10 فاکتور موثر در تعیین قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی و خدماتی و شرکتی در کرج


قیمت طراحی سایت در کرج ، اگر صاحب کسب و کاری در کرج هستید و الان در اینترنت به دنبال طراح سایت و قیمت طراحی سایت در کرج یا البرز می‌گردید، پس قطعاً اهمیت داشتن یک وب سایت را متوجه شدید. حتماً به این موضوع پی بردید که تنها با داشتن پیج اینستاگرام یا کانال ایتا، تلگرام و واتس آپ نمی‌توان انتظار سودهای نجومی را داشته باشید. اگر همچنان دو دل هستید که برای حرفه ی خود یک وب سایت داشته باشید یا نه؟ پیشنهاد می‌کنیم مقاله طراحی سایت در کرج ما را مطالعه کنید. در آن مقاله توضیح دادیم که چرا باید یک سایت داشته باشید و ویژگی های یک سایت خوب چیست.

حال در این مقاله تصمیم داریم شما را از فاکتورهایی که در قیمت طراحی سایت در کرج یا البرز موثرند، آگاه کنیم.

قیمت طراحی سایت در کرج (البرز) به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

شاید یکی از دلایلی که تا به حال به دنبال طراحی سایت نبودید، اطلاع نداشتن از قیمت آن بوده است.

ما به شما حق می‌دهیم، چون در این زمینه هیچ قیمت تعیین شده ثابتی وجود ندارد و هر شرکتی طراحی وبسایت را با قیمت متفاوتی انجام می‌دهد. اما بهتر است بدانید که قیمت طراحی سایت در کرج به امکانات وب سایت مدنظرتان، تجربه‌ی شرکتی که می‌خواهید طراحی سایت خود را به آن بسپارید و منصف بودن آن شرکت و 8 عامل دیگر بستگی دارد که در طول مقاله به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

شرکت‌های طراحی سایت در کرج مانند dadevarzan، 3sotweb، sargonco، jahan-web، lidoma و byasaa هر کدام یک تعرفه برای ساخت یک وب‌ سایت مشخص کرده‌اند که این باعث گیج شدن کاربران می‌شود. شما می‌توانید جهت ملاحظه‌ی قیمت طراحی سایت در کرج به سایت byasaa.com  مراجعه و از خدمات و هزینه‌های آن شرکت مطلع شوید.


 فاکتور اول: امکانات و قابلیت‌های سایت مدنظرتان و تاثیر آن در قیمت طراحی سایت در کرج

 همانطور که گفتیم یکی از فاکتورها برای تعیین قیمت طراحی وبسایت در کرج امکانات و قابلیت های سایت مدنظرتان می‌باشد. حال با چند مثال طراحی تخصصی سایت متناسب با حرفه‌ی شما را توضیح خواهیم داد:




طراحی سایت پزشکی :

طراحی سایت برای پزشکان و کلینیک‌های زیبایی به سه مدل انجام می‌شود:

  1. طراحی سایت پزشکی فقط برای معرفی سوابق تحصیلی و کاری پزشک، وبلاگ ، نمونه کارها، افتخارات، مقالات علمی و پژوهش‌های پزشک
  2. طراحی سایت پزشکی با قابلیت نوبت‌دهی و رزرو نوبت ویزیت
  3. بیماران در سایت علاوه بر رزرو نوبت از پزشک ، مبلغ ویزیت را نیز پرداخت نمایند.

البته تعدادی از پزشکان از طریق سایت‌هایی مانند paziresh24 ، doctoreto ، nobat.ir نوبت‌دهی بیماران خود را انجام می‌دهند ولی برای خودشان سایت ندارند و توصیه ما به پزشکان عزیز این است که برای جلب اعتماد و اطمینان خاطر بیماران برای خودشان حتما وب سایت داشته باشند و به صورت منسجم کلیه اطلاعات مورد نیاز بیماران را در سایت قرار بدهند.  

در سایت بیاسا تعدادی نمونه طراحی تخصصی سایت پزشکی قرار داده‌شده‌است .









طراحی سایت طلا:

طراحان سایت برای طراحی سایت طلا امکاناتی مانند نمایش قیمت لحظه‌ای خرید، فروش، تعویض یک گرم 18 عیار طلا، مظنه یک مثقال 18 عیار طلا، مظنه انس جهانی، دلار، درهم، قیمت انواع سکه نیم، ربع، تمام بهار آزادی را لحاظ می‌کنند.  

در طراحی سایت طلا انتخاب رنگ سایت آیتم مهمی است اکثر طلافروشان قالب رنگ مشکی و طلایی رو انتخاب می‌کنند و بعضی هم از رنگ‌های لایت استفاده می‌کنند. برای مشاهده نمونه طراحی سایت فروش اینترنتی طلا می‌توانید از سایت بیاسا دیدن فرمایید.

برای طراحی وبسایت برای طلافروشان سه مدل سایت می‌توان طراحی کرد:

  1. سایت صرفا برای نمایش نمونه طلاهای موجود در طلافروشی می باشد و اصطلاحا “ویترین آنلاین” می‌باشد . شما به جای اینکه جلوی ویترین مغازه بایستید و به تماشای ویترین بپردازید، می‌توانید با بازکردن سایت، ویترین طلا فروشی را تماشا نمایید و از وضعیت وزن، رنگ و برند آن مطلع شوید.
  2. سایت علاوه بر نمایش ویترین، قیمت فروش را نیز مشخص می‌کند. قیمت طلا ضریبی از وزن طلا، قیمت هر گرم طلا،  درصد سود طلافروشی، درصد مالیات، درصد اجرت آن می‌باشد.
  3. علاوه بر قابلیت نمایش ویترین، مشخص نمودن قیمت فروش، قابلیت پرداخت وجه و هماهنگی زمان ارسال نیز به سایت اضافه شود که بایستی اینماد و درگاه پرداخت برای این سایت‌ها اخذ گردد.



طراحی سایت فروش فایل‌های آموزشی

وقتی هدف شما از طراحی سایت فروش فایل‌های آموزشی است باید سایت شما قابلیت دانلود فایل پس از پرداخت وجه را داشته باشد.

پیشنهاد می‌شود در این نوع سایت‌ها اطلاعات مشتریان ذخیره شود که وقتی محصول جدید به سبد محصولات شما اضافه شد به مشتریان خود اطلاع بدهید.



قیمت طراحی سایت در کرج



طراحی سایت هتل :

برای طراحی سایت هتل قابلیت رزرو اتاق بسیار مهم است.

دقت فرمایید عکس‌های حرفه‌ای از نمای بیرونی، درونی، امکانات اتاق و هتل قرار داده‌شود.

همچنین فاصله از مراکز مهم شهر، مکان‌های تفریحی، مراکز خرید و هر آنچه موجب افزایش انگیزه برای رزرو اتاق می‌شود  را در سایت قرار دهید.

پیشنهاد می‌شود قسمت ثبت نظرات را هم در سایت قرار دهید چون فاکتور مهمی برای جلب نظر مشتریان می‌باشد.



قیمت طراحی سایت در کرج



طراحی سایت فروشگاهی چند فروشندگی:

اگر شما به عنوان سایت واسط بین چند سایت فروشگاهی حتما باید سایت شما مانند دیجی کالا طراحی شود. امکان ثبت و مقایسه قیمت توسط چند فروشنده را داشته‌باشد.

پیشنهاد می‌شود قابلیت‌هایی مانند دسته‌بندی، فیلتر کردن، مقایسه قیمت، ارزان‌ترین، گران‌ترین، پربازدیدترین، تخفیفات ویژه و … را در سایت قرار دهید.



طراحی سایت خدماتی و شرکتی:

سایت‌های خدماتی و شرکتی معمولا برای طراحی هزینه کمتری نیاز دارند. چون امکانات کمتری نسبت به سایت‌های دیگر مانند سایت‌های فروشگاهی دارند. سایت برای شرکت‌ها و سازمان‌ها مانند شناسنامه و شجره نامه ی کسب و کارتان می‌باشد لذا پیشنهاد می‌شود اگر شرکت دارید از فضاهای مختلف مکان شرکت خود عکاسی حرفه‌ای انجام دهید. در سایت قسمت‌های افتخارات، پروژه‌های انجام شده، رضایت مشتریان را لحاظ کنید.

در صورتی‌که نشریه یا مجله یا خبرنامه دارید حتما برای ورود به سایت شماره تلفن و کد عضویت را ذخیره کنید و از طریق اس ام اس مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ کاربران را از اخبار شرکت مطلع نمایید.

اگر قصد سفارش طراحی سایت شرکتی و یا خدماتی دارید پیشنهاد می‌شود مقاله 11 رمز و راز طلایی طراحی سایت خدماتی را مطالعه فرمایید.



فاکتور دوم: استفاده از قالب وردپرس با کدنویسی اختصاصی و قیمت طراحی سایت در کرج (البرز)

قالب انتخابی در قیمت طراحی سایت شما موثر است. اگر گروه طراحی سایت برای طراحی ازوردپرس استفاده کنند، قطعا هزینه کمتری خواهد داشت.

 اما اگر بخواهید وبسایت شما از امکانات، طراحی، محتوای ویژه ای برخوردار باشد و شخصی‌سازی شود، گروه طراحی سایت از طریق کدنویسی اختصاصی سایت شما را طراحی می‌کنند. چون پوسته‌ی سایت شما از صفر تا صد سفارشی برای شما طراحی میٰ‌شود، پس هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.



قیمت طراحی سایت در کرج



فاکتور سوم: تعداد صفحات سایت و نوع محتوای هر صفحه

هر چه تعداد صفحات سایت شما و امکاناتی که می‌خواهید در هر صفحه پیاده شود بیشتر باشد، مسلما هزینه طراحی آن بیشتر خواهد‌بود.

قیمت یک سایت 5 صفحه ای با یک سایت 20 صفحه ای کاملا متفاوت است. معمولا سایت‌های فروشگاهی تعداد صفحات بالاتری نیاز دارند و با توجه به محتوای داخل هر صفحه که شامل کاتالوگ، عکس، فیلم، متن می‌باشد، فضای هاست بیشتری نیاز دارد.  



فاکتور چهارم: استاتیک یا داینامیک بودن سایت

در ابتدا تفاوت سایت‌های استاتیک و داینامیک را توضیح خواهیم داد:

سایت استاتیک :

سایت‌های استاتیک بسیار ساده هستند. محتوای اصلی همان موضوع سایت است که در آن بارگذاری می‌شود و مطلب اضافه تری ندارد. شما نمی‌توانید با این سایت با مشتریان و مخاطبان خود در تعامل باشید. همچنین امکان اینکه خودتان سایت را به راحتی مدیریت کنید و تغییراتی در آن به وجود بیاورید هم موجود نیست. بلکه حتما باید از یک طراح کدنویس کمک بگیرید.

سایت داینامیک :

سایت‌های داینامیک قابلیت بروزرسانی، اضافه کردن امکانات جدید را دارند. شما به عنوان صاحب سایت می‌توانید بدون داشتن دانش کدنویسی به راحتی مدیریت سایت خود را به دست بگیرید و هر زمان نیاز بود تغییری در آن ایجاد کنید و همچنین به راحتی با مخاطبان سایت خود در ارتباط باشید.

در گذشته از سایت‌های استاتیک بیشتر استفاده می‌شد. اما اکنون افراد به دلیل مزایای سایت‌های داینامیک از این نوع سایت‌ها بیشتر استفاده می‌کنند و مسلما هزینه این سایت‌ها بیشتر از سایت‌های استاتیک است.



فاکتور پنجم: سئو و بهینه‌سازی اولیه سایت

سئو سایت یعنی استفاده از کلمات کلیدی و لینک‌هایی که باعث می‌شود سایت شما در اولین نتایج گوگل و در صفحه اول بالا بیاید. به عنوان مثال اگر سایت شما در زمینه آرایشگری در شهر کرج است، وقتی مخاطب عنوانی مثل بهترین سالن زیبایی در کرج را سرچ می‌کند، سایت و نام سالن زیبایی شما در نتایج اولیه بالا بیاید.

امتیاز سئو، یک امتیاز بسیار ارزشمندی است که گوگل در اختیار کاربران خود قرار‌داده‌است. اگر سایت شما دارای بهترین طراحی، محتوا و امکانات فنی باشد اما سئو نشود، در افزایش درآمد و سود شما هیچ تاثیری نخواهد داشت.

پس در نظر داشته باشید سئوی خوب تاثیر به سزایی در قیمت طراحی سایت در کرج دارد.

پیشنهاد می‌گردد برای بهبود سئوی سایت خود از شرکت تبلیغاتی و طراحی سایت استفاده کنید زیرا شما بدون داشتن علم سئو قادر به انجام آن کار نخواهید بود. یکی از تخصص‌های اصلی شرکت بیاسا سئوی تخصصی روی کلمات کلیدی کسب وکارها می‌باشد.



فاکتور ششم: کیفیت و امنیت هاست سایت

فضایی که اطلاعات سایت شما در آن بارگذاری می‌شود را هاست می‌گویند. هر چه شما در طراحی سایت خود از هاست با حجم بالاتری استفاده کنید، هزینه آن بیشتر است. نکته قابل توجه این است که هاست در امنیت یک سایت بسیار اهمیت دارد . اگر از هاست ضعیف و ارزان تری استفاده کنید، امنیت سایت شما پایین‌تر خواهد آمد.

جای تاسف دارد که شما یک سایت خوب داشته باشید اما به دلیل پایین بودن هاست، سایت شما هک شود و یا از دسترس خارج شود. همچنین یک هاست خوب کیفیت سایت شما را هم بالا می‌برد. با این حال خیلی از افراد هستند برای نپرداختن هزینه زیاد از هاست ارزان تر با دامنه کم‌تری استفاده می‌کنند.



قیمت طراحی سایت در کرج



فاکتور هفتم: میزان به کارگیری گرافیک در سایت

بدیهی است که اگر سایت شما طراحی و گرافیک بیشتری داشته‌باشد، گروه طراحی تخصصی سایت هزینه بیشتری از شما دریافت می‌کنند زیرا وقت بیشتری برای طراحی سایت شما صرف خواهند‌کرد.



فاکتور هشتم: پشتیبانی از سایت

برخی از شرکت‌های تبلیغاتی و طراحی سایت چند ماهی پشتیبانی رایگان انجام می‌دهند و مشکلات سایت، بروزرسانی یا افزودن امکانات جدید سایت شما را به‌عهده می‌گیرد.

پشتیبانی سایت تا چند ماه رایگان است و بعد از آن بابت پشتیبانی هزینه پرداخت شود .



فاکتور نهم: تعداد زبان های سایت و قیمت طراحی سایت در کرج

اگر طراحان سایت، وب سایت شما را با چند زبان طراحی کنند قیمت طراحی وب سایت شما بیشتر می‌شود. معمولا سایت‌های شرکتی یا خبری به صورت چند زبانه طراحی می‌شوند زیرا مخاطبان آن‌ها از سایر نقاط جهان هستند.



قیمت طراحی سایت در کرج




فاکتور دهم: برند و اعتبار شرکتی طراح سایت و قیمت طراحی سایت در کرج

شرکت‌های بسیاری طراحی سایت در کرج انجام می‌دهند مانند مرشینا، سه سوت، سارگون و بیاسا گاها برخی از شرکت‌های برند متاسفانه قیمت منصفانه‌ای به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند و دستمزدهای بالایی مطالبه می‌کنند .

در مقابل گاهی شرکت‌هایی مانند بیاسا هستند که طراحی سایت ارزان در کرج انجام می‌دهند ولی ارزان بودن دلیل بر بی‌کیفیتی سایت‌های طراحی‌ شده نمی باشد. پیشنهاد می‌گردد قبل از سفارش طراحی سایت در کرج از چندین شرکت استعلام قیمت بگیرید و برای ملاحضه جدول تعرفه طراحی سایت در کرج به آدرس https://byasaa.com  مراجعه فرمایید.



کلام آخر:

تمامی کسب و کارها در جهان و در کشور عزیزمان ایران و کلانشهر کرج به دنبال آنلاین کردن کسب و کار خود هستند و اقدام به سفارش طراحی سایت نموده‌اند. شرکت تبلیغاتی و طراحی سایت با توجه به نوع سایت شرکتی، خدماتی، خبری، فروشگاهی و امکانات مورد نظرتان و 10 فاکتور که در مقاله به آن اشاره شد، هزینه را برآورد می‌نماید. در صورت تایید شما به طراحی تخصصی سایت اقدام می‌کنند.

سوالات متداول:

قیمت طراحی سایت در کرج چقدر است؟

بسته به نوع سایت وردپرس یا کدنویسی شده فرق دارد. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت در کرج و سایر نقاط ایران می توانید به سایت byasaa.com مراجعه فرمایید و یا با شماره های ذیل تمای حاصل فرمایید.
02633533961
09354256725
09391032366

مدت زمان طراحی سایت چقدر طول می کشد؟
زمان طراحی سایت های وردپرس یک هفته کاری بعد از دریافت هاست و دامین و سایتهایی که نیاز به کدنویسی دارند حدود یک تا دوماه بسته به تعداد ماژولها و زبان برنامه نویسی طول می کشد.

سئو سایت هم جزو خدمات شرکت بیاسا می باشد؟

حین طراحی سایت سئو seo اولیه رایگان انجام می شود ولی برای ادامه فعالیت باید قرارداد سئو تنظیم شود. برای آگاهی از خدمات و تعرفه آن به آدرس سایت byasaa.com مراجعه فرمایید.

چه سایتهایی را با وردپرس می شود طراحی کرد؟

با وردپرس انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، پزشکی، …. را می توان طراحی و سئو seo کرد.

چرا شرکت بیاسا برای قیمت طراحی سایت در کرج پکیج های متعددی ارائه می دهد؟

تعرفه طراحی سایت شرکت بیاسا سه پکیج دارد که کارفرما با توجه به نیاز خود هر یک را انتخاب می نماید تا پول اضافه بابت خدمات غیر ضروری پرداخت نکند.

خدمات رایگان شرکت طراحی سایت بیاسا شامل چه مواردی می باشد؟

شرکت بیاسا به همراه طراحی سایت خدمات رایگان را نیز ارائه می دهد که شامل موارد ذیل می باشد:
دامنه ی ir
سه ماه پشتیبانی
ارائه فایل آموزشی
سئو اولیه رایگان
مشاوره افزایش رتبه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *