طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج

سایت ارایشی


طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج ، این روزها با وجود فضای مجازی، طراحی سایت و صفحه اینستاگرام یکی از الزامات اصلی هر کسب و کاری به حساب می آید. بطوریکه مشتریان برای دیدن جنس‌های جدید حضوری به فروشگاه نمی‌آیند و این مکالمه را ما زیاد می‌شنویم:

” جنساتون رو توی پیج یا سایت بزارید خودمون می بینیم اگر خواستیم اینترنتی سفارش می زاریم. “

” توی سایت راحت‌تر خرید می‌کنیم نمی‌خواد دونه دونه از شما قیمت بپرسیم و شما رو خسته کنیم! “

” خرید اینترنتی سبد خرید، مقایسه قیمت، سبد تخفیفات داره حتی فقط با یک سرچ ساده فروشگاه دیگه‌ای سر می‌زنیم بدون یک ریال کرایه ماشین! ” 

مطالعه نمایید: طراحی سایت در کرج

حالا توی این بازار با این شدت رقابت اگه سایت ندارید، حتما اولین کاری که می‌کنید این هست که با یکی از شرکت‌های طراحی سایت زنگ بزنید. شرکت‌های زیادی توی این زمینه حرفه‌ای کار می‌کنند  شرکت طراحی سایت بیاسا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج را حرفه‌ای و با تکنولوژی هوش مصنوعی انجام می‌دهد. همچنین به دلیل بهره‌مندی از تیم هوش مصنوعی دانشگاه قزوین، در زمینه‌ی سئو و تولید محتوا با هوش مصنوعی در بین شرکتهای استان البرز پیشتاز است. برای مشاهده نمونه کار به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید و یا از طریق تماس با شماره‌های ذیل از مشاوره‌ی رایگان استفاده نمایید. 

09391032366

09354256725

02633533961

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج و فروش لوازم آرایشی

 

طراحی سایت وردپرس WordPress

صنعت آرایشی و بهداشتی یکی از صنایع خیلی پردرآمد است. اگر شما یک مغازه، فروشگاه و یا برند لوازم آرایشی و بهداشتی دارید، حضور پر رنگ در رسانه‌های اجتماعی یک امر بسیار مهم است. برای شروع طراحی سایت و سئو حرفه‌ای از الزامات حضور در فضای مجازی می‌باشد.

 طراحی سایت به دو روش انجام می‌شود: اول طراحی سایت با وردپرس wordpress در که بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. وردپرس یک cms مدیریت محتوا است و سایتهایی که با آن طراحی می‌شود براحتی برای موتور جستجوی گوگل بهینه می‌شود. همچنین تعدادی قالب‌های کدنویسی شده و آماده موجود است که هر قسمت آن با نظر کارفرما قابل تغییر است. 

دوم طراحی سایت با کدنویسی که هزینه‌ی طراحی آن سه برابر طراحی سایت با وردپرس است. اگر کارفرما برای طراحی سایت ایده‌ای داشته باشد که قبلا کدنویسی نشده است و در هیچ یک از قالبهای آماده موجود نباشد باید سایت به کمک کدنویسی طراحی گردد.  

مطالعه فرمایید: طراحی سایت ارزان در کرج

 

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج و سئو سایت در کرج
طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج و سایر نقاط ایران

 

سئو سایت در کرج

نکته ی مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که صرفا طراحی سایت برای رشد کسب و کارتان کافی نیست بلکه بعد از طراحی سایت بایستی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل سئو و بهینه شود. برای سئو سایت از تکنیکهای مختلفی استفاده می‌شود تا کاربران هنگام جستجو با کسب و کار شما آشنا شوند. پس رقابت اصلی برای رسیدن به لینک‌های ابتدایی صفحه اول می‌باشد. برای رسیدن به این امر مهم از شرکت‌هایی که در زمینه سئو فعالیت می‌کنند، می‌توانید استفاده نمایید. 

یکی از این شرکتها که در زمینه سئو سایت در کرج فعال هستند شرکت بیاسا می‌باشد که با تکنیکهایی مانند تولید محتوا با هوش مصنوعی، ساخت رپورتاژ آگهی، ساخت بک‌لینک، تبلیغات کلیکی و … سایت را سئو می‌کنند. 

شرکت بیاسا علاوه بر سئو سایت در کرج در سایر استانها نیز فعالیت می‌نمایند زیرا فضای مجازی محدود به زمان و مکان خاصی نیست. برای دیدن نمونه کارهای بیاسا به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید. 

شماره سئوکار حرفه‌ای در کرج: 

09391032366

09354256725

02633533961

 

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج

هدف اصلی از طراحی سایت، توسعه کسب و کار و افزایش درآمد می‌باشد. لذا استفاده از استراتژی‌های درست در زمان مناسب شما را رسیدن به این هدف کمک می‌کند. لذا در انتخاب شرکت برای طراحی و سئو سایت بسیار دقت فرمایید. سایت در واقع ویترین فروشگاه شما در فضای مجازی می‌باشد. همانطور که ویترین مغازه شما در جذب مشتری موثر است، ویترین کسب و کارتان در فضای مجازی هم برای جذب مشتری ها موثر است. پس گرافیک سایت یکی از موارد ضروری در طراحی سایت است. علاوه بر آن امنیت سایت در برابر هکرها، سرعت سایت، پشتیبانی و …. موارد مهمی می باشد.   

شرکت طراحی سایت بیاسا یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در کرج می باشد که برای طراحی، سئو، تولید محتوا از هوش مصنوعی استفاده می نماید. برای دیدن نمونه کار به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید. در ادامه مقاله به نکاتی اشاره خواهیم کرد که هر شرکت طراحی وب سایت ارایشی و بهداشتی   

 

نکات طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج : 

صنعت پولساز آرایشی و بهداشتی جای رشد بسیاری دارد. بطوریکه رسیدن به درآمدهای نجومی در آن دور از ذهن نیست. در ذیل به نکات اساسی و مهمی در مورد طراحی سایت ارایشی و بهداشتی در البرز اشاره شده که اگر آنها را کامل رعایت کنید باعث رشد کسب و کار و افزایش درآمد ماهانه خود می‌شوید. 

با مطالعه‌ی این مقاله فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.
 

دسترسی مشتری به سایت و محصولات :

همیشه خود را در همه‌ی مراحل مانند سرچ در گوگل تا انتخاب محصول، اقدام به خرید، ثبت سفارش، پرداخت پول، تحویل محصول جای مشتری بگذارید. اگر در هر کدوم از این مراحل مشکلی پیش بیاید، کاربر صفحه‌ی سایت را ترک کرده و به سایت رقیب مراجعه می‌کند.


پشتیبانی قوی:

وقتی کاربر حین بازدید از سایت شما مشاوره و راهنمایی بخواهد یعنی محصولی نظر او را جلب کرده و احتمال خرید خیلی بالا است. پس شما اگه درست و البته به موقع مشاوره بدهید به احتمال زیاد فروش اتفاق می‌افتد. تحقیقات نشان داده بیشترین زمان وب‌گردی کاربران شب قبل از خواب است. وقتی کاربری قیمت محصولی رو از شما می‌خواهد و یا سوالی از شما می‌پرسد، انتظار دارد صبح وقتی موبایل رو روشن می‌کند پیام: “سلام” شما رو ببیند و مشاوره لازم را دریافت کند. پس امروزه کسب و کارها به سمت تکنیک پشتیبانی 7/24 یعنی هفت روز هفته 24 ساعت روی آورده است.

 

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی


نمایش درست محصول:

شما با ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی می‌توانید عکس و فیلم محصولات را در سایت بارگذاری کنید. قابلیت دیدن 360 درجه رو حتما برای محصولتان قرار دهید. کاربر با این روش محصولتان را از همه زوایا می‌بیند.

 

راهنمای استفاده از محصولات:

حتما برای تک تک محصولات راهنمای خرید و استفاده تهیه کنید. اطلاعاتی مانند مشخصات، مواد اولیه، قیمت‌ها، روش مصرف، موارد منع مصرف، ترکیبات اصلی و… را به صورت محتواهای آموزشی در قالب متن، فیلم و عکس تهیه کنید.

مشتری‌ها را از خدمات و محصولات جدید با خبر کنید:

سفارش طراحی وب سایت ارایشی و بهداشتی موثرترین راه برای معرفی خدمات و یا محصولات جدید است. شما با ارسال نوتیفیکیشن می‌توانید جدیدترین‌ها، تخفیفات، جایزه و قرعه کشی را به اطلاع مشتریانتان برسانید و از آن‌ها بخواهید شما رو در شبکه‌های اجتماعی لایک کنند و به اشتراک بگذارند.

قابلیت جستجو را در سایت بگذارید:

آیا می‌دانید متوسط زمانیکه هر مشتری در سایت سپری می‌کند چند دقیقه است؟ تحقیقات نشان داده مدت زمانی که کاربر در سایت سپری می‌کند 3 ثانیه است. پس شما باید کاری کنید سایت شما برای کاربران به قدری جذاب باشد که وقت بیشتری را در سایت شما سپری کند و هر مطلبی یا محصولی نیاز دارد با یک سرچ ساده پیدا کند در غیر اینصورت صفحه شما را ترک می‌کند.

پیشنهاد محصولات مرتبط :

یک تکنیک مارکتینگ بسیار کاربردی و عالی‌ می‌باشد. در سفارش ساخت سایت لوازم ارایشی و بهداشتی حتما پیشنهاد محصولات مرتبط رو هم بگذارید مثلا اگه مشتری از شما رژلب خرید کرده است، به او پیشنهاد بازدید از صفحه ست براش یا آیینه جیبی دهید.

همکاری در فروش:

امروز برای افزایش فروش باید از تکنیک‌های جدید استفاده کنید در غیر اینصورت از بازار براحتی حذف می‌شوید . یکی از تکنیک‌های فروش که جدیداٌ بسیار استفاده می‌شود “همکاری در فروش” و یا تکنیک افیلیت مارکتینگ است.
مثلا شما سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش و بهداشتی دارید و در سایت لوازم آرایشی می‌فروشید و با مسئول یک سایت فروش عطر و ادکلن قرار داد دارید که به ازای فروش محصول آن‌ها درصدی پورسانت دریافت می‌کنید. حالا استراتژی مارکتینگ را شما باید مشخص کنید کی و در کدام مرحله محصول عطر و ادکلن را به بازدیدکنندگان سایت خوتان معرفی کنید. تصمیم با شماست!

مطالعه فرمایید: سفارش طراحی سایت در کرج یا طراحی پیج اینستاگرام؟ کدام بهتر است؟

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج و طراحی انواع سایت خدماتی، شرکتی، آموزشی

انواع روش‌های ارسال را برای مشتریان قرار دهید:

در طراحی تخصصی سایت لوارم آرایشی و بهداشتی انواع روش‌های ارسال مانند پست سفارشی، پیک و تیپاکس، امکان محاسبه هزینه بر اساس وزن و شهر را برای مشتریان قرار دهید .

مطالعه فرمایید: 11 راهکار برای افزایش درآمد با طراحی سایت رستوران و فست فود

قرار دادن انواع روش‌های پرداخت:

در طراحی سایت فروش لوازم آرایشی حتما از درگاه‌های معتبر مانند شاپرک و بانک‌های متعدد استفاده کنید. اگه امکان پرداخت درب محل برای شما امکان‌پذیر است در سایت قرار دهید زیرا اعتماد مشتریان را بیشتر به خود جلب می‌کنید.

قابلیت تنظیم زمان ارسال کالا:

در سفارش طراحی وب سایت آرایشی بهداشتی در کرج و سایر نقاط ایران حتما قابلیت تنظیم ساعت و تاریخ ارسال را قرار دهید تا مشتری‌ها با توجه به محدودیت‌های خود زمان تحویل را مشخص کنند. ارائه گزینه‌های بیشتر مشتری را ترغیب به خرید می‌کند. مثلا مشتری عازم سفر است و تا سه روز آینده نمی‌تواند سفارش رو تحویل بگیرد و یا به علت مشغله‌کاری فقط شب سفارشات خود را تحویل می‌گیرد.

 

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج و طراحی سایت فروشگاهی


قابلیت نمایش سایت در موبایل و تبلت:

تحقیقات نشان می‌دهد که بیشتر سرچ‌ها از طریق موبایل انجام می‌شود پس طراحی سایت لوازم آرایشی باید به گونه‌ای انجام شود که هم در موبایل، آی پد، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ اصطلاحا ریسپانسیو باشد. یعنی نمایش سایت در کلیه دستگاه‌ها به درستی انجام شود.

مطالعه فرمایید: نکات راه اندازی طراحی سایت خدماتی


قیمت طراحی سایت آرایشی بهداشتی در کرج

برای مشخص کردن هزینه طراحی سایت آرایشی بهداشتی موارد ذیل موثر است:

طراحی سایت بدون کدنویسی یا کدنویسی :

طراحی سایت لوازم آرایشی به صورت اختصاصی برایتان انجام شود و یا از قالب‌های آماده مانند وردپرس استفاده شود. هزینه طراحی سایت اختصاصی سه برابر طراحی سایت با وردپرس است.

نوع سایت: 

هدف شما از طراحی سایت فروش اینترنتی محصولات است و یا صرفا می‌خواهید خدمات و یا محصولات را معرفی کنید. اگر می‌خواهید در سایت فروش داشته باشید به افزونه ووکامرسی نیاز دارید و باید درگاه پرداخت در سایت بگذارید.

حجم هاست مورد نیاز:

برای محاسبه حجم هاست مورد نیاز، حجم مطالب و ویدیوی‌هایی که می‌خواهید در سایت بارگذاری کنید مهم است.

 

تعداد صفحات مورد نیاز:

طراحی تعداد صفحات در تعیین قیمت موثر است هر چه بیشتر باشد، هزینه طراحی نیز بالاتر می‌رود.

 

امکانات خاص :

در طراحی سایت، قابلیت‌ها و امکانات مدنظرتان خیلی موثر است. با توجه به امکانات و قابلیت‌های مدنظرتان قیمت متغیر است و برای استعلام قیمت و گرفتن مشاوره می‌توانید به شرکت‌های طراحی سایت مانند byasaa مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیازتون رو کسب نمایید.

همچنین برای اطلاع از پارامترهای موثر در قیمت طراحی سایت مقاله‌ی 10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج را مطالعه فرمایید. 

طراحی اپلیکیشن موبایل در کرج

با افزایش روزافزون استفاده از موبایل بهتر است برای کسب و کار خود علاوه بر سایت، اپلیکیشن موبایل نیز طراحی نمایید. اکثر برندهای مطرح در ادامه فرآیند رشد کسب و کار خود نسبت به سفارش طراحی برنامه موبایل اندروید و ios اقدام می نمایند. طراحی و برنامه نویسی برنامه های موبایل با جاوا و کاتلین تهیه می شود و مستلزم تشکیل جلسات پی در پی با کارفرما می باشد. 

شماره تماس طراح اپلیکیشن موبایل اندروید در کرج:

02633533961

09391032366

09354256725  

سخن آخر: 

برای فروش بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی به طراحی، سئو سایت نیاز است تا سایت در صفحات اول گوگل نمایش داده شود و منجر به افزایش فروش شود. همچنین برای افزایش فروش می توانید از سایت‌هایی مانند ترب، ایمالز، دیجی‌کالا، کوپن موپن، باسلام و … استفاده نمایید.

برای طراحی سایت عواملی مثل ریسپانسیو بودن، سرعت، امنیت، پشتیبانی، گرافیک، حجم هاست، …. بسیار موثر است که با کمک شرکت طراحی سایت حرفه ای قابل انجام است. 

شرکت طراحی سایت بیاسا با تیم حرفه‌ای هوش مصنوعی می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کرده و موجب رونق کسب و کارتان شود. برای مشاوره رایگان با شرکت بیاسا در تماس باشید.

09391032366

09354256725

02633533961

آدرس سایت:

byasaa.com

قیمت طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت و خدمات شرکت بیاسا در سایت به قسمت تعرفه قیمت مراجعه فرمایید و یا جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.
09354256725
09391032366
02633533961

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کرج چند روز طول می کشد؟

زمان طراحی سایت وردپرس حدود یک هفته کاری بعد از دریافت دامنه می باشد.

آیا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی قابلیت رزرو نوبت هم دارد؟

بله . در صورتیکه بخواهید سایت قابلیت رزرو نوبت هم داشته باشد بایستی افزونه مربوطه را به دلار خریداری شود که توسط صاحب سایت بایستی پرداخت شود.

آیا امکان فروش محصولات آرایشی در سایت وجود دارد؟

بله . در صورتیکه بخواهید محصولی در سایت بفروشید باید افزونه ی ووکامرسی در سایت نصب شود.

برای فروش محصولات آرایشی و بهداشتی قابلیت پرداخت وجه وجود دارد ؟

بله . با دریافت اینماد و درگاه پرداخت می توانید امکان پرداخت وجه را به سایت اضافه نمایید.

شرکت بیاسا امکان طراحی سایت آرایشی و بهداشتی برای شهرهای دیگر هم دارد؟

بله. شرکت بیاسا قابلیت ارائه خدمات طراحی و سئو سایت به سراسر نقاط کشور را دارد.

آیا سئو سایت نیز جزو خدمات شرکت بیاسا می باشد؟

بله. خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ هم جزو خدمات شرکت بیاسا می باشد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *