگذارید زیرا این سایت‌ها بازدیدکننده‌ی زیاد دارند و کانال ورودی خوبی برای شما هستند. اما موثرترین راه استفاده از خدمات گروه تخصصی طراحی سایت بیاسا است چون تمام این نکات را رعایت می‌کند.

بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا:

با توجه به نوسانات قیمت بازار، قیمت محصولات خود را به روز کنید و آخرین تغییرات قیمت را در آنها اعمال نمایید.


نکته‌ی سئو: در صفحات مشخصات کالا حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید تا رتبه‌ی سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز

در کرج شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج از کلیه فاکتورهایی که در محاسبه قیمت طراحی سایت موثر است مطلع شوید.

همچنین هزینه ساخت سایت در گوگل را می‌توانید از سایت byasaa.com استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت بیاسا تماس بگیرید.

شماره مشاوره رایگان شرکت بیاسا:

09391032366

09354256725

02633533961

 

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج : 

برای تعیین بهترین شرکت برای طراحی سایت کرج بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید.

پیشینه گروه طراحی سایت را بررسی کنید:

پیشینه شرکت، اعتبار یک سایت فروشگاهی را تعیین می‌کند. برخی از شرکتها با قرار گرفتن در محله‌های بالای شهر خودشان را برتر نشان می‌دهند اما برتری شرکت به دانش نیروی انسانی، سوابق پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند، می‌باشد. 

سایت‌هایی که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده‌اند:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نمونه سایت‌هایی که از قبل انجام داده سر بزنید تا از کیفیت کار آن گروه مطلع شوید.

نحوه‌ی پشتیبانی:

در دراز مدت نیاز کارفرما و جامعه تغییر می‌کند. شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی مناسبی را در دراز مدت برای کارفرما انجام دهند.

قرارداد مکتوب:

حتما برای شروع همکاری قراردادی بین کارفرما و شرکت طراح سایت منعقد شود.

در طراحی از هاست ارزان استفاده نکنند:

طراحی سایت یک کار خدماتی است پس قیمت‌های متفاوت دارد. متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی وبسایت برای کاهش قیمت از هاست ارزان استفاده می‌کنند و حاضر نیستند مبلغ سود خود را کاهش دهند. لذا برای طراحی سایت به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید، بلکه به دنبال مناسب‌ترین قیمت باشید که تمام خواسته و نیازهایتان را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی)مقاله را مطالعه فرمایید. 

 

کلام آخر:

برای طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که در طول مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. اگر بخواهیم بصورت مختصر آنها را نام ببریم: طراحی قالب و ساختار اختصاصی سایت – افزایش سرعت لود سایت – انتخاب درست عکس و گرافیک – نصب افزونه وردپرس – بارگذاری محتوا – جستجوی آسان با بهینه‌سازی محتوا و سئو –  بررسی بازار قبل از طراحی سایت فروشگاهی – نوشتن شرح محصولات – انتخاب تصویر کالا در سایت فروشگاهی – بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا – با مشتریان آنلاین فروشگاهی خود در ارتباط باشید. برای مشاهده‌ی نمونه سایت فروشگاهی به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره مشاور رایگان کسب و کار و طراحی سایت بیاسا: 

09391032366

09354256725

02633533961

 


سوالات متداول:

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج چقدر است؟

برای آگاهی از طراحی سایت فروشگاهی در کرج می توانید به سایت byasaa.com مراجعه نمایید و یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.
09354256725
09391032366
02633533961

مدت زمان طراحی سایت فروشگاهی در کرج چقدر طول می کشد؟

سایتهایی که شرکت بیاسا با وردپرس طراحی می شوند حدود یک هفته کاری پس از دریافت هاست و دامین طول می کشد. اگر نیاز به کدنویسی باشد. حدود 1 تا 2 ماه بنا به حجم و زبان کدنویسی طول می کشد.

آیا طراحی سایت فروشگاهی در کرج با وردپرس قابل طراحی است؟

بله سایتهای پربازید و قوی فروشگاهی همه با وردپرس طراحی شده است.

سئو سایت هم جزو خدمات شرکت طراحی سایت بیاسا می باشد؟

بله سئو سایت seo و دیجیتال مارکتینگ جزو خدمات شرکت بیاسا می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در کرج 

در سال‌های قبل طراحی وبسایت فقط مختص برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای بود و برای طراحی یک سایت ساده باید هزاران خط برنامه نوشته می‌شد ولی امروزه یک سری قالب‌های وردپرس آماده‌ای وجود دارد که بیشتر فروشگاههای اینترنتی را می‌توانید با آنها راه‌‌اندازی کنید. از مزیت‌های این روش متن باز بودن آن است یعنی هر برنامه‌نویسی براحتی تغییرات مورد نیازتان را به هسته اصلی آن اضافه می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم وردپرس قابلیت اضافه‌کردن افزونه‌ها می‌باشد. با بکارگیری افزونه‌ها امکان مدیریت، گزارش‌گیری فروش محصولات، نصب درگاه پرداخت و … میسر می‌شود.

نکته سئو: صاحبان کسب و کار به این نکته توجه فرمایید که صرفاً با طراحی سایت موفق به کسب درآمد از طریق آن نخواهید بود بلکه نکته مهم سئو سایت می باشد. شما با مطالعه‌ی مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه  با نکات اصلی سئو و افزایش رتبه آشنا خواهید شد. 

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با کد نویسی در کرج :

 

اگر قصد دارید سایتی داشته‌ باشید که فقط برای شما شخصی‌سازی شود به کد نویسی گسترده‌ای نیاز دارد و مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بالایی است. هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس می‌باشد. 

 

قبل از اقدام به طراحی سایت، مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج را مطالعه فرمایید.



طراحی سایت فروشگاهی در کرج



برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی home page را چگونه طراحی کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی کاتولوگ محصولات شما است. ویرایش فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از کاتالوگ‌های فیزیکی و کاغذی می‌باشد. پس اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خرده فروشی، طراحی صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی یا home page می‌باشد. زیرا اولین صفحه‌ای که برای کاربران باز می‌شود همین صفحه است. پس باید بسیار مفید، تاثیرگذار، ساده و کاربرپسند طراحی شود تا مشتری تشویق بشود به صفحات دیگر سایت شما سر بزند.
  

استانداردهای صفحه‌ی اول سایت فروشگاهی :

1- دامنه‌ی سایت:

برای فروشگاه‌تان دامنه‌ی مناسب انتخاب کنید. منظور از دامنه همان نام سایت شما است که کاربران آن را در گوگل تایپ می‌کنند.

دامنه باید کوتاه و مرتبط با فعالیتتان باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند به‌طوریکه وقتی نام شما را می‌شنود و یا در گوگل می‌بیند خلاصه‌ای از حیطه فعالیتتان در ذهنش تداعی شود. برای انتخاب دامنه از عدد، علایم نگارشی و نام سایر کشورها استفاده نکنید.

نکته‌ی سئو: پیشنهاد می‌شود در صورت امکان کلمه‌ی کلیدی را در نام دامنه قرار دهید.

2- لگو و نشان تجاری:

لگو یا نشان تجاری و نام برندتان را در بالای صفحه قرار دهید. در متن بلاگ‌هایی که می‌نویسید حتما با برندتان را چندین بار تکرار کنید.

3- شماره تماس:

شماره تماسی که کاربران بتوانند از طریق سایت با شما تماس بگیرند را در بالای صفحه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود این شماره به‌صورت متحرک باشد تا جلب توجه کند.

4- کادر محصولات پرفروش یا تخفیف‌دار:

نمایش محصولات دارای تخفیفات ویژه و محصولات پرفروش برای جلب توجه مشتری در بالای صفحه قرار دهید. اگر تخفیف فصلی‌، دوره ای و یا پیشنهاد ویژه دارید حتما نوع تخفیف را در عنوان آن بنویسید.

5- منو:

منویی از دسته بندی محصولاتتان طراحی کنید زیرا باعث می‌شود تا مشتری از سر فصل موضوعات و محصولات آگاهی پیدا کند. به دلیل زیاد بودن تعداد صفحات سایت فروشگاهی، منو به مشتری در پیمایش سایت کمک می‌کند. حتما در صفحه‌ی اول سایت امکان سرچ را نیز قرار دهید.

6- باکس محتوا:

خلاصه‌ای از محصولات و خدمات خود را به‌طور مختصر در باکس محتوا توضیح دهید. مسئله‌ای که باعث می‌شود شما به عنوان یک گزینه اصلی در ذهن مشتری بمانید خاص بودن محتوای سایت فروشگاهی شماست.

7- خبرنامه:

خلاصه‌ای از اخبار شرکت را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید و بروز نگه‌دارید. این کار باعث افزایش ترافیک در سایت می‌شود .

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 


۸- صفحه‌ی تماس با ما:

در طراحی صفحه‌ی تماس با ما یا درباره‌ی ما، راه های ارتباطی با مشتریان را قرار دهید. اگر فروشگاه شما مکان فیزیکی دارد، آدرس مکان، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ی گوگل مپ را در آن صفحه قرار دهید.

۹- طراحی فوتر:

در پایین صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی شماره تماس، آدرس شرکت را قرار دهید زیرا باعث افزایش اطمینان مشتری می‌شود.

نکته‌ی سئو: عنوان کلمات کلیدی صفحه های اصلی را در فوتر قرار دهید و به صفحات مربوطه لینک بدهید. مثلا برای سایت فروش طلا، فروش دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا را در فوتر قرار دهید و هر کدام را به صفحات مربوطه لینک بدهید.

10- چت آنلاین:

در صفحه اول و تمام صفحات امکان چت آنلاین را قرار دهید. اگر برای کاربران در هر جایی از سایت سوالی پیش آمد، سریعا با تیم پشتیبانی مطرح کنند تا از خرید منصرف نشوند. این نکته موجب افزایش تعامل با مشتری می‌گردد.  

11- گرافیک:

در صفحه‌ی اصلی عکس‌های سبک، کم حجم و مرتبط استفاده کنید تا سرعت لود سایت را پایین نیاورید.

مطالعه فرمایید: چرا سایت آرایشی و بهداشتی طراحی کنیم؟

 

12- نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد که از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت و معدن اعطا می‌گردد، را حتما دریافت کنید. وجود نهادهای امنیتی قوی در کشور موجب افزایش اطمینان خاطر کاربران جهت خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. خیال مشتری را راحت کنید که کلاهبرداری انجام نمی‌شود.  

اینماد، مجوز کسب و کار اینترنتی و هر نوع مجوز دیگری که موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود را اخذ کنید و در پایین صفحه قرار دهید.  

13- محیط کاربری:

محیط کاربردی سایت را حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید. اگر سایت شما محیطی با سبک مدرن و زیبا نداشته باشد، مشتری علاقه زیادی برای خرید از سایت شما نخواهد داشت و حتی سایت شما را به دوستان خود معرفی نمی‌کند. 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



14- معرفی به دوستان:

برای معرفی به دوستان و طرح‌های تخفیف، صفحه‌ای جدا طراحی کنید. مشتری‌ها با ارسال لینک به دوستانشان از طرح‌های تخفیفی که برایشان در نظر گرفته‌اید بهره‌مند می‌شوند.

15- شبکه‌های اجتماعی:

لینک شبکه‌های اجتماعی را در پایین صفحه قرار داده و لینک‌سازی نمایید. کاربران فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنند بلکه به سایت‌های دیگر هم سر می‌زنند. لذا با اشتراک گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی پل ارتباطی بین خود و دیگر کاربران ایجاد کنید تا با این کار مخاطبانتان افزایش و تبلیغات شما گسترش یاید.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای سایتهای فروشگاهی طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ 

برای جواب به این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید تا با تفاوت طراحی سایت با طراحی پیج اینستاگرام مطلع شوید. 

 

16- امنیت سایت:

امنیت سایت را بالا ببرید زیرا بازار به شدت رقابتی است. با پیشرفت سایت فروشگاه آنلاین شما، سایت‌های دیگر به فکر تخریب سایت شما در فضای مجازی خواهند افتاد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق از ضد هک بودن سایت خود مطمئن باشید. در سایت شما به‌طور روزمره اطلاعات زیادی در جریان است و برای اینکه اطلاعات شما و کاربرهایتان حفظ شود نیاز به پشتیبان قوی از سایت دارید تا از نفوذ هکرها جلوگیری کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



17- سوالات متداول:

پاسخ به سوالات متداول را در پایین صفحه قرار دهید تا کاربران پاسخ سوالات پرتکرار را در آنجا پیدا کنند.

1۸- وبلاگ:

در صفحه اصلی دسترسی به وبلاگ را قرار دهید. قدرتمندترین بخش طراحی سایت برای تولید محتوای متنی و سئوی سایت همین قسمت وبلاگ ها می‌باشد .

شما در قسمت وبلاگ بی‌نهایت مطلب می‌توانید تولید و انتشار بدهید. برای تولید محتوا می‌توانید از متن، صوت، فیلم، عکس، نمودار و PDF استفاده کنید. مطالب را از سایت‌های دیگر کپی نکنید زیرا الگوریتم‌های گوگل به‌شدت بر روی این موضوع هوشمند هستند.

برای تولید محتوا می‌توانید از خواص مواد اولیه محصولات، نحوه تولید محصولات، استانداردها، نکات خرید، فروش، نگهداری، ترکیب و تشخصیص  آنها محتوا تولید کنید.

نکات سئوی سایت را حتما رعایت نمایید زیرا در صورتیکه صفحات سایت شما روی کلمات کلیدی سئو شده‌ باشد، می‌توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

شرکت‌های زیادی سئو سایت در کرج انجام می‌دهند مانند lidoma ، seoalborz ، karajwebco ، mershina ، sargonco ، byasaa . شرکت طراحی سایت byasaa یکی از بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت در کرج است. شعار آن مجموعه وفاداری به مشتری می‌باشد زیرا از ایده تا برندسازی، از طراحی تا تبلیغات آنلاین در تمام مراحل لحظه به لحظه در کنار شما هستند.  

اعضاء اصلی تیم طراحی سایت شرکت بیاسا عضو تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین می‌باشند و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی اقدام به سئو و بهینه‌سازی سایت می‌نماید. برای اطلاع از قیمت طراحی و سئو سایت به آدرس byasaa.com مراجعه فرمایید.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی محصولات را چگونه طراحی کنیم؟ 

فروشگاه‌های آنلاین از قبل محبوب‌تر شده‌اند زیرا با پیدایش تجارت آنلاین تجار برای تجارت حد و مرزی ندارند، واسطه‌ها حذف شده و فروشگاهها محصولات خود را بدون واسط به دورترین نقاط ایران ارسال می‌کنند .

صفحه‌ی محصول را چگونه باید طراحی کنیم؟

گرافیک صفحه‌ی محصول:

در صفحه‌ی محصول عکس 360 درجه از کالاهای خود قرار دهید به‌طوریکه مشتری احساس کند محصول شما را در دستانش گرفته‌است و می‌چرخاند. عکس‌های تمام زاویه باید کاملا شفاف و حرفه‌ای گرفته‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات فنی کالا یا محصول خود را بسیار قانع کننده بنویسید به‌طوریکه مشتری با مطالعه‌ی آن مجاب شود کالای شما را بخرد. از کلمات ساده، راحت و پر کاربرد استفاده کنید زیرا مخاطبان شما از اقشار مختلف جامعه با سطح سواد متفاوت هستند درک کلمات پیچیده برایشان ناخوشایند است. لذا از کلمات تخصصی کمتر استفاده کنید تا مطالب شما جذاب و گیرا باشد.

نکته‌ی سئو: در قسمت توضیحات فنی حتما کلمات کلیدی محصولات خود را چندین بار تکرار کنید، موجب بهبود سئوی سایت می‌شود. اگر توضیح محصولاتتان زیاد است آن را به‌صورت لیست نمایش دهید.


درگاه پرداخت:

بعد از دریافت اینماد برای دریافت درگاه بانکی اقدام کنید. زیرا کاربر پس از تصمیم به خرید، وجه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.

تنظیم زمان ارسال:

درمورد زمان ارسال انعطاف‌پذیر باشید زیرا یکی از چالش‌های اصلی خرید اینترنتی زمان دریافت کالا می‌باشد. در طول روز اکثر افراد شاغل در منزل نیستند لذا برای زمان دریافت سفارشات کاربرانتان محدودیت زمانی نگذارید و زمان ارسال را به انتخاب مشتریان خود قرار دهید.

نظرات کاربران:

نظرات کاربران بخش مهمی برای تصمیم به خرید کاربران می‌باشند زیرا کاربران به دنبال آن هستند که از تجربیات خرید و یا مصرف سایر کاربران مطلع شوند. 


طراحی سایت فروشگاهی در کرج



دسته بندی محصولات:

حتما محصولات را دسته‌بندی کنید. موجود و ناموجود بودن محصولات را نمایش دهید. برای پیدا کردن راحت آنها قابلیت فیلترهایی مثل برند، سایز، رنگ و.. را در سایت قرار دهید.

درج نظرسنجی:

گزینه نظرسنجی برای محصولات بسیار در جلب اعتماد مشتریان موثر است. همچنین گزینه‌ی پنج ستاره برای امتیاز دادن برای هر محصول را در کنارش قرار دهید.

سهولت در فرآیند خرید:

از موارد تاثیرگذار در تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سهولت در فرآیند خرید است. محل قرار گرفتن دکمه‌های خرید، سبد خرید، پرداخت وجه، روش ارسال و … که در فرآیند خرید تاثیر دارند را بهینه‌سازی کنید. فقط اطلاعات ضروری مشتری را دریافت کنید. از دریافت اطلاعات اضافی و پیچیدگی در مراحل ثبت نام و تکمیل خرید جدا خودداری نمایید.  

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی در بلند مدت نتیجه می‌دهد و سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سمت سایت شما روانه می‌کند.

حتما محصولاتتان را درسایت‌های ترب، ایمالز و دیجی کالا  بگذارید زیرا این سایت‌ها بازدیدکننده‌ی زیاد دارند و کانال ورودی خوبی برای شما هستند. اما موثرترین راه استفاده از خدمات گروه تخصصی طراحی سایت بیاسا است چون تمام این نکات را رعایت می‌کند.

بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا:

با توجه به نوسانات قیمت بازار، قیمت محصولات خود را به روز کنید و آخرین تغییرات قیمت را در آنها اعمال نمایید.


نکته‌ی سئو: در صفحات مشخصات کالا حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید تا رتبه‌ی سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز

در کرج شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج از کلیه فاکتورهایی که در محاسبه قیمت طراحی سایت موثر است مطلع شوید.

همچنین هزینه ساخت سایت در گوگل را می‌توانید از سایت byasaa.com استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت بیاسا تماس بگیرید.

شماره مشاوره رایگان شرکت بیاسا:

09391032366

09354256725

02633533961

 

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج : 

برای تعیین بهترین شرکت برای طراحی سایت کرج بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید.

پیشینه گروه طراحی سایت را بررسی کنید:

پیشینه شرکت، اعتبار یک سایت فروشگاهی را تعیین می‌کند. برخی از شرکتها با قرار گرفتن در محله‌های بالای شهر خودشان را برتر نشان می‌دهند اما برتری شرکت به دانش نیروی انسانی، سوابق پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند، می‌باشد. 

سایت‌هایی که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده‌اند:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نمونه سایت‌هایی که از قبل انجام داده سر بزنید تا از کیفیت کار آن گروه مطلع شوید.

نحوه‌ی پشتیبانی:

در دراز مدت نیاز کارفرما و جامعه تغییر می‌کند. شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی مناسبی را در دراز مدت برای کارفرما انجام دهند.

قرارداد مکتوب:

حتما برای شروع همکاری قراردادی بین کارفرما و شرکت طراح سایت منعقد شود.

در طراحی از هاست ارزان استفاده نکنند:

طراحی سایت یک کار خدماتی است پس قیمت‌های متفاوت دارد. متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی وبسایت برای کاهش قیمت از هاست ارزان استفاده می‌کنند و حاضر نیستند مبلغ سود خود را کاهش دهند. لذا برای طراحی سایت به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید، بلکه به دنبال مناسب‌ترین قیمت باشید که تمام خواسته و نیازهایتان را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی)مقاله را مطالعه فرمایید. 

 

کلام آخر:

برای طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که در طول مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. اگر بخواهیم بصورت مختصر آنها را نام ببریم: طراحی قالب و ساختار اختصاصی سایت – افزایش سرعت لود سایت – انتخاب درست عکس و گرافیک – نصب افزونه وردپرس – بارگذاری محتوا – جستجوی آسان با بهینه‌سازی محتوا و سئو –  بررسی بازار قبل از طراحی سایت فروشگاهی – نوشتن شرح محصولات – انتخاب تصویر کالا در سایت فروشگاهی – بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا – با مشتریان آنلاین فروشگاهی خود در ارتباط باشید. برای مشاهده‌ی نمونه سایت فروشگاهی به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره مشاور رایگان کسب و کار و طراحی سایت بیاسا: 

09391032366

09354256725

02633533961

 

روش‌های طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی به دو مدل انجام می‌شود. کارفرمایان عزیز با توجه به بودجه‌ی خود می‌توانند یکی از این روشها را انتخاب نموده و سایت برای کسب و کار خود سفارش دهند. 

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در کرج 

در سال‌های قبل طراحی وبسایت فقط مختص برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای بود و برای طراحی یک سایت ساده باید هزاران خط برنامه نوشته می‌شد ولی امروزه یک سری قالب‌های وردپرس آماده‌ای وجود دارد که بیشتر فروشگاههای اینترنتی را می‌توانید با آنها راه‌‌اندازی کنید. از مزیت‌های این روش متن باز بودن آن است یعنی هر برنامه‌نویسی براحتی تغییرات مورد نیازتان را به هسته اصلی آن اضافه می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم وردپرس قابلیت اضافه‌کردن افزونه‌ها می‌باشد. با بکارگیری افزونه‌ها امکان مدیریت، گزارش‌گیری فروش محصولات، نصب درگاه پرداخت و … میسر می‌شود.

نکته سئو: صاحبان کسب و کار به این نکته توجه فرمایید که صرفاً با طراحی سایت موفق به کسب درآمد از طریق آن نخواهید بود بلکه نکته مهم سئو سایت می باشد. شما با مطالعه‌ی مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه  با نکات اصلی سئو و افزایش رتبه آشنا خواهید شد. 

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با کد نویسی در کرج :

 

اگر قصد دارید سایتی داشته‌ باشید که فقط برای شما شخصی‌سازی شود به کد نویسی گسترده‌ای نیاز دارد و مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بالایی است. هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس می‌باشد. 

 

قبل از اقدام به طراحی سایت، مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج را مطالعه فرمایید.



طراحی سایت فروشگاهی در کرج



برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی home page را چگونه طراحی کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی کاتولوگ محصولات شما است. ویرایش فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از کاتالوگ‌های فیزیکی و کاغذی می‌باشد. پس اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خرده فروشی، طراحی صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی یا home page می‌باشد. زیرا اولین صفحه‌ای که برای کاربران باز می‌شود همین صفحه است. پس باید بسیار مفید، تاثیرگذار، ساده و کاربرپسند طراحی شود تا مشتری تشویق بشود به صفحات دیگر سایت شما سر بزند.
  

استانداردهای صفحه‌ی اول سایت فروشگاهی :

1- دامنه‌ی سایت:

برای فروشگاه‌تان دامنه‌ی مناسب انتخاب کنید. منظور از دامنه همان نام سایت شما است که کاربران آن را در گوگل تایپ می‌کنند.

دامنه باید کوتاه و مرتبط با فعالیتتان باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند به‌طوریکه وقتی نام شما را می‌شنود و یا در گوگل می‌بیند خلاصه‌ای از حیطه فعالیتتان در ذهنش تداعی شود. برای انتخاب دامنه از عدد، علایم نگارشی و نام سایر کشورها استفاده نکنید.

نکته‌ی سئو: پیشنهاد می‌شود در صورت امکان کلمه‌ی کلیدی را در نام دامنه قرار دهید.

2- لگو و نشان تجاری:

لگو یا نشان تجاری و نام برندتان را در بالای صفحه قرار دهید. در متن بلاگ‌هایی که می‌نویسید حتما با برندتان را چندین بار تکرار کنید.

3- شماره تماس:

شماره تماسی که کاربران بتوانند از طریق سایت با شما تماس بگیرند را در بالای صفحه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود این شماره به‌صورت متحرک باشد تا جلب توجه کند.

4- کادر محصولات پرفروش یا تخفیف‌دار:

نمایش محصولات دارای تخفیفات ویژه و محصولات پرفروش برای جلب توجه مشتری در بالای صفحه قرار دهید. اگر تخفیف فصلی‌، دوره ای و یا پیشنهاد ویژه دارید حتما نوع تخفیف را در عنوان آن بنویسید.

5- منو:

منویی از دسته بندی محصولاتتان طراحی کنید زیرا باعث می‌شود تا مشتری از سر فصل موضوعات و محصولات آگاهی پیدا کند. به دلیل زیاد بودن تعداد صفحات سایت فروشگاهی، منو به مشتری در پیمایش سایت کمک می‌کند. حتما در صفحه‌ی اول سایت امکان سرچ را نیز قرار دهید.

6- باکس محتوا:

خلاصه‌ای از محصولات و خدمات خود را به‌طور مختصر در باکس محتوا توضیح دهید. مسئله‌ای که باعث می‌شود شما به عنوان یک گزینه اصلی در ذهن مشتری بمانید خاص بودن محتوای سایت فروشگاهی شماست.

7- خبرنامه:

خلاصه‌ای از اخبار شرکت را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید و بروز نگه‌دارید. این کار باعث افزایش ترافیک در سایت می‌شود .

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 


۸- صفحه‌ی تماس با ما:

در طراحی صفحه‌ی تماس با ما یا درباره‌ی ما، راه های ارتباطی با مشتریان را قرار دهید. اگر فروشگاه شما مکان فیزیکی دارد، آدرس مکان، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ی گوگل مپ را در آن صفحه قرار دهید.

۹- طراحی فوتر:

در پایین صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی شماره تماس، آدرس شرکت را قرار دهید زیرا باعث افزایش اطمینان مشتری می‌شود.

نکته‌ی سئو: عنوان کلمات کلیدی صفحه های اصلی را در فوتر قرار دهید و به صفحات مربوطه لینک بدهید. مثلا برای سایت فروش طلا، فروش دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا را در فوتر قرار دهید و هر کدام را به صفحات مربوطه لینک بدهید.

10- چت آنلاین:

در صفحه اول و تمام صفحات امکان چت آنلاین را قرار دهید. اگر برای کاربران در هر جایی از سایت سوالی پیش آمد، سریعا با تیم پشتیبانی مطرح کنند تا از خرید منصرف نشوند. این نکته موجب افزایش تعامل با مشتری می‌گردد.  

11- گرافیک:

در صفحه‌ی اصلی عکس‌های سبک، کم حجم و مرتبط استفاده کنید تا سرعت لود سایت را پایین نیاورید.

مطالعه فرمایید: چرا سایت آرایشی و بهداشتی طراحی کنیم؟

 

12- نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد که از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت و معدن اعطا می‌گردد، را حتما دریافت کنید. وجود نهادهای امنیتی قوی در کشور موجب افزایش اطمینان خاطر کاربران جهت خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. خیال مشتری را راحت کنید که کلاهبرداری انجام نمی‌شود.  

اینماد، مجوز کسب و کار اینترنتی و هر نوع مجوز دیگری که موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود را اخذ کنید و در پایین صفحه قرار دهید.  

13- محیط کاربری:

محیط کاربردی سایت را حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید. اگر سایت شما محیطی با سبک مدرن و زیبا نداشته باشد، مشتری علاقه زیادی برای خرید از سایت شما نخواهد داشت و حتی سایت شما را به دوستان خود معرفی نمی‌کند. 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



14- معرفی به دوستان:

برای معرفی به دوستان و طرح‌های تخفیف، صفحه‌ای جدا طراحی کنید. مشتری‌ها با ارسال لینک به دوستانشان از طرح‌های تخفیفی که برایشان در نظر گرفته‌اید بهره‌مند می‌شوند.

15- شبکه‌های اجتماعی:

لینک شبکه‌های اجتماعی را در پایین صفحه قرار داده و لینک‌سازی نمایید. کاربران فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنند بلکه به سایت‌های دیگر هم سر می‌زنند. لذا با اشتراک گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی پل ارتباطی بین خود و دیگر کاربران ایجاد کنید تا با این کار مخاطبانتان افزایش و تبلیغات شما گسترش یاید.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای سایتهای فروشگاهی طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ 

برای جواب به این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید تا با تفاوت طراحی سایت با طراحی پیج اینستاگرام مطلع شوید. 

 

16- امنیت سایت:

امنیت سایت را بالا ببرید زیرا بازار به شدت رقابتی است. با پیشرفت سایت فروشگاه آنلاین شما، سایت‌های دیگر به فکر تخریب سایت شما در فضای مجازی خواهند افتاد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق از ضد هک بودن سایت خود مطمئن باشید. در سایت شما به‌طور روزمره اطلاعات زیادی در جریان است و برای اینکه اطلاعات شما و کاربرهایتان حفظ شود نیاز به پشتیبان قوی از سایت دارید تا از نفوذ هکرها جلوگیری کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



17- سوالات متداول:

پاسخ به سوالات متداول را در پایین صفحه قرار دهید تا کاربران پاسخ سوالات پرتکرار را در آنجا پیدا کنند.

1۸- وبلاگ:

در صفحه اصلی دسترسی به وبلاگ را قرار دهید. قدرتمندترین بخش طراحی سایت برای تولید محتوای متنی و سئوی سایت همین قسمت وبلاگ ها می‌باشد .

شما در قسمت وبلاگ بی‌نهایت مطلب می‌توانید تولید و انتشار بدهید. برای تولید محتوا می‌توانید از متن، صوت، فیلم، عکس، نمودار و PDF استفاده کنید. مطالب را از سایت‌های دیگر کپی نکنید زیرا الگوریتم‌های گوگل به‌شدت بر روی این موضوع هوشمند هستند.

برای تولید محتوا می‌توانید از خواص مواد اولیه محصولات، نحوه تولید محصولات، استانداردها، نکات خرید، فروش، نگهداری، ترکیب و تشخصیص  آنها محتوا تولید کنید.

نکات سئوی سایت را حتما رعایت نمایید زیرا در صورتیکه صفحات سایت شما روی کلمات کلیدی سئو شده‌ باشد، می‌توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

شرکت‌های زیادی سئو سایت در کرج انجام می‌دهند مانند lidoma ، seoalborz ، karajwebco ، mershina ، sargonco ، byasaa . شرکت طراحی سایت byasaa یکی از بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت در کرج است. شعار آن مجموعه وفاداری به مشتری می‌باشد زیرا از ایده تا برندسازی، از طراحی تا تبلیغات آنلاین در تمام مراحل لحظه به لحظه در کنار شما هستند.  

اعضاء اصلی تیم طراحی سایت شرکت بیاسا عضو تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین می‌باشند و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی اقدام به سئو و بهینه‌سازی سایت می‌نماید. برای اطلاع از قیمت طراحی و سئو سایت به آدرس byasaa.com مراجعه فرمایید.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی محصولات را چگونه طراحی کنیم؟ 

فروشگاه‌های آنلاین از قبل محبوب‌تر شده‌اند زیرا با پیدایش تجارت آنلاین تجار برای تجارت حد و مرزی ندارند، واسطه‌ها حذف شده و فروشگاهها محصولات خود را بدون واسط به دورترین نقاط ایران ارسال می‌کنند .

صفحه‌ی محصول را چگونه باید طراحی کنیم؟

گرافیک صفحه‌ی محصول:

در صفحه‌ی محصول عکس 360 درجه از کالاهای خود قرار دهید به‌طوریکه مشتری احساس کند محصول شما را در دستانش گرفته‌است و می‌چرخاند. عکس‌های تمام زاویه باید کاملا شفاف و حرفه‌ای گرفته‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات فنی کالا یا محصول خود را بسیار قانع کننده بنویسید به‌طوریکه مشتری با مطالعه‌ی آن مجاب شود کالای شما را بخرد. از کلمات ساده، راحت و پر کاربرد استفاده کنید زیرا مخاطبان شما از اقشار مختلف جامعه با سطح سواد متفاوت هستند درک کلمات پیچیده برایشان ناخوشایند است. لذا از کلمات تخصصی کمتر استفاده کنید تا مطالب شما جذاب و گیرا باشد.

نکته‌ی سئو: در قسمت توضیحات فنی حتما کلمات کلیدی محصولات خود را چندین بار تکرار کنید، موجب بهبود سئوی سایت می‌شود. اگر توضیح محصولاتتان زیاد است آن را به‌صورت لیست نمایش دهید.


درگاه پرداخت:

بعد از دریافت اینماد برای دریافت درگاه بانکی اقدام کنید. زیرا کاربر پس از تصمیم به خرید، وجه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.

تنظیم زمان ارسال:

درمورد زمان ارسال انعطاف‌پذیر باشید زیرا یکی از چالش‌های اصلی خرید اینترنتی زمان دریافت کالا می‌باشد. در طول روز اکثر افراد شاغل در منزل نیستند لذا برای زمان دریافت سفارشات کاربرانتان محدودیت زمانی نگذارید و زمان ارسال را به انتخاب مشتریان خود قرار دهید.

نظرات کاربران:

نظرات کاربران بخش مهمی برای تصمیم به خرید کاربران می‌باشند زیرا کاربران به دنبال آن هستند که از تجربیات خرید و یا مصرف سایر کاربران مطلع شوند. 


طراحی سایت فروشگاهی در کرج



دسته بندی محصولات:

حتما محصولات را دسته‌بندی کنید. موجود و ناموجود بودن محصولات را نمایش دهید. برای پیدا کردن راحت آنها قابلیت فیلترهایی مثل برند، سایز، رنگ و.. را در سایت قرار دهید.

درج نظرسنجی:

گزینه نظرسنجی برای محصولات بسیار در جلب اعتماد مشتریان موثر است. همچنین گزینه‌ی پنج ستاره برای امتیاز دادن برای هر محصول را در کنارش قرار دهید.

سهولت در فرآیند خرید:

از موارد تاثیرگذار در تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سهولت در فرآیند خرید است. محل قرار گرفتن دکمه‌های خرید، سبد خرید، پرداخت وجه، روش ارسال و … که در فرآیند خرید تاثیر دارند را بهینه‌سازی کنید. فقط اطلاعات ضروری مشتری را دریافت کنید. از دریافت اطلاعات اضافی و پیچیدگی در مراحل ثبت نام و تکمیل خرید جدا خودداری نمایید.  

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی در بلند مدت نتیجه می‌دهد و سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سمت سایت شما روانه می‌کند.

حتما محصولاتتان را درسایت‌های ترب، ایمالز و دیجی کالا  بگذارید زیرا این سایت‌ها بازدیدکننده‌ی زیاد دارند و کانال ورودی خوبی برای شما هستند. اما موثرترین راه استفاده از خدمات گروه تخصصی طراحی سایت بیاسا است چون تمام این نکات را رعایت می‌کند.

بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا:

با توجه به نوسانات قیمت بازار، قیمت محصولات خود را به روز کنید و آخرین تغییرات قیمت را در آنها اعمال نمایید.


نکته‌ی سئو: در صفحات مشخصات کالا حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید تا رتبه‌ی سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز

در کرج شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج از کلیه فاکتورهایی که در محاسبه قیمت طراحی سایت موثر است مطلع شوید.

همچنین هزینه ساخت سایت در گوگل را می‌توانید از سایت byasaa.com استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت بیاسا تماس بگیرید.

شماره مشاوره رایگان شرکت بیاسا:

09391032366

09354256725

02633533961

 

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج : 

برای تعیین بهترین شرکت برای طراحی سایت کرج بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید.

پیشینه گروه طراحی سایت را بررسی کنید:

پیشینه شرکت، اعتبار یک سایت فروشگاهی را تعیین می‌کند. برخی از شرکتها با قرار گرفتن در محله‌های بالای شهر خودشان را برتر نشان می‌دهند اما برتری شرکت به دانش نیروی انسانی، سوابق پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند، می‌باشد. 

سایت‌هایی که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده‌اند:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نمونه سایت‌هایی که از قبل انجام داده سر بزنید تا از کیفیت کار آن گروه مطلع شوید.

نحوه‌ی پشتیبانی:

در دراز مدت نیاز کارفرما و جامعه تغییر می‌کند. شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی مناسبی را در دراز مدت برای کارفرما انجام دهند.

قرارداد مکتوب:

حتما برای شروع همکاری قراردادی بین کارفرما و شرکت طراح سایت منعقد شود.

در طراحی از هاست ارزان استفاده نکنند:

طراحی سایت یک کار خدماتی است پس قیمت‌های متفاوت دارد. متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی وبسایت برای کاهش قیمت از هاست ارزان استفاده می‌کنند و حاضر نیستند مبلغ سود خود را کاهش دهند. لذا برای طراحی سایت به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید، بلکه به دنبال مناسب‌ترین قیمت باشید که تمام خواسته و نیازهایتان را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی)مقاله را مطالعه فرمایید. 

 

کلام آخر:

برای طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که در طول مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. اگر بخواهیم بصورت مختصر آنها را نام ببریم: طراحی قالب و ساختار اختصاصی سایت – افزایش سرعت لود سایت – انتخاب درست عکس و گرافیک – نصب افزونه وردپرس – بارگذاری محتوا – جستجوی آسان با بهینه‌سازی محتوا و سئو –  بررسی بازار قبل از طراحی سایت فروشگاهی – نوشتن شرح محصولات – انتخاب تصویر کالا در سایت فروشگاهی – بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا – با مشتریان آنلاین فروشگاهی خود در ارتباط باشید. برای مشاهده‌ی نمونه سایت فروشگاهی به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره مشاور رایگان کسب و کار و طراحی سایت بیاسا: 

09391032366

09354256725

02633533961

 


سوالات متداول:

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج چقدر است؟

برای آگاهی از طراحی سایت فروشگاهی در کرج می توانید به سایت byasaa.com مراجعه نمایید و یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.
09354256725
09391032366
02633533961

مدت زمان طراحی سایت فروشگاهی در کرج چقدر طول می کشد؟

سایتهایی که شرکت بیاسا با وردپرس طراحی می شوند حدود یک هفته کاری پس از دریافت هاست و دامین طول می کشد. اگر نیاز به کدنویسی باشد. حدود 1 تا 2 ماه بنا به حجم و زبان کدنویسی طول می کشد.

آیا طراحی سایت فروشگاهی در کرج با وردپرس قابل طراحی است؟

بله سایتهای پربازید و قوی فروشگاهی همه با وردپرس طراحی شده است.

سئو سایت هم جزو خدمات شرکت طراحی سایت بیاسا می باشد؟

بله سئو سایت seo و دیجیتال مارکتینگ جزو خدمات شرکت بیاسا می باشد.

روش‌های طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی به دو مدل انجام می‌شود. کارفرمایان عزیز با توجه به بودجه‌ی خود می‌توانند یکی از این روشها را انتخاب نموده و سایت برای کسب و کار خود سفارش دهند. 

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در کرج 

در سال‌های قبل طراحی وبسایت فقط مختص برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای بود و برای طراحی یک سایت ساده باید هزاران خط برنامه نوشته می‌شد ولی امروزه یک سری قالب‌های وردپرس آماده‌ای وجود دارد که بیشتر فروشگاههای اینترنتی را می‌توانید با آنها راه‌‌اندازی کنید. از مزیت‌های این روش متن باز بودن آن است یعنی هر برنامه‌نویسی براحتی تغییرات مورد نیازتان را به هسته اصلی آن اضافه می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم وردپرس قابلیت اضافه‌کردن افزونه‌ها می‌باشد. با بکارگیری افزونه‌ها امکان مدیریت، گزارش‌گیری فروش محصولات، نصب درگاه پرداخت و … میسر می‌شود.

نکته سئو: صاحبان کسب و کار به این نکته توجه فرمایید که صرفاً با طراحی سایت موفق به کسب درآمد از طریق آن نخواهید بود بلکه نکته مهم سئو سایت می باشد. شما با مطالعه‌ی مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه  با نکات اصلی سئو و افزایش رتبه آشنا خواهید شد. 

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با کد نویسی در کرج :

 

اگر قصد دارید سایتی داشته‌ باشید که فقط برای شما شخصی‌سازی شود به کد نویسی گسترده‌ای نیاز دارد و مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بالایی است. هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس می‌باشد. 

 

قبل از اقدام به طراحی سایت، مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج را مطالعه فرمایید.



طراحی سایت فروشگاهی در کرج



برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی home page را چگونه طراحی کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی کاتولوگ محصولات شما است. ویرایش فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از کاتالوگ‌های فیزیکی و کاغذی می‌باشد. پس اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خرده فروشی، طراحی صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی یا home page می‌باشد. زیرا اولین صفحه‌ای که برای کاربران باز می‌شود همین صفحه است. پس باید بسیار مفید، تاثیرگذار، ساده و کاربرپسند طراحی شود تا مشتری تشویق بشود به صفحات دیگر سایت شما سر بزند.
  

استانداردهای صفحه‌ی اول سایت فروشگاهی :

1- دامنه‌ی سایت:

برای فروشگاه‌تان دامنه‌ی مناسب انتخاب کنید. منظور از دامنه همان نام سایت شما است که کاربران آن را در گوگل تایپ می‌کنند.

دامنه باید کوتاه و مرتبط با فعالیتتان باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند به‌طوریکه وقتی نام شما را می‌شنود و یا در گوگل می‌بیند خلاصه‌ای از حیطه فعالیتتان در ذهنش تداعی شود. برای انتخاب دامنه از عدد، علایم نگارشی و نام سایر کشورها استفاده نکنید.

نکته‌ی سئو: پیشنهاد می‌شود در صورت امکان کلمه‌ی کلیدی را در نام دامنه قرار دهید.

2- لگو و نشان تجاری:

لگو یا نشان تجاری و نام برندتان را در بالای صفحه قرار دهید. در متن بلاگ‌هایی که می‌نویسید حتما با برندتان را چندین بار تکرار کنید.

3- شماره تماس:

شماره تماسی که کاربران بتوانند از طریق سایت با شما تماس بگیرند را در بالای صفحه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود این شماره به‌صورت متحرک باشد تا جلب توجه کند.

4- کادر محصولات پرفروش یا تخفیف‌دار:

نمایش محصولات دارای تخفیفات ویژه و محصولات پرفروش برای جلب توجه مشتری در بالای صفحه قرار دهید. اگر تخفیف فصلی‌، دوره ای و یا پیشنهاد ویژه دارید حتما نوع تخفیف را در عنوان آن بنویسید.

5- منو:

منویی از دسته بندی محصولاتتان طراحی کنید زیرا باعث می‌شود تا مشتری از سر فصل موضوعات و محصولات آگاهی پیدا کند. به دلیل زیاد بودن تعداد صفحات سایت فروشگاهی، منو به مشتری در پیمایش سایت کمک می‌کند. حتما در صفحه‌ی اول سایت امکان سرچ را نیز قرار دهید.

6- باکس محتوا:

خلاصه‌ای از محصولات و خدمات خود را به‌طور مختصر در باکس محتوا توضیح دهید. مسئله‌ای که باعث می‌شود شما به عنوان یک گزینه اصلی در ذهن مشتری بمانید خاص بودن محتوای سایت فروشگاهی شماست.

7- خبرنامه:

خلاصه‌ای از اخبار شرکت را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید و بروز نگه‌دارید. این کار باعث افزایش ترافیک در سایت می‌شود .

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 


۸- صفحه‌ی تماس با ما:

در طراحی صفحه‌ی تماس با ما یا درباره‌ی ما، راه های ارتباطی با مشتریان را قرار دهید. اگر فروشگاه شما مکان فیزیکی دارد، آدرس مکان، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ی گوگل مپ را در آن صفحه قرار دهید.

۹- طراحی فوتر:

در پایین صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی شماره تماس، آدرس شرکت را قرار دهید زیرا باعث افزایش اطمینان مشتری می‌شود.

نکته‌ی سئو: عنوان کلمات کلیدی صفحه های اصلی را در فوتر قرار دهید و به صفحات مربوطه لینک بدهید. مثلا برای سایت فروش طلا، فروش دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا را در فوتر قرار دهید و هر کدام را به صفحات مربوطه لینک بدهید.

10- چت آنلاین:

در صفحه اول و تمام صفحات امکان چت آنلاین را قرار دهید. اگر برای کاربران در هر جایی از سایت سوالی پیش آمد، سریعا با تیم پشتیبانی مطرح کنند تا از خرید منصرف نشوند. این نکته موجب افزایش تعامل با مشتری می‌گردد.  

11- گرافیک:

در صفحه‌ی اصلی عکس‌های سبک، کم حجم و مرتبط استفاده کنید تا سرعت لود سایت را پایین نیاورید.

مطالعه فرمایید: چرا سایت آرایشی و بهداشتی طراحی کنیم؟

 

12- نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد که از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت و معدن اعطا می‌گردد، را حتما دریافت کنید. وجود نهادهای امنیتی قوی در کشور موجب افزایش اطمینان خاطر کاربران جهت خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. خیال مشتری را راحت کنید که کلاهبرداری انجام نمی‌شود.  

اینماد، مجوز کسب و کار اینترنتی و هر نوع مجوز دیگری که موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود را اخذ کنید و در پایین صفحه قرار دهید.  

13- محیط کاربری:

محیط کاربردی سایت را حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید. اگر سایت شما محیطی با سبک مدرن و زیبا نداشته باشد، مشتری علاقه زیادی برای خرید از سایت شما نخواهد داشت و حتی سایت شما را به دوستان خود معرفی نمی‌کند. 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



14- معرفی به دوستان:

برای معرفی به دوستان و طرح‌های تخفیف، صفحه‌ای جدا طراحی کنید. مشتری‌ها با ارسال لینک به دوستانشان از طرح‌های تخفیفی که برایشان در نظر گرفته‌اید بهره‌مند می‌شوند.

15- شبکه‌های اجتماعی:

لینک شبکه‌های اجتماعی را در پایین صفحه قرار داده و لینک‌سازی نمایید. کاربران فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنند بلکه به سایت‌های دیگر هم سر می‌زنند. لذا با اشتراک گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی پل ارتباطی بین خود و دیگر کاربران ایجاد کنید تا با این کار مخاطبانتان افزایش و تبلیغات شما گسترش یاید.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای سایتهای فروشگاهی طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ 

برای جواب به این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید تا با تفاوت طراحی سایت با طراحی پیج اینستاگرام مطلع شوید. 

 

16- امنیت سایت:

امنیت سایت را بالا ببرید زیرا بازار به شدت رقابتی است. با پیشرفت سایت فروشگاه آنلاین شما، سایت‌های دیگر به فکر تخریب سایت شما در فضای مجازی خواهند افتاد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق از ضد هک بودن سایت خود مطمئن باشید. در سایت شما به‌طور روزمره اطلاعات زیادی در جریان است و برای اینکه اطلاعات شما و کاربرهایتان حفظ شود نیاز به پشتیبان قوی از سایت دارید تا از نفوذ هکرها جلوگیری کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



17- سوالات متداول:

پاسخ به سوالات متداول را در پایین صفحه قرار دهید تا کاربران پاسخ سوالات پرتکرار را در آنجا پیدا کنند.

1۸- وبلاگ:

در صفحه اصلی دسترسی به وبلاگ را قرار دهید. قدرتمندترین بخش طراحی سایت برای تولید محتوای متنی و سئوی سایت همین قسمت وبلاگ ها می‌باشد .

شما در قسمت وبلاگ بی‌نهایت مطلب می‌توانید تولید و انتشار بدهید. برای تولید محتوا می‌توانید از متن، صوت، فیلم، عکس، نمودار و PDF استفاده کنید. مطالب را از سایت‌های دیگر کپی نکنید زیرا الگوریتم‌های گوگل به‌شدت بر روی این موضوع هوشمند هستند.

برای تولید محتوا می‌توانید از خواص مواد اولیه محصولات، نحوه تولید محصولات، استانداردها، نکات خرید، فروش، نگهداری، ترکیب و تشخصیص  آنها محتوا تولید کنید.

نکات سئوی سایت را حتما رعایت نمایید زیرا در صورتیکه صفحات سایت شما روی کلمات کلیدی سئو شده‌ باشد، می‌توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

شرکت‌های زیادی سئو سایت در کرج انجام می‌دهند مانند lidoma ، seoalborz ، karajwebco ، mershina ، sargonco ، byasaa . شرکت طراحی سایت byasaa یکی از بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت در کرج است. شعار آن مجموعه وفاداری به مشتری می‌باشد زیرا از ایده تا برندسازی، از طراحی تا تبلیغات آنلاین در تمام مراحل لحظه به لحظه در کنار شما هستند.  

اعضاء اصلی تیم طراحی سایت شرکت بیاسا عضو تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین می‌باشند و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی اقدام به سئو و بهینه‌سازی سایت می‌نماید. برای اطلاع از قیمت طراحی و سئو سایت به آدرس byasaa.com مراجعه فرمایید.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی محصولات را چگونه طراحی کنیم؟ 

فروشگاه‌های آنلاین از قبل محبوب‌تر شده‌اند زیرا با پیدایش تجارت آنلاین تجار برای تجارت حد و مرزی ندارند، واسطه‌ها حذف شده و فروشگاهها محصولات خود را بدون واسط به دورترین نقاط ایران ارسال می‌کنند .

صفحه‌ی محصول را چگونه باید طراحی کنیم؟

گرافیک صفحه‌ی محصول:

در صفحه‌ی محصول عکس 360 درجه از کالاهای خود قرار دهید به‌طوریکه مشتری احساس کند محصول شما را در دستانش گرفته‌است و می‌چرخاند. عکس‌های تمام زاویه باید کاملا شفاف و حرفه‌ای گرفته‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات فنی کالا یا محصول خود را بسیار قانع کننده بنویسید به‌طوریکه مشتری با مطالعه‌ی آن مجاب شود کالای شما را بخرد. از کلمات ساده، راحت و پر کاربرد استفاده کنید زیرا مخاطبان شما از اقشار مختلف جامعه با سطح سواد متفاوت هستند درک کلمات پیچیده برایشان ناخوشایند است. لذا از کلمات تخصصی کمتر استفاده کنید تا مطالب شما جذاب و گیرا باشد.

نکته‌ی سئو: در قسمت توضیحات فنی حتما کلمات کلیدی محصولات خود را چندین بار تکرار کنید، موجب بهبود سئوی سایت می‌شود. اگر توضیح محصولاتتان زیاد است آن را به‌صورت لیست نمایش دهید.


درگاه پرداخت:

بعد از دریافت اینماد برای دریافت درگاه بانکی اقدام کنید. زیرا کاربر پس از تصمیم به خرید، وجه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.

تنظیم زمان ارسال:

درمورد زمان ارسال انعطاف‌پذیر باشید زیرا یکی از چالش‌های اصلی خرید اینترنتی زمان دریافت کالا می‌باشد. در طول روز اکثر افراد شاغل در منزل نیستند لذا برای زمان دریافت سفارشات کاربرانتان محدودیت زمانی نگذارید و زمان ارسال را به انتخاب مشتریان خود قرار دهید.

نظرات کاربران:

نظرات کاربران بخش مهمی برای تصمیم به خرید کاربران می‌باشند زیرا کاربران به دنبال آن هستند که از تجربیات خرید و یا مصرف سایر کاربران مطلع شوند. 


طراحی سایت فروشگاهی در کرج



دسته بندی محصولات:

حتما محصولات را دسته‌بندی کنید. موجود و ناموجود بودن محصولات را نمایش دهید. برای پیدا کردن راحت آنها قابلیت فیلترهایی مثل برند، سایز، رنگ و.. را در سایت قرار دهید.

درج نظرسنجی:

گزینه نظرسنجی برای محصولات بسیار در جلب اعتماد مشتریان موثر است. همچنین گزینه‌ی پنج ستاره برای امتیاز دادن برای هر محصول را در کنارش قرار دهید.

سهولت در فرآیند خرید:

از موارد تاثیرگذار در تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سهولت در فرآیند خرید است. محل قرار گرفتن دکمه‌های خرید، سبد خرید، پرداخت وجه، روش ارسال و … که در فرآیند خرید تاثیر دارند را بهینه‌سازی کنید. فقط اطلاعات ضروری مشتری را دریافت کنید. از دریافت اطلاعات اضافی و پیچیدگی در مراحل ثبت نام و تکمیل خرید جدا خودداری نمایید.  

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی در بلند مدت نتیجه می‌دهد و سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سمت سایت شما روانه می‌کند.

حتما محصولاتتان را درسایت‌های ترب، ایمالز و دیجی کالا  بگذارید زیرا این سایت‌ها بازدیدکننده‌ی زیاد دارند و کانال ورودی خوبی برای شما هستند. اما موثرترین راه استفاده از خدمات گروه تخصصی طراحی سایت بیاسا است چون تمام این نکات را رعایت می‌کند.

بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا:

با توجه به نوسانات قیمت بازار، قیمت محصولات خود را به روز کنید و آخرین تغییرات قیمت را در آنها اعمال نمایید.


نکته‌ی سئو: در صفحات مشخصات کالا حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید تا رتبه‌ی سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز

در کرج شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج از کلیه فاکتورهایی که در محاسبه قیمت طراحی سایت موثر است مطلع شوید.

همچنین هزینه ساخت سایت در گوگل را می‌توانید از سایت byasaa.com استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت بیاسا تماس بگیرید.

شماره مشاوره رایگان شرکت بیاسا:

09391032366

09354256725

02633533961

 

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج : 

برای تعیین بهترین شرکت برای طراحی سایت کرج بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید.

پیشینه گروه طراحی سایت را بررسی کنید:

پیشینه شرکت، اعتبار یک سایت فروشگاهی را تعیین می‌کند. برخی از شرکتها با قرار گرفتن در محله‌های بالای شهر خودشان را برتر نشان می‌دهند اما برتری شرکت به دانش نیروی انسانی، سوابق پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند، می‌باشد. 

سایت‌هایی که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده‌اند:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نمونه سایت‌هایی که از قبل انجام داده سر بزنید تا از کیفیت کار آن گروه مطلع شوید.

نحوه‌ی پشتیبانی:

در دراز مدت نیاز کارفرما و جامعه تغییر می‌کند. شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی مناسبی را در دراز مدت برای کارفرما انجام دهند.

قرارداد مکتوب:

حتما برای شروع همکاری قراردادی بین کارفرما و شرکت طراح سایت منعقد شود.

در طراحی از هاست ارزان استفاده نکنند:

طراحی سایت یک کار خدماتی است پس قیمت‌های متفاوت دارد. متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی وبسایت برای کاهش قیمت از هاست ارزان استفاده می‌کنند و حاضر نیستند مبلغ سود خود را کاهش دهند. لذا برای طراحی سایت به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید، بلکه به دنبال مناسب‌ترین قیمت باشید که تمام خواسته و نیازهایتان را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی)مقاله را مطالعه فرمایید. 

 

کلام آخر:

برای طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که در طول مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. اگر بخواهیم بصورت مختصر آنها را نام ببریم: طراحی قالب و ساختار اختصاصی سایت – افزایش سرعت لود سایت – انتخاب درست عکس و گرافیک – نصب افزونه وردپرس – بارگذاری محتوا – جستجوی آسان با بهینه‌سازی محتوا و سئو –  بررسی بازار قبل از طراحی سایت فروشگاهی – نوشتن شرح محصولات – انتخاب تصویر کالا در سایت فروشگاهی – بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا – با مشتریان آنلاین فروشگاهی خود در ارتباط باشید. برای مشاهده‌ی نمونه سایت فروشگاهی به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره مشاور رایگان کسب و کار و طراحی سایت بیاسا: 

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در کرج 

در سال‌های قبل طراحی وبسایت فقط مختص برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای بود و برای طراحی یک سایت ساده باید هزاران خط برنامه نوشته می‌شد ولی امروزه یک سری قالب‌های وردپرس آماده‌ای وجود دارد که بیشتر فروشگاههای اینترنتی را می‌توانید با آنها راه‌‌اندازی کنید. از مزیت‌های این روش متن باز بودن آن است یعنی هر برنامه‌نویسی براحتی تغییرات مورد نیازتان را به هسته اصلی آن اضافه می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم وردپرس قابلیت اضافه‌کردن افزونه‌ها می‌باشد. با بکارگیری افزونه‌ها امکان مدیریت، گزارش‌گیری فروش محصولات، نصب درگاه پرداخت و … میسر می‌شود.

نکته سئو: صاحبان کسب و کار به این نکته توجه فرمایید که صرفاً با طراحی سایت موفق به کسب درآمد از طریق آن نخواهید بود بلکه نکته مهم سئو سایت می باشد. شما با مطالعه‌ی مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه  با نکات اصلی سئو و افزایش رتبه آشنا خواهید شد. 

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با کد نویسی در کرج :

 

اگر قصد دارید سایتی داشته‌ باشید که فقط برای شما شخصی‌سازی شود به کد نویسی گسترده‌ای نیاز دارد و مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بالایی است. هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس می‌باشد. 

 

قبل از اقدام به طراحی سایت، مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج را مطالعه فرمایید.



طراحی سایت فروشگاهی در کرج



برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی home page را چگونه طراحی کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی کاتولوگ محصولات شما است. ویرایش فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از کاتالوگ‌های فیزیکی و کاغذی می‌باشد. پس اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خرده فروشی، طراحی صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی یا home page می‌باشد. زیرا اولین صفحه‌ای که برای کاربران باز می‌شود همین صفحه است. پس باید بسیار مفید، تاثیرگذار، ساده و کاربرپسند طراحی شود تا مشتری تشویق بشود به صفحات دیگر سایت شما سر بزند.
  

استانداردهای صفحه‌ی اول سایت فروشگاهی :

1- دامنه‌ی سایت:

برای فروشگاه‌تان دامنه‌ی مناسب انتخاب کنید. منظور از دامنه همان نام سایت شما است که کاربران آن را در گوگل تایپ می‌کنند.

دامنه باید کوتاه و مرتبط با فعالیتتان باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند به‌طوریکه وقتی نام شما را می‌شنود و یا در گوگل می‌بیند خلاصه‌ای از حیطه فعالیتتان در ذهنش تداعی شود. برای انتخاب دامنه از عدد، علایم نگارشی و نام سایر کشورها استفاده نکنید.

نکته‌ی سئو: پیشنهاد می‌شود در صورت امکان کلمه‌ی کلیدی را در نام دامنه قرار دهید.

2- لگو و نشان تجاری:

لگو یا نشان تجاری و نام برندتان را در بالای صفحه قرار دهید. در متن بلاگ‌هایی که می‌نویسید حتما با برندتان را چندین بار تکرار کنید.

3- شماره تماس:

شماره تماسی که کاربران بتوانند از طریق سایت با شما تماس بگیرند را در بالای صفحه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود این شماره به‌صورت متحرک باشد تا جلب توجه کند.

4- کادر محصولات پرفروش یا تخفیف‌دار:

نمایش محصولات دارای تخفیفات ویژه و محصولات پرفروش برای جلب توجه مشتری در بالای صفحه قرار دهید. اگر تخفیف فصلی‌، دوره ای و یا پیشنهاد ویژه دارید حتما نوع تخفیف را در عنوان آن بنویسید.

5- منو:

منویی از دسته بندی محصولاتتان طراحی کنید زیرا باعث می‌شود تا مشتری از سر فصل موضوعات و محصولات آگاهی پیدا کند. به دلیل زیاد بودن تعداد صفحات سایت فروشگاهی، منو به مشتری در پیمایش سایت کمک می‌کند. حتما در صفحه‌ی اول سایت امکان سرچ را نیز قرار دهید.

6- باکس محتوا:

خلاصه‌ای از محصولات و خدمات خود را به‌طور مختصر در باکس محتوا توضیح دهید. مسئله‌ای که باعث می‌شود شما به عنوان یک گزینه اصلی در ذهن مشتری بمانید خاص بودن محتوای سایت فروشگاهی شماست.

7- خبرنامه:

خلاصه‌ای از اخبار شرکت را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید و بروز نگه‌دارید. این کار باعث افزایش ترافیک در سایت می‌شود .

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 


۸- صفحه‌ی تماس با ما:

در طراحی صفحه‌ی تماس با ما یا درباره‌ی ما، راه های ارتباطی با مشتریان را قرار دهید. اگر فروشگاه شما مکان فیزیکی دارد، آدرس مکان، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ی گوگل مپ را در آن صفحه قرار دهید.

۹- طراحی فوتر:

در پایین صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی شماره تماس، آدرس شرکت را قرار دهید زیرا باعث افزایش اطمینان مشتری می‌شود.

نکته‌ی سئو: عنوان کلمات کلیدی صفحه های اصلی را در فوتر قرار دهید و به صفحات مربوطه لینک بدهید. مثلا برای سایت فروش طلا، فروش دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا را در فوتر قرار دهید و هر کدام را به صفحات مربوطه لینک بدهید.

10- چت آنلاین:

در صفحه اول و تمام صفحات امکان چت آنلاین را قرار دهید. اگر برای کاربران در هر جایی از سایت سوالی پیش آمد، سریعا با تیم پشتیبانی مطرح کنند تا از خرید منصرف نشوند. این نکته موجب افزایش تعامل با مشتری می‌گردد.  

11- گرافیک:

در صفحه‌ی اصلی عکس‌های سبک، کم حجم و مرتبط استفاده کنید تا سرعت لود سایت را پایین نیاورید.

مطالعه فرمایید: چرا سایت آرایشی و بهداشتی طراحی کنیم؟

 

12- نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد که از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت و معدن اعطا می‌گردد، را حتما دریافت کنید. وجود نهادهای امنیتی قوی در کشور موجب افزایش اطمینان خاطر کاربران جهت خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. خیال مشتری را راحت کنید که کلاهبرداری انجام نمی‌شود.  

اینماد، مجوز کسب و کار اینترنتی و هر نوع مجوز دیگری که موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود را اخذ کنید و در پایین صفحه قرار دهید.  

13- محیط کاربری:

محیط کاربردی سایت را حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید. اگر سایت شما محیطی با سبک مدرن و زیبا نداشته باشد، مشتری علاقه زیادی برای خرید از سایت شما نخواهد داشت و حتی سایت شما را به دوستان خود معرفی نمی‌کند. 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



14- معرفی به دوستان:

برای معرفی به دوستان و طرح‌های تخفیف، صفحه‌ای جدا طراحی کنید. مشتری‌ها با ارسال لینک به دوستانشان از طرح‌های تخفیفی که برایشان در نظر گرفته‌اید بهره‌مند می‌شوند.

15- شبکه‌های اجتماعی:

لینک شبکه‌های اجتماعی را در پایین صفحه قرار داده و لینک‌سازی نمایید. کاربران فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنند بلکه به سایت‌های دیگر هم سر می‌زنند. لذا با اشتراک گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی پل ارتباطی بین خود و دیگر کاربران ایجاد کنید تا با این کار مخاطبانتان افزایش و تبلیغات شما گسترش یاید.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای سایتهای فروشگاهی طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ 

برای جواب به این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید تا با تفاوت طراحی سایت با طراحی پیج اینستاگرام مطلع شوید. 

 

16- امنیت سایت:

امنیت سایت را بالا ببرید زیرا بازار به شدت رقابتی است. با پیشرفت سایت فروشگاه آنلاین شما، سایت‌های دیگر به فکر تخریب سایت شما در فضای مجازی خواهند افتاد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق از ضد هک بودن سایت خود مطمئن باشید. در سایت شما به‌طور روزمره اطلاعات زیادی در جریان است و برای اینکه اطلاعات شما و کاربرهایتان حفظ شود نیاز به پشتیبان قوی از سایت دارید تا از نفوذ هکرها جلوگیری کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



17- سوالات متداول:

پاسخ به سوالات متداول را در پایین صفحه قرار دهید تا کاربران پاسخ سوالات پرتکرار را در آنجا پیدا کنند.

1۸- وبلاگ:

در صفحه اصلی دسترسی به وبلاگ را قرار دهید. قدرتمندترین بخش طراحی سایت برای تولید محتوای متنی و سئوی سایت همین قسمت وبلاگ ها می‌باشد .

شما در قسمت وبلاگ بی‌نهایت مطلب می‌توانید تولید و انتشار بدهید. برای تولید محتوا می‌توانید از متن، صوت، فیلم، عکس، نمودار و PDF استفاده کنید. مطالب را از سایت‌های دیگر کپی نکنید زیرا الگوریتم‌های گوگل به‌شدت بر روی این موضوع هوشمند هستند.

برای تولید محتوا می‌توانید از خواص مواد اولیه محصولات، نحوه تولید محصولات، استانداردها، نکات خرید، فروش، نگهداری، ترکیب و تشخصیص  آنها محتوا تولید کنید.

نکات سئوی سایت را حتما رعایت نمایید زیرا در صورتیکه صفحات سایت شما روی کلمات کلیدی سئو شده‌ باشد، می‌توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

شرکت‌های زیادی سئو سایت در کرج انجام می‌دهند مانند lidoma ، seoalborz ، karajwebco ، mershina ، sargonco ، byasaa . شرکت طراحی سایت byasaa یکی از بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت در کرج است. شعار آن مجموعه وفاداری به مشتری می‌باشد زیرا از ایده تا برندسازی، از طراحی تا تبلیغات آنلاین در تمام مراحل لحظه به لحظه در کنار شما هستند.  

اعضاء اصلی تیم طراحی سایت شرکت بیاسا عضو تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین می‌باشند و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی اقدام به سئو و بهینه‌سازی سایت می‌نماید. برای اطلاع از قیمت طراحی و سئو سایت به آدرس byasaa.com مراجعه فرمایید.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی محصولات را چگونه طراحی کنیم؟ 

فروشگاه‌های آنلاین از قبل محبوب‌تر شده‌اند زیرا با پیدایش تجارت آنلاین تجار برای تجارت حد و مرزی ندارند، واسطه‌ها حذف شده و فروشگاهها محصولات خود را بدون واسط به دورترین نقاط ایران ارسال می‌کنند .

صفحه‌ی محصول را چگونه باید طراحی کنیم؟

گرافیک صفحه‌ی محصول:

در صفحه‌ی محصول عکس 360 درجه از کالاهای خود قرار دهید به‌طوریکه مشتری احساس کند محصول شما را در دستانش گرفته‌است و می‌چرخاند. عکس‌های تمام زاویه باید کاملا شفاف و حرفه‌ای گرفته‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات فنی کالا یا محصول خود را بسیار قانع کننده بنویسید به‌طوریکه مشتری با مطالعه‌ی آن مجاب شود کالای شما را بخرد. از کلمات ساده، راحت و پر کاربرد استفاده کنید زیرا مخاطبان شما از اقشار مختلف جامعه با سطح سواد متفاوت هستند درک کلمات پیچیده برایشان ناخوشایند است. لذا از کلمات تخصصی کمتر استفاده کنید تا مطالب شما جذاب و گیرا باشد.

نکته‌ی سئو: در قسمت توضیحات فنی حتما کلمات کلیدی محصولات خود را چندین بار تکرار کنید، موجب بهبود سئوی سایت می‌شود. اگر توضیح محصولاتتان زیاد است آن را به‌صورت لیست نمایش دهید.


درگاه پرداخت:

بعد از دریافت اینماد برای دریافت درگاه بانکی اقدام کنید. زیرا کاربر پس از تصمیم به خرید، وجه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.

تنظیم زمان ارسال:

درمورد زمان ارسال انعطاف‌پذیر باشید زیرا یکی از چالش‌های اصلی خرید اینترنتی زمان دریافت کالا می‌باشد. در طول روز اکثر افراد شاغل در منزل نیستند لذا برای زمان دریافت سفارشات کاربرانتان محدودیت زمانی نگذارید و زمان ارسال را به انتخاب مشتریان خود قرار دهید.

نظرات کاربران:

نظرات کاربران بخش مهمی برای تصمیم به خرید کاربران می‌باشند زیرا کاربران به دنبال آن هستند که از تجربیات خرید و یا مصرف سایر کاربران مطلع شوند. 


طراحی سایت فروشگاهی در کرج



دسته بندی محصولات:

حتما محصولات را دسته‌بندی کنید. موجود و ناموجود بودن محصولات را نمایش دهید. برای پیدا کردن راحت آنها قابلیت فیلترهایی مثل برند، سایز، رنگ و.. را در سایت قرار دهید.

درج نظرسنجی:

گزینه نظرسنجی برای محصولات بسیار در جلب اعتماد مشتریان موثر است. همچنین گزینه‌ی پنج ستاره برای امتیاز دادن برای هر محصول را در کنارش قرار دهید.

سهولت در فرآیند خرید:

از موارد تاثیرگذار در تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سهولت در فرآیند خرید است. محل قرار گرفتن دکمه‌های خرید، سبد خرید، پرداخت وجه، روش ارسال و … که در فرآیند خرید تاثیر دارند را بهینه‌سازی کنید. فقط اطلاعات ضروری مشتری را دریافت کنید. از دریافت اطلاعات اضافی و پیچیدگی در مراحل ثبت نام و تکمیل خرید جدا خودداری نمایید.  

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی در بلند مدت نتیجه می‌دهد و سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سمت سایت شما روانه می‌کند.

حتما محصولاتتان را درسایت‌های ترب، ایمالز و دیجی کالا  بگذارید زیرا این سایت‌ها بازدیدکننده‌ی زیاد دارند و کانال ورودی خوبی برای شما هستند. اما موثرترین راه استفاده از خدمات گروه تخصصی طراحی سایت بیاسا است چون تمام این نکات را رعایت می‌کند.

بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا:

با توجه به نوسانات قیمت بازار، قیمت محصولات خود را به روز کنید و آخرین تغییرات قیمت را در آنها اعمال نمایید.


نکته‌ی سئو: در صفحات مشخصات کالا حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید تا رتبه‌ی سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز

در کرج شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج از کلیه فاکتورهایی که در محاسبه قیمت طراحی سایت موثر است مطلع شوید.

همچنین هزینه ساخت سایت در گوگل را می‌توانید از سایت byasaa.com استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت بیاسا تماس بگیرید.

شماره مشاوره رایگان شرکت بیاسا:

09391032366

09354256725

02633533961

 

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج : 

برای تعیین بهترین شرکت برای طراحی سایت کرج بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید.

پیشینه گروه طراحی سایت را بررسی کنید:

پیشینه شرکت، اعتبار یک سایت فروشگاهی را تعیین می‌کند. برخی از شرکتها با قرار گرفتن در محله‌های بالای شهر خودشان را برتر نشان می‌دهند اما برتری شرکت به دانش نیروی انسانی، سوابق پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند، می‌باشد. 

سایت‌هایی که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده‌اند:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نمونه سایت‌هایی که از قبل انجام داده سر بزنید تا از کیفیت کار آن گروه مطلع شوید.

نحوه‌ی پشتیبانی:

در دراز مدت نیاز کارفرما و جامعه تغییر می‌کند. شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی مناسبی را در دراز مدت برای کارفرما انجام دهند.

قرارداد مکتوب:

حتما برای شروع همکاری قراردادی بین کارفرما و شرکت طراح سایت منعقد شود.

در طراحی از هاست ارزان استفاده نکنند:

طراحی سایت یک کار خدماتی است پس قیمت‌های متفاوت دارد. متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی وبسایت برای کاهش قیمت از هاست ارزان استفاده می‌کنند و حاضر نیستند مبلغ سود خود را کاهش دهند. لذا برای طراحی سایت به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید، بلکه به دنبال مناسب‌ترین قیمت باشید که تمام خواسته و نیازهایتان را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی)مقاله را مطالعه فرمایید. 

 

کلام آخر:

برای طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که در طول مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. اگر بخواهیم بصورت مختصر آنها را نام ببریم: طراحی قالب و ساختار اختصاصی سایت – افزایش سرعت لود سایت – انتخاب درست عکس و گرافیک – نصب افزونه وردپرس – بارگذاری محتوا – جستجوی آسان با بهینه‌سازی محتوا و سئو –  بررسی بازار قبل از طراحی سایت فروشگاهی – نوشتن شرح محصولات – انتخاب تصویر کالا در سایت فروشگاهی – بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا – با مشتریان آنلاین فروشگاهی خود در ارتباط باشید. برای مشاهده‌ی نمونه سایت فروشگاهی به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره مشاور رایگان کسب و کار و طراحی سایت بیاسا: 

09391032366

09354256725

02633533961

 

روش‌های طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی به دو مدل انجام می‌شود. کارفرمایان عزیز با توجه به بودجه‌ی خود می‌توانند یکی از این روشها را انتخاب نموده و سایت برای کسب و کار خود سفارش دهند. 

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در کرج 

در سال‌های قبل طراحی وبسایت فقط مختص برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای بود و برای طراحی یک سایت ساده باید هزاران خط برنامه نوشته می‌شد ولی امروزه یک سری قالب‌های وردپرس آماده‌ای وجود دارد که بیشتر فروشگاههای اینترنتی را می‌توانید با آنها راه‌‌اندازی کنید. از مزیت‌های این روش متن باز بودن آن است یعنی هر برنامه‌نویسی براحتی تغییرات مورد نیازتان را به هسته اصلی آن اضافه می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم وردپرس قابلیت اضافه‌کردن افزونه‌ها می‌باشد. با بکارگیری افزونه‌ها امکان مدیریت، گزارش‌گیری فروش محصولات، نصب درگاه پرداخت و … میسر می‌شود.

نکته سئو: صاحبان کسب و کار به این نکته توجه فرمایید که صرفاً با طراحی سایت موفق به کسب درآمد از طریق آن نخواهید بود بلکه نکته مهم سئو سایت می باشد. شما با مطالعه‌ی مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه  با نکات اصلی سئو و افزایش رتبه آشنا خواهید شد. 

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج:

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با کد نویسی در کرج :

 

اگر قصد دارید سایتی داشته‌ باشید که فقط برای شما شخصی‌سازی شود به کد نویسی گسترده‌ای نیاز دارد و مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بالایی است. هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی سه برابر طراحی سایت با وردپرس می‌باشد. 

 

قبل از اقدام به طراحی سایت، مقاله‌ی طراحی سایت ارزان در کرج را مطالعه فرمایید.



طراحی سایت فروشگاهی در کرج



برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی home page را چگونه طراحی کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی کاتولوگ محصولات شما است. ویرایش فروشگاه اینترنتی خیلی راحت‌تر از کاتالوگ‌های فیزیکی و کاغذی می‌باشد. پس اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خرده فروشی، طراحی صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی یا home page می‌باشد. زیرا اولین صفحه‌ای که برای کاربران باز می‌شود همین صفحه است. پس باید بسیار مفید، تاثیرگذار، ساده و کاربرپسند طراحی شود تا مشتری تشویق بشود به صفحات دیگر سایت شما سر بزند.
  

استانداردهای صفحه‌ی اول سایت فروشگاهی :

1- دامنه‌ی سایت:

برای فروشگاه‌تان دامنه‌ی مناسب انتخاب کنید. منظور از دامنه همان نام سایت شما است که کاربران آن را در گوگل تایپ می‌کنند.

دامنه باید کوتاه و مرتبط با فعالیتتان باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند به‌طوریکه وقتی نام شما را می‌شنود و یا در گوگل می‌بیند خلاصه‌ای از حیطه فعالیتتان در ذهنش تداعی شود. برای انتخاب دامنه از عدد، علایم نگارشی و نام سایر کشورها استفاده نکنید.

نکته‌ی سئو: پیشنهاد می‌شود در صورت امکان کلمه‌ی کلیدی را در نام دامنه قرار دهید.

2- لگو و نشان تجاری:

لگو یا نشان تجاری و نام برندتان را در بالای صفحه قرار دهید. در متن بلاگ‌هایی که می‌نویسید حتما با برندتان را چندین بار تکرار کنید.

3- شماره تماس:

شماره تماسی که کاربران بتوانند از طریق سایت با شما تماس بگیرند را در بالای صفحه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود این شماره به‌صورت متحرک باشد تا جلب توجه کند.

4- کادر محصولات پرفروش یا تخفیف‌دار:

نمایش محصولات دارای تخفیفات ویژه و محصولات پرفروش برای جلب توجه مشتری در بالای صفحه قرار دهید. اگر تخفیف فصلی‌، دوره ای و یا پیشنهاد ویژه دارید حتما نوع تخفیف را در عنوان آن بنویسید.

5- منو:

منویی از دسته بندی محصولاتتان طراحی کنید زیرا باعث می‌شود تا مشتری از سر فصل موضوعات و محصولات آگاهی پیدا کند. به دلیل زیاد بودن تعداد صفحات سایت فروشگاهی، منو به مشتری در پیمایش سایت کمک می‌کند. حتما در صفحه‌ی اول سایت امکان سرچ را نیز قرار دهید.

6- باکس محتوا:

خلاصه‌ای از محصولات و خدمات خود را به‌طور مختصر در باکس محتوا توضیح دهید. مسئله‌ای که باعث می‌شود شما به عنوان یک گزینه اصلی در ذهن مشتری بمانید خاص بودن محتوای سایت فروشگاهی شماست.

7- خبرنامه:

خلاصه‌ای از اخبار شرکت را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید و بروز نگه‌دارید. این کار باعث افزایش ترافیک در سایت می‌شود .

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 


۸- صفحه‌ی تماس با ما:

در طراحی صفحه‌ی تماس با ما یا درباره‌ی ما، راه های ارتباطی با مشتریان را قرار دهید. اگر فروشگاه شما مکان فیزیکی دارد، آدرس مکان، شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌ی گوگل مپ را در آن صفحه قرار دهید.

۹- طراحی فوتر:

در پایین صفحه‌ی اصلی سایت فروشگاهی شماره تماس، آدرس شرکت را قرار دهید زیرا باعث افزایش اطمینان مشتری می‌شود.

نکته‌ی سئو: عنوان کلمات کلیدی صفحه های اصلی را در فوتر قرار دهید و به صفحات مربوطه لینک بدهید. مثلا برای سایت فروش طلا، فروش دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا را در فوتر قرار دهید و هر کدام را به صفحات مربوطه لینک بدهید.

10- چت آنلاین:

در صفحه اول و تمام صفحات امکان چت آنلاین را قرار دهید. اگر برای کاربران در هر جایی از سایت سوالی پیش آمد، سریعا با تیم پشتیبانی مطرح کنند تا از خرید منصرف نشوند. این نکته موجب افزایش تعامل با مشتری می‌گردد.  

11- گرافیک:

در صفحه‌ی اصلی عکس‌های سبک، کم حجم و مرتبط استفاده کنید تا سرعت لود سایت را پایین نیاورید.

مطالعه فرمایید: چرا سایت آرایشی و بهداشتی طراحی کنیم؟

 

12- نماد اعتماد الکترونیک:

اینماد که از مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت و معدن اعطا می‌گردد، را حتما دریافت کنید. وجود نهادهای امنیتی قوی در کشور موجب افزایش اطمینان خاطر کاربران جهت خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. خیال مشتری را راحت کنید که کلاهبرداری انجام نمی‌شود.  

اینماد، مجوز کسب و کار اینترنتی و هر نوع مجوز دیگری که موجب افزایش اعتماد کاربران می‌شود را اخذ کنید و در پایین صفحه قرار دهید.  

13- محیط کاربری:

محیط کاربردی سایت را حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید. اگر سایت شما محیطی با سبک مدرن و زیبا نداشته باشد، مشتری علاقه زیادی برای خرید از سایت شما نخواهد داشت و حتی سایت شما را به دوستان خود معرفی نمی‌کند. 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



14- معرفی به دوستان:

برای معرفی به دوستان و طرح‌های تخفیف، صفحه‌ای جدا طراحی کنید. مشتری‌ها با ارسال لینک به دوستانشان از طرح‌های تخفیفی که برایشان در نظر گرفته‌اید بهره‌مند می‌شوند.

15- شبکه‌های اجتماعی:

لینک شبکه‌های اجتماعی را در پایین صفحه قرار داده و لینک‌سازی نمایید. کاربران فقط از یک شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنند بلکه به سایت‌های دیگر هم سر می‌زنند. لذا با اشتراک گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی پل ارتباطی بین خود و دیگر کاربران ایجاد کنید تا با این کار مخاطبانتان افزایش و تبلیغات شما گسترش یاید.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای سایتهای فروشگاهی طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ 

برای جواب به این سوال مقاله‌ی سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟ را مطالعه فرمایید تا با تفاوت طراحی سایت با طراحی پیج اینستاگرام مطلع شوید. 

 

16- امنیت سایت:

امنیت سایت را بالا ببرید زیرا بازار به شدت رقابتی است. با پیشرفت سایت فروشگاه آنلاین شما، سایت‌های دیگر به فکر تخریب سایت شما در فضای مجازی خواهند افتاد. لذا برای جلوگیری از این اتفاق از ضد هک بودن سایت خود مطمئن باشید. در سایت شما به‌طور روزمره اطلاعات زیادی در جریان است و برای اینکه اطلاعات شما و کاربرهایتان حفظ شود نیاز به پشتیبان قوی از سایت دارید تا از نفوذ هکرها جلوگیری کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج



17- سوالات متداول:

پاسخ به سوالات متداول را در پایین صفحه قرار دهید تا کاربران پاسخ سوالات پرتکرار را در آنجا پیدا کنند.

1۸- وبلاگ:

در صفحه اصلی دسترسی به وبلاگ را قرار دهید. قدرتمندترین بخش طراحی سایت برای تولید محتوای متنی و سئوی سایت همین قسمت وبلاگ ها می‌باشد .

شما در قسمت وبلاگ بی‌نهایت مطلب می‌توانید تولید و انتشار بدهید. برای تولید محتوا می‌توانید از متن، صوت، فیلم، عکس، نمودار و PDF استفاده کنید. مطالب را از سایت‌های دیگر کپی نکنید زیرا الگوریتم‌های گوگل به‌شدت بر روی این موضوع هوشمند هستند.

برای تولید محتوا می‌توانید از خواص مواد اولیه محصولات، نحوه تولید محصولات، استانداردها، نکات خرید، فروش، نگهداری، ترکیب و تشخصیص  آنها محتوا تولید کنید.

نکات سئوی سایت را حتما رعایت نمایید زیرا در صورتیکه صفحات سایت شما روی کلمات کلیدی سئو شده‌ باشد، می‌توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینید.

شرکت‌های زیادی سئو سایت در کرج انجام می‌دهند مانند lidoma ، seoalborz ، karajwebco ، mershina ، sargonco ، byasaa . شرکت طراحی سایت byasaa یکی از بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت در کرج است. شعار آن مجموعه وفاداری به مشتری می‌باشد زیرا از ایده تا برندسازی، از طراحی تا تبلیغات آنلاین در تمام مراحل لحظه به لحظه در کنار شما هستند.  

اعضاء اصلی تیم طراحی سایت شرکت بیاسا عضو تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین می‌باشند و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی اقدام به سئو و بهینه‌سازی سایت می‌نماید. برای اطلاع از قیمت طراحی و سئو سایت به آدرس byasaa.com مراجعه فرمایید.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت در کرج 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج صفحه‌ی محصولات را چگونه طراحی کنیم؟ 

فروشگاه‌های آنلاین از قبل محبوب‌تر شده‌اند زیرا با پیدایش تجارت آنلاین تجار برای تجارت حد و مرزی ندارند، واسطه‌ها حذف شده و فروشگاهها محصولات خود را بدون واسط به دورترین نقاط ایران ارسال می‌کنند .

صفحه‌ی محصول را چگونه باید طراحی کنیم؟

گرافیک صفحه‌ی محصول:

در صفحه‌ی محصول عکس 360 درجه از کالاهای خود قرار دهید به‌طوریکه مشتری احساس کند محصول شما را در دستانش گرفته‌است و می‌چرخاند. عکس‌های تمام زاویه باید کاملا شفاف و حرفه‌ای گرفته‌شوند.

مشخصات فنی:

مشخصات فنی کالا یا محصول خود را بسیار قانع کننده بنویسید به‌طوریکه مشتری با مطالعه‌ی آن مجاب شود کالای شما را بخرد. از کلمات ساده، راحت و پر کاربرد استفاده کنید زیرا مخاطبان شما از اقشار مختلف جامعه با سطح سواد متفاوت هستند درک کلمات پیچیده برایشان ناخوشایند است. لذا از کلمات تخصصی کمتر استفاده کنید تا مطالب شما جذاب و گیرا باشد.

نکته‌ی سئو: در قسمت توضیحات فنی حتما کلمات کلیدی محصولات خود را چندین بار تکرار کنید، موجب بهبود سئوی سایت می‌شود. اگر توضیح محصولاتتان زیاد است آن را به‌صورت لیست نمایش دهید.


درگاه پرداخت:

بعد از دریافت اینماد برای دریافت درگاه بانکی اقدام کنید. زیرا کاربر پس از تصمیم به خرید، وجه را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.

تنظیم زمان ارسال:

درمورد زمان ارسال انعطاف‌پذیر باشید زیرا یکی از چالش‌های اصلی خرید اینترنتی زمان دریافت کالا می‌باشد. در طول روز اکثر افراد شاغل در منزل نیستند لذا برای زمان دریافت سفارشات کاربرانتان محدودیت زمانی نگذارید و زمان ارسال را به انتخاب مشتریان خود قرار دهید.

نظرات کاربران:

نظرات کاربران بخش مهمی برای تصمیم به خرید کاربران می‌باشند زیرا کاربران به دنبال آن هستند که از تجربیات خرید و یا مصرف سایر کاربران مطلع شوند. 


طراحی سایت فروشگاهی در کرج



دسته بندی محصولات:

حتما محصولات را دسته‌بندی کنید. موجود و ناموجود بودن محصولات را نمایش دهید. برای پیدا کردن راحت آنها قابلیت فیلترهایی مثل برند، سایز، رنگ و.. را در سایت قرار دهید.

درج نظرسنجی:

گزینه نظرسنجی برای محصولات بسیار در جلب اعتماد مشتریان موثر است. همچنین گزینه‌ی پنج ستاره برای امتیاز دادن برای هر محصول را در کنارش قرار دهید.

سهولت در فرآیند خرید:

از موارد تاثیرگذار در تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سهولت در فرآیند خرید است. محل قرار گرفتن دکمه‌های خرید، سبد خرید، پرداخت وجه، روش ارسال و … که در فرآیند خرید تاثیر دارند را بهینه‌سازی کنید. فقط اطلاعات ضروری مشتری را دریافت کنید. از دریافت اطلاعات اضافی و پیچیدگی در مراحل ثبت نام و تکمیل خرید جدا خودداری نمایید.  

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی در بلند مدت نتیجه می‌دهد و سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سمت سایت شما روانه می‌کند.

حتما محصولاتتان را درسایت‌های ترب، ایمالز و دیجی کالا  بگذارید زیرا این سایت‌ها بازدیدکننده‌ی زیاد دارند و کانال ورودی خوبی برای شما هستند. اما موثرترین راه استفاده از خدمات گروه تخصصی طراحی سایت بیاسا است چون تمام این نکات را رعایت می‌کند.

بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا:

با توجه به نوسانات قیمت بازار، قیمت محصولات خود را به روز کنید و آخرین تغییرات قیمت را در آنها اعمال نمایید.


نکته‌ی سئو: در صفحات مشخصات کالا حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید تا رتبه‌ی سئوی سایت شما بهبود پیدا کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج




قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج یا البرز

در کرج شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر از تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با مطالعه‌ی مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج از کلیه فاکتورهایی که در محاسبه قیمت طراحی سایت موثر است مطلع شوید.

همچنین هزینه ساخت سایت در گوگل را می‌توانید از سایت byasaa.com استعلام گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت بیاسا تماس بگیرید.

شماره مشاوره رایگان شرکت بیاسا:

09391032366

09354256725

02633533961

 

ویژگی‌های بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج : 

برای تعیین بهترین شرکت برای طراحی سایت کرج بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید.

پیشینه گروه طراحی سایت را بررسی کنید:

پیشینه شرکت، اعتبار یک سایت فروشگاهی را تعیین می‌کند. برخی از شرکتها با قرار گرفتن در محله‌های بالای شهر خودشان را برتر نشان می‌دهند اما برتری شرکت به دانش نیروی انسانی، سوابق پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند، می‌باشد. 

سایت‌هایی که برای کسب و کارهای برند سایت طراحی کرده‌اند:

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت باید به نمونه سایت‌هایی که از قبل انجام داده سر بزنید تا از کیفیت کار آن گروه مطلع شوید.

نحوه‌ی پشتیبانی:

در دراز مدت نیاز کارفرما و جامعه تغییر می‌کند. شرکت طراحی سایت باید پشتیبانی مناسبی را در دراز مدت برای کارفرما انجام دهند.

قرارداد مکتوب:

حتما برای شروع همکاری قراردادی بین کارفرما و شرکت طراح سایت منعقد شود.

در طراحی از هاست ارزان استفاده نکنند:

طراحی سایت یک کار خدماتی است پس قیمت‌های متفاوت دارد. متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی وبسایت برای کاهش قیمت از هاست ارزان استفاده می‌کنند و حاضر نیستند مبلغ سود خود را کاهش دهند. لذا برای طراحی سایت به دنبال پایین‌ترین قیمت نباشید، بلکه به دنبال مناسب‌ترین قیمت باشید که تمام خواسته و نیازهایتان را برطرف کند.

برای کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی)مقاله را مطالعه فرمایید. 

 

کلام آخر:

برای طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که در طول مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. اگر بخواهیم بصورت مختصر آنها را نام ببریم: طراحی قالب و ساختار اختصاصی سایت – افزایش سرعت لود سایت – انتخاب درست عکس و گرافیک – نصب افزونه وردپرس – بارگذاری محتوا – جستجوی آسان با بهینه‌سازی محتوا و سئو –  بررسی بازار قبل از طراحی سایت فروشگاهی – نوشتن شرح محصولات – انتخاب تصویر کالا در سایت فروشگاهی – بروزرسانی قیمت و مشخصات کالا – با مشتریان آنلاین فروشگاهی خود در ارتباط باشید. برای مشاهده‌ی نمونه سایت فروشگاهی به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

شماره مشاور رایگان کسب و کار و طراحی سایت بیاسا: 

09391032366

09354256725

02633533961

 


سوالات متداول:

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج چقدر است؟

برای آگاهی از طراحی سایت فروشگاهی در کرج می توانید به سایت byasaa.com مراجعه نمایید و یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.
09354256725
09391032366
02633533961

مدت زمان طراحی سایت فروشگاهی در کرج چقدر طول می کشد؟

سایتهایی که شرکت بیاسا با وردپرس طراحی می شوند حدود یک هفته کاری پس از دریافت هاست و دامین طول می کشد. اگر نیاز به کدنویسی باشد. حدود 1 تا 2 ماه بنا به حجم و زبان کدنویسی طول می کشد.

آیا طراحی سایت فروشگاهی در کرج با وردپرس قابل طراحی است؟

بله سایتهای پربازید و قوی فروشگاهی همه با وردپرس طراحی شده است.

سئو سایت هم جزو خدمات شرکت طراحی سایت بیاسا می باشد؟

بله سئو سایت seo و دیجیتال مارکتینگ جزو خدمات شرکت بیاسا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *