طراحی سایت خدماتی در کرج

طراحی سایت شرکتی و خدماتی و فروشگاهی


طراحی وب سایت خدماتی در کرج ، پنجره‌ای به سمت تکنولوژی

آیا تا به حال این اتفاق پیش آمده که ماشین لباسشویی حین کار error بده؟ اولین چیزی که به ذهن شما می‌‌رسه چیه؟ در گوگل سرچ کرده و فیلم یا مقاله در مورد error پیدا می‌کنید، اگر نتوانستید مشکل رو رفع کنید، با تعمیراتی تماس می‌گیرید. امروزه اکثر صاحبان کسب و کار خدماتی برای معرفی حرفه‌اشان، طراحی سایت خدماتی در کرج سفارش می‌دهند. محتواهای کاربردی و مشتری پسند از خدماتی که انجام می‌دهند و نیز رضایت‌مندی مشتری تهیه کرده، در قالب عکس، فیلم و مقاله در سایت قرار می‌دهند. 

شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند شرکت بیاسا یکی از شرکتهای طراحی سایت خدماتی در کرج می‌باشد. شما با مطالعه‌ بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (طراحی و سئو با هوش مصنوعی) علت برتری بیاسا را نسبت به سایر رقبا بدانید تا بهتر انتخاب کنید. شما با مراجعه به سایت byasaa.com نمونه کارهای شرکت را ملاحظه فرمایید و جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره‌های ذیل تماس بگیرید.

09391032366

09354256725

02633533961

 

مطالعه نمایید: طراحی سایت ارزان در کرج 

طراحی سایت خدماتی در کرج

 


رشد کسب و کار با طراحی سایت حرفه ای در کرج

کسب و کارهایی که به مشتریان خود نوعی خدمت ارائه می‌دهند، خدماتی محسوب می‌شوند. مثلا پزشک، آرایشگر، تعمیرات خودرو، املاک، تعمیرات لوازم منزل، طراحی سایت و ….

قبل از اقدام به طراحی سایت خدماتی، شما باید مشخص کنید که قصد شما از طراحی سایت چیست؟ در سایت صرفا خدمات خود را معرفی می‌کنید و یا در کنار ارائه خدمات، کالایی هم برای فروش دارید؟

پاسخ به این سوال، شما را در انتخاب نوع قالب طراحی سایت خدماتی با وردپرس کمک می‌کند. زیرا در صورت داشتن فروش آنلاین باید از افزونه‌های مربوط به سبد خرید، درگاه پرداخت، نوع ارسال و … استفاده کنید. در صورتیکه سایت را صرفا برای معرفی خدمات استفاده کنید نیازی به درگاه پرداخت و کد مالیاتی ندارید. همچنین طراحی سایت با وردپرس با قیمت ارزانتری انجام می‌شود. هزینه‌ی طراحی سایت با کدنویسی سه برابر هزینه طراحی سایت با وردپرس می‌باشد.  

البته لازم به توضیح است پس از طراحی سایت ، اگر شما تصمیم به فروش اینترنتی بگیرید می‌توانید از تیم طراحی سایت بخواهید تا این قابلیت را به سایت اضافه نماید.  

مطالعه نمایید: تکنیک‌های پولساز برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج 

طراحی سایت خدماتی در کرج


نکاتی طلایی برای طراحی سایت خدماتی  پر درآمد در کرج

 

1- استفاده از کلمات کلیدی مربوط به کسب و کارتان

کلمات کلیدی یا انکر تکست‌ها، کلماتی هستند که سایت شما با آن کلمات به گوگل معرفی می‌شوند.

مثال: اگر شما در سایت خود کیف می‌فروشید، باید مقاله‌ای درباره خرید محصولتان بگذارید. مثلا شخصی به یک کیف دوشی قرمز زنانه نیاز دارد. کاری که انجام می‌دهد این است که در گوگل کیف دوشی قرمز زنانه را سرچ می‌کند. اگر شما در سایتتان مقاله‌ای درباره کیف دوشی زنانه و یا کیف دوشی قرمز داشته باشید برای شخص به نمایش در می‌آید .


نکته مهم این است که برای پیدا کردن کلمات کلیدی مقاله‌ها باید مانند مشتری فکر کنید. 

پس از طراحی سایت در کرج با نرم افزارهای زیادی مانند moz ،href ،kw finder و…. اقدام به پیدا کردن کلمه کلیدی کسب و کار خود نمایید. البته این کار را شرکت طراح و سئو انجام خواهند داد. بعضی از آن‌ها پولی و بعضی رایگان هستند. پیشنهاد می‌شود قبل از سفارش طراحی سایت شرکتی و یا خدماتی از سختی کلمات کلیدی حوزه‌ی کسب و کارتان مطلع شوید. چرا که بعضی از کلمات کلیدی سختی بالایی دارند و رقبای اصلی شما سایت‌هایی مانند دیجی کالا، ترب، ایمالز و… هستند. قطعا رقابت با این سایت‌ها نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است.

در این مواقع پیشنهاد می‌شود از کلمات کلیدی بلند و مترادف استفاده کنید و بعد از کسب رتبه نسبتا خوب از گوگل، بر روی کلمات کلید کوتاه فعالیت کنید.

طراحی سایت خدماتی در کرج

در سایتتان محتوای کاربرپسند قرار دهید نه محتوای گوگل پسند!

شاید بپرسید فرق محتوای گوگل پسند با محتوای کاربرپسند چیست؟

فرض کنید مقاله‌ای در مورد بلاگری نوشتید و می‌خواهید برای آن عنوانی بنویسید. به این دو عنوان توجه کنید:

” درآمد نجومی از راه بلاگری “

” درآمد از راه بلاگری “

به نظر شما کدام یک کاربرپسند است؟ طبق تحقیقات انجام شده سایت‌هایی که عناوینی مانند درآمد نجومی، درآمد دلاری، درآمد میلیاردی و یا عناوین منفی مانند ” چرا به کیش سفر نکنیم؟ ” را برای مقالات و محتواهای خود قرار می‌دهند، ورودی بیشتری دارند.

پس محتوای کاربرپسند است که یا نیاز مشتری را رفع کند و یا مشکلی از مشکلات کاربر را رفع نماید.

در زیر نمونه‌هایی از محتواهای پر طرف‌دار که شرکت بیاسا در ساخت سایت شخصی و یا ساخت وبسایت شرکتی و خدماتی با ورپرس استفاده می‌کند را شرح خواهیم داد:

طراحی سایت املاک:

کلمه کلیدی مانند ” خرید خانه در غرب تهران، خرید منزل زیر قیمت منطقه پاسداران “

محتواهایی که کاربران را در خرید خانه کمک کند مانند ” چه نکاتی پای معامله خرید خانه باید رعایت شود؟ “

طراحی سایت تعمیرات خودرو:

کلمه کلیدی بلندی مانند ” تعمیر خودروهای انژکتوری در کرج ، تعمیر خودرو در محل “

محتواهای که به کاربران آموزش می‌دهد مشکلات جزیی خودرو را خودشان بدون مراجعه به مکانیک رفع کنند، بسیار محتوای کاربرپسندی هستند. مثلا ” چطور عیب مشکل برق خودرو را تشخیص دهیم؟ “


طراحی سایت خدماتی در کرج


طراحی سایت پزشکی:

کلمه کلیدی مانند ” پزشک متخصص کوکان در کرج “

محتواهایی مانند ” نحوه ی درمان خانگی، نحوه ی تشخیص بیماری‌ها، موقع بروز حادثه قبل از رسیدن اورژانس چه کار کنیم؟ ورزش‌های مناسب بیماری دیسک کمر ” محتواهای از این قبیل بسیار کاربرپسند است.

مطالعه فرمایید: طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در کرج با نوبت‌دهی آنلاین و تشکیل پرونده

 

 

طراحی سایت خدماتی در کرج


طراحی سایت آرایشی و بهداشتی:

کلمه کلیدی مانند ” کاشت ناخن ارزان در کرج “

محتواهای مانند ” چطور خود را آرایش کنیم، اصل و فیک بودن لوازم آرایش را از کجا بفهمیم؟ ” کاربرپسند است.

جهت طراحی سایت آرایشی و بهداشتی حتما به صفحات معرفی خدمات خود دقت کافی را داشته باشید. محتوای صفحات از 1700 کلمه کمتر نباشد. 

 

طراحی سایت تعمیرات لوازم منزل:

کلمه کلیدی مانند ” تعمیر لوازم برقی منزل در کرج “

محتواهای مانند ” اخطارهای ماشین لباسشویی را بشناسیم و یا چطور فیلتر یخچال ساید بای ساید را عوض کنیم؟  ”

طراحی سایت خدماتی در کرج


طراحی سایت بیمه :

کلمه کلیدی مانند ” صدور بیمه نامه خودرو آنلاین و یا بیمه تکمیلی انفرادی آنلاین “

محتواهای مانند ” مزایای استفاده از بیمه تکمیلی انفرادی چیست؟ و یا مقایسه خدمات انواع بیمه‌های درمانی ” محتوای کاربرپسند است.



مطالعه فرمایید: طراحی سایت نوبت‌دهی و رزرو آنلاین بهمراه اپلیکیشن رزرواسیون

 

طراحی سایت وکالت:

کلمه کلیدی مانند ” وکالت پرونده حقوقی آنلاین “

محتواهای مانند ” قوانین پرونده‌های حقوقی را بیشتر بشناسیم  و یا راه‌های رفع شکایت از ملک قولنامه‌ای ”

طراحی سایت خدماتی در کرج

 

2- خدمات طراحی اپلیکیشن در کرج 

امروزه اکثر کسب و کارها در کنار سایت، اپلیکیشن موبایل نیز سفارش می‌دهند. مثلا سازمان بیمه سینا در کافه بازار و مایکت اپلیکیشن موبایل قرار داده که با دانلود و نصب آن، کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد، تعرفه‌های درمانی، پنل کاربری، … قابل مشاهده است.  

یکی از خدمات شرکت طراحی سایت بیاسا مربوط به طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید در کرج می‌باشد که با نرم افزارهای کاتلین و جاوا برنامه‌نویسی می‌شود. 

نمونه اپلیکیشن موبایل اندروید به نام “ اپلیکیشن کنترل والدین بیاسا ” در کافه بازار موجود است.  

تحقیقات نشان داده است که بیشترین ورودی سایتها از طریق موبایل می‌باشد لذا کسب و کارها بعد از راه‌اندازی سایت حتما به فکر راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل باشند تا حجم بالای کاربران را از دست ندهید.   

شماره تلفن مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن موبایل: 

09354256725

09391032366

02633533961 

 

مطالعه فرمایید: طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید (طراحی سایت، سئو اولیه و مشاوره رایگان)

 

3- سئوی سایت در کرج را حرفه‌ای انجام دهید

سئو seo (Search Engine Optimization) بهینه سازی صفحات وبسایت برای موتورهای جستجو می‌باشد.

سئو به زبان ساده یعنی وقتی شما محتوایی داخل سایت قرار می‌دهید گوگل طبق الگوریتم‌هایی این محتوا را در دیتابیس خود قرار داده. هنگامیکه کاربر مطلبی را در گوگل سرچ می‌کند خزنده‌های گوگل در دیتابیس جستجو کرده و محتوایی نزدیک به آن مطلب را استخراج می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود جهت سئو و بهینه سازی سایت از تیم‌های حرفه‌ای مانند شرکت بیاسا استفاده کنید.

شرکت بیاسا جهت سئوی سایت در کرج از تکنیک تولید محتوای گوگل پسند و کاربرپسند استفاده می‌نماید. جهت اطلاع از سایر روشهای سئو سایت شرکت بیاسا مقاله‌ی سئو سایت در کرج + بهینه‌سازی و ضمانت 100% بهبود رتبه را مطالعه فرمایید.  

اگر کسب و کار شما محلی است حتما سئوی محلی انجام دهید. آدرس کسب و کارتان را در google map ، balad ، neshan و …  ثبت کنید و کسب و کارتان را با نام محلی که قادر به ارائه خدمات در آن هستید، سئو کنید.


شماره تماس سئو کار حرفه ای در کرج :

09391032366

09354256725

02633533961

 

طراحی سایت خدماتی در کرج


4- برای سایت صفحه ” تماس با ما ” یا ” درباره ما ” تنظیم کنید

در صفحه تماس با ما حتما آدرس گوگل مپ، اطلاعات تماس، آدرس، راه‌های ارتباطی با تیم پشتیبانی، آدرس شبکه‌های اجتماعی، فرم نظرات و پیشنهادات را قرار دهید.


5- برای کسب و کارتان خدمات پشتیبانی 7/24 قرار دهید

یکی از علت‌های اصلی رشد کسب و کار، متمایز بودن از سایر رقبا می‌باشد. مثال اگر شما ” تعمیر لوازم برقی منزل در تهران ” انجام می‌دهید چنانچه تعمیر شبانه‌روزی نیز جزو خدمات شما باشد و سایت خود را با کلمه کلیدی ” تعمیر شبانه روزی لوازم برقی در تهران ” سئو کنید، اگر شخصی شبانه یخچال خانه‌اش خراب شود با سرچ ساده در گوگل شما را پیدا خواهد کرد.

جهت پشتیبانی در سایت خود چت آنلاین، ارسال تیکت، افزونه ارتباط به واتس آپ هم قرار دهید.


مطالعه نمایید: سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟

 

6- به دنبال وجه تمایز خود نسبت به رقبا باشید

وجه تمایز یعنی چه ؟

هر آن‌چه که مشتری به واسطه آن شما را به رقبایتان ترجیح دهد وجه تمایز می‌باشد. پس رمز موفقیت کسب و کار شما یافتن این وجه تمایز است. مثلا اگر رقبا در حوزه کسب و کار شما فروش لوازم برقی درب منزل انجام می‌دهند شما فروش لوازم برقی تحویل در آشپزخانه ارائه دهید یا اگر رقبا فرش می‌فروشند شما فرش بفروشید در کنار آن خدمات دیزاین منزل رایگان با نرم افزار‌های سه بعدی مانند تریدی مکس ارائه دهید.

طراحی سایت خدماتی در کرج

7- تبلیغات گسترده ولی با برنامه

کمپین تبلیغاتی انجام دهید. با گسترش استفاده از نرم افزارهایی مانند اینستاگرام، تلگرام و …. تبلیغات در فضای مجازی در حین راحتی بسیار سخت شده است.


مثلا اگر شما خدمات خیاطی و مزون دارید به‌راحتی با پرداخت هزینه از بلاگرهای حوزه مد و فشن می‌توانید برای  کسب و کارتان تبلیغ کنید. به واسطه بلاگرها کاربران به شما اعتماد کرده و به شما سفارش دوخت لباس می‌دهند. ولی از طرفی رقابت در این حوزه به قدری تنگاتنگ است که هزینه زیادی باید بپردازید و شاید عده‌ای برای شما کامنت منفی بگذارند و شما سفارش زیادی دریافت نکنید.

همچنین در سایت‌هایی با دامین آتوریتی بالای 20 رپرتاژ آگهی بگذارید و برای کلمات کلیدی خود تبلیغات کلیکی بخرید تا بدین وسیله سایت شما بازدید کننده داشته باشد. راه اندازی کمپین بنر‌ها و کلیک همسان و… در برندینگ خیلی موثر است.

8- سیستم همکاری در فروش داشته باشید

حتما در سایت خود لینک دعوت به دوستان قرار دهید. این روش در تبلیغات دهان به دهان بسیار موثر است . علاوه بر آن با قرار دادن کدهای تخفیف در سایت‌هایی مانند تخفیفان، نت برگ، کپن موپن، ترب، ایمالز فروش بیشتری می‌توانید داشته باشد.

9- وبلاگ نویسی قوی داشته باشید

وبلاگ نویسی قوی و تهیه محتواهای متنی، ویدئویی، عکس، نمودار، pdf در سئوی سایت شما موثر هستند. مقالات را به یکدیگر لینک دهید تا لینک سازی داخلی را قوی‌تر کنید. در مقالات خود لینک سازی خارجی به سایت‌های معروف مانند ویکی پدیا انجام دهید تا از اعتبار آن‌ها به سمت سایت شما منتقل شود.

 

 

طراحی سایت خدماتی در کرج

 

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

10- طراحی سایت خدماتی ریسپانسیو یا واکنش گرا

نتیجه تحقیقات نشان داده بیشتر کاربران از طریق موبایل و تبلت در سایت‌ها سرچ می‌کنند. بنابراین سایت را طوری طراحی کنید که کلیه دکمه‌ها، فونت مقالات، جداول، منو و … در ابعاد گوشی موبایل به درستی نمایش داده شود و به هم ریخته نباشد.

پس حالت نمایش سایت خدماتی را در مدلهای مختلف چک کنید. البته از لپ تاپ و دسک تاپ غافل نباشید. زیرا end user های شما موبایل یا لپ تاپ است.   

 

 

11- قیمت طراحی سایت خدماتی و شرکتی

قیمت طراحی سایت با توجه به نوع فعالیت و امکاناتی که مدنظرتان است متفاوت می‌باشد. با توجه به این‌که شما نیاز به فروش آنلاین از طریق سایت دارید و یا اینکه صرفا خدمات خود را معرفی می‌کنید و نیازی به درگاه پرداخت ندارید قیمت طراحی سایت خدماتی متفاوت می‌شود.


در سایت byasaa.com قالب‌های آماده‌ای قرار داده شده است. در صورتیکه هر یک از این قالب‌ها مورد تایید شما باشد هزینه طراحی سایت خدماتی و شرکتی شما مطابق جدول ” تعرفه طراحی سایت بیاسا” انجام می‌شود در غیر اینصورت سایت شما باید کدنویسی شود که جهت استعلام هزینه با تیم مشاور ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از عوامل موثر در تعیین قیمت طراحی سایت مقاله ی  10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج را مطالعه نمایید.

 

طراحی سایت خدماتی در کرج



12- نمونه طراحی سایت خدماتی و شرکتی

استارت آپ‌های بسیاری در حوزه خدمات فعالیت می‌کنند که بعضی از آن‌ها در ذهن ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند. نمونه‌هایی از آن‌ها را در ذیل توضیح خواهیم داد:


علی بابا:

یکی از قدیمی‌ترین سایت‌ها در حوزه فروش بلیط قطار ، هواپیما و اتوبوس است. کمتر ایرانی وجود دارد که قبل از خرید بلیط سری به سایت علی بابا نزند.


آچاره:

این سایت در حوزه خدمات تعمیر لوازم منزل می‌باشد و در واقع واسط بین متخصصان و مخاطبان است.


زرین پال:

ارائه خدمات درگاه پرداخت است.

 

سوالات متداول در مورد طراحی سایت خدماتی در کرج توسط بیاسا:

خدمات پشتیبانی شرکت بیاسا چه مواردی است؟

پس از طراحی سایت شرکت بیاسا سه ماه خدمات پشتیبانی رایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در صورت ادامه همکاری جهت تنظیم قرارداد پشتیبانی با تیم مشاوران رایگان ما تماس بگیرید.

قیمت طراحی سایت خدماتی و شرکتی چند است ؟

هزینه شما مطابق جدول ” تعرفه طراحی سایت بیاسا” می‌باشد در صورتی‌که قالب دیگری مدنظرتان است جهت استعلام هزینه با تیم مشاور ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت خدماتی در کرج چقدر زمان می‌برد؟

با توجه امکانات مورد نیاز شما حدود سه تا چهار هفته کاری طول می‌کشد.

 چطور با سایتی که شرکت بیاسا طراحی کرده کار کنیم؟

پس از طراحی سایت ویدیوهای آموزشی کار با سایت ضبط و برای شما ارسال می‌گردد و هر گونه سوالی داشتید با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید.

آیا سفارش بازسازی سایت خراب رو قبول می‌کنید؟

بله طراحی سایت شرکت بیاسا توسط تیم حرفه‌ای انجام می‌شود و بازسازی سایت‌های ناقص یا خراب هم توسط تیم انجام می‌شود.

آیا به شهرهای دیگر غیر از کرج خدمات طراحی وبسایت ارائه می‌دهید؟

بله سفارش طراحی سایت شرکتی آنلاین هم انجام می‌شود.

قرارداد به چه صورت بسته می‌شود؟

به صورت حضوری و غیر حضوری بسته و تنظیم شده سپس برای شما ارسال می‌گردد پس از دریافت 50% مبلغ قرارداد کار طراحی سایت شما شروع می‌شود.

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *